Beste luchtfilter voor op Raptor 350 2004
Beste luchtfilter voor op Raptor 350 2004
Wat is nu de beste luchtfilter voor op een Raptor 350?
Er steekt er nu een groene op van het merk DT-one..
Ik heb ook iets gelezen om het deksel eraf te laten, scheelt dit zoveel?
Er steekt er nu een groene op van het merk DT-one..
Ik heb ook iets gelezen om het deksel eraf te laten, scheelt dit zoveel?
- raptor350
- Quadracer

K&N en twin-air zijn de beste filters.
Zonder luchtfilter krijgt je motor natuurlijk nog meer lucht, dus betere prestaties. Natuurlijk zal dit op een standaard raptor niet veel uitmaken.
Je kan je luchtfilterdeksel ook vervangen door een K&N powerflow kit, want zonder zo'n deksel crossen vind ik toch zeer gevaarlijk i.v.m. modder en water ...
Op straat kan dit niet echt kwaad. Ze kosten wel meer dan 100 euro, dus redelijk prijzig
Andere luchtfilter in combinatie met een open uitlaat en dynokit, zal je het vershil wel al duidelijk beginnen te voelen.
Hopelijk weet je hiermee genoeg
Zonder luchtfilter krijgt je motor natuurlijk nog meer lucht, dus betere prestaties. Natuurlijk zal dit op een standaard raptor niet veel uitmaken.
Je kan je luchtfilterdeksel ook vervangen door een K&N powerflow kit, want zonder zo'n deksel crossen vind ik toch zeer gevaarlijk i.v.m. modder en water ...
Op straat kan dit niet echt kwaad. Ze kosten wel meer dan 100 euro, dus redelijk prijzig
Andere luchtfilter in combinatie met een open uitlaat en dynokit, zal je het vershil wel al duidelijk beginnen te voelen.
Hopelijk weet je hiermee genoeg
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
vanpee jelle
- Quadracer

- raptor350
- Quadracer

dus inclusief verzendingskosten ? Daar ben ik wel nieuwsgierig naarvanpee jelle schreef:powerlid ( vervanging luchtfilterdeksel) is te koop op e-bay voor 78€ zonder kosten bij.
grtz jelle
Link ?
Want vind ze enkel op ebay voor 79.25euro uit Amerika + 19.49euro verzendingskosten.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
vanpee jelle
- Quadracer