Nieuw hier!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
teknik
Toeschouwer
Toeschouwer

Nieuw hier!

Bericht door teknik »

koekjes eten is lekker
Laatst gewijzigd door teknik op vr 15 apr, 2011 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Welkom op het forum :qfb:

allereerst zoals je al zelf zegt dat je een klein budget hebt raad ik je de bashan af.

je kunt geluk hebben maar ook pech. en daarop zou ( ik ) men geld niet willen gokken.

als ik jouw was even doorsparen deze vacans dan kan je een blaster/warrior/ misschien wel een raptor of suzuki z400 ofzo halen.

van waar ben je?
nederland? belgie?
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Hoi,

Een bashan kun je nemen als je inderdaad die aanpassingen doet.
Maar ik zal het niet doen, spaar nog even 1000 euro meer en je komt aan een blaster/warrior op kenteken en die zijn een stuk beter kwa kwaliteit.

Een bashan gaat je ook snel vervelen omdat ze gewoon TE traag zijn voor in het gewone verkeer.
Nou kun je ze natuurlijk wel een klein beetje aanpassen maar voor al dat geld wat je er aan moet spenderen voor tuningsonderdelen kun je ook wel een yamaha blaster kopen.

Hier een yamaha blaster:

http://link.marktplaats.nl/179825650

leg er baanbandjes op, en zet er knipperlicht op en je kunt als het goed is de weg op.

Of spaar door en je koopt zo'n blaster die er al een stuk mooier en sportiever uitziet:

http://link.marktplaats.nl/178517287

greetz
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Welkom!

Je hebt niet helmaal goed gelezen die bashans zijn KLOTE!

Nou als je een quad wilt met een low budget kijk dan eens na bijv access (die 100cc bijv weet niet wat het precies inhoud maar ze zijn onder de 2000 euro al te krijgen met kenteken) en dan grotere tandwielen erop!

Kijk na een merk als access, barossa, e-ton, smc etc... Ze zijn niet zo super bekend maar hebben wel leuke quads!

Oke je gaat dan geen 100 km/h maar met een bashan kom je ook niet ver!

Yamaha Breeze met kenteken bijv:p Nee de breezes zijn te klein en raad ik je ook af

Ik denk dat een E-ton viper (150cc) ofzoiets wel wat voor je is!

Kijk maar op marktplaats zijn er ZAT rond de 200cc maar kijk even bij betrouwbare merken op dit forum welke merken (bij catorogie B of als je wat geld overhebt of een mooi koopje ziet A) welke betrouwbaar zijn!

Gewoon zn uadje van tussen de 100 en 250cc automaat of schakel daar kun je ook al lekker mee rijden of barossa cheatah 170 schakel loopt ook hard zat!

genoeg keuze dus!
YAMAHA BREEZE 125cc
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

Koen Berendsen schreef:Welkom!

Je hebt niet helmaal goed gelezen die bashans zijn *****!

Nou als je een quad wilt met een low budget kijk dan eens na bijv access (die 100cc bijv weet niet wat het precies inhoud maar ze zijn onder de 2000 euro al te krijgen met kenteken) en dan grotere tandwielen erop!

Kijk na een merk als access, barossa, e-ton, smc etc... Ze zijn niet zo super bekend maar hebben wel leuke quads!

Oke je gaat dan geen 100 km/h maar met een bashan kom je ook niet ver!

Yamaha Breeze met kenteken bijv:p Nee de breezes zijn te klein en raad ik je ook af

Ik denk dat een E-ton viper (150cc) ofzoiets wel wat voor je is!

Kijk maar op marktplaats zijn er ZAT rond de 200cc maar kijk even bij betrouwbare merken op dit forum welke merken (bij catorogie B of als je wat geld overhebt of een mooi koopje ziet A) welke betrouwbaar zijn!

Gewoon zn uadje van tussen de 100 en 250cc automaat of schakel daar kun je ook al lekker mee rijden of barossa cheatah 170 schakel loopt ook hard zat!
genoeg keuze dus!
Hier ben ik zeker mee eens.
Een barossa 250cc loopt ook over de 100. Met een ander uitlaatje heb je nog wat meer trekkracht en een mooier geluid. Barossa's, smc zijn ook redelijke goede merken. Zowiezo al veel en veel beter als die bashan quads

greetz
Plaats reactie