nieuwen bashan

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
anthony1
Toeschouwer
Toeschouwer

bachan 300

Bericht door anthony1 »

heb hem terug gedaan naar de verkooper waren gewoon de banden die niet goed uitgelijnt waren rijd nu heel goed heb er voor de rest geen problemen mee tot nu toe nu 1000 km op de teller dus versa niet goed wat julie alemaal tegen die cineezen hebben maar ik ben er tevreden over naar mijn menig zijn dat gewoon voorspoedige gedachten over iets dat je zelf nog niet mee gereden hebt :p see ya
fuckers on speed
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Re: bachan 300

Bericht door Scratch »

anthony1 schreef:heb hem terug gedaan naar de verkooper waren gewoon de banden die niet goed uitgelijnt waren rijd nu heel goed heb er voor de rest geen problemen mee tot nu toe nu 1000 km op de teller dus versa niet goed wat julie alemaal tegen die cineezen hebben maar ik ben er tevreden over naar mijn menig zijn dat gewoon voorspoedige gedachten over iets dat je zelf nog niet mee gereden hebt :p see ya
Dit zijn absoluut geen voorspoedige gedachten :wink:
De kwaliteit is gewoon een heel stuk minder dan de A-merken.
Ik ken ook wel iemand met z'n quad en ik heb de quads zelf mogen bewonderen bij Hajotrade die ze daar voor de show hebben staan om dus te laten zien hoe slecht ze zijn. Overal zit speling op. A-armen, kogellagers, tandwielen etc etc. Alles is ook zo ielig en dun gemaakt.

Nee voor mij geen chinees uit 2007 voor 1500 doe mij dan maar een blaster voor 1500 uit 2000

greetz
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Re: bachan 300

Bericht door Boncari »

anthony1 schreef:heb hem terug gedaan naar de verkooper waren gewoon de banden die niet goed uitgelijnt waren rijd nu heel goed heb er voor de rest geen problemen mee tot nu toe nu 1000 km op de teller dus versa niet goed wat julie alemaal tegen die cineezen hebben maar ik ben er tevreden over naar mijn menig zijn dat gewoon voorspoedige gedachten over iets dat je zelf nog niet mee gereden hebt :p see ya
Het is toch niet normaal dat een quad zo snel uitgelijnd moet worden. :?
Dus geen goede kwaliteit :wink:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
anthony1
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door anthony1 »

nee niet van snel uitegleind hij was van in het begin njiet goed uitgelijnt door de verkoper
maar heeft dat netjes trug in orde gebracht en heb een nieuw stel banden gekregen omdat deze daardoor beetje schuin afgesleten waren
fuckers on speed
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

~~

Bericht door Koen Berendsen »

Oh zo slecht zien ze er n og niet uit!

Alleen koop dan een Polaris Revolver (die zie je hier nergens trouwens, heeft iemand enig idee waar die revolvers zijn? Niet dat ik zn ding wil absoluut niet zelfs:p Maar zelfs bij een polaris dealer zie je nergens een revolver staan in het assortiment!

En een revolver heeft ook veel meer CC's

En nog een ding, hier is al een topic over geweest! en een heel artikel op QuadClubNederland

Maar iemand de polaris revolver weleens gezien?
YAMAHA BREEZE 125cc
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

Charger69 schreef:Iedereen doet zijn best volgens zijn eigen kunnen op het gebied van geld. Niet iedereen kan zomaar heel wat Euro's op tafel leggen :wink:

Een beetje deftige Japanner kost in tweedehands soms ook al wat.
en als je nou 2 x een japanner moet kopen,1 voor de aanschaf en 1 aan de onderdelen die je erna nog allemaal moet aanschaffen kost het net zo veel toch :?
kun je toch beter meteen iets fatsoenlijks halen,ben je net zo duur uit maar wel zonder ergernis :rock:
Rallysportphoto
Toeschouwer
Toeschouwer

bashan 200cc

Bericht door Rallysportphoto »

Hallo,

ik volg dit forum nu een tijdje en iedereen klaagt wel over dat er boutjes uitlopen en de accu zeer snel kapot, maar ik hoor niemand klagen over het motorblokje die onder deze chinese quad is gemonteerd. schijnbaar zijn deze wel redelijk tot goed te noemen. Of heb ik dat helemaal mis.

Mazzels

voor Rally en Motorcrosspics Klik je hier
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

barossa chetaa schreef:nouw ik heb ook niet zoo veel geld , maar heb wel een barossa dat beter is dan die bashan .
hey uiterlijk speelt ook een HELE GROTE rol he

zon barossa lijkt wel uit de oertijd te komen

en ik heb liever een nieuwe bashan voor 999 euro dan zon barossa van 1500 euro van 10 jaar oud
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

snap ik maar is net 2 jaar oud en geen 10 ! dus je hebt niet goed gekeken, en ik vind een barossa van 2 jaar oud tegenover BASHAN VAN 2 JAAR OUD mooier .

en ik had het over de kwaltiteit tussen barossa en de bashan ! .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

Barossa is gewoon niet meer bij de tijd vind ik
en dat speelt bij de meeste mensen een grote rol plus het feit dat mensen liever iets nieuws kopen dan 2dehands

Ik koop liever iets nieuws voor 999 waar ik mischien wat werk aan heb wat ik eigenlijk helemaal niet hebt gehad , en wat mooi is dan iets wat 2dehands is en nog eens lelijk is en nog eens 500 euro duurders is . snap je wat ik bedoel ?
en zo hebben velen die keus gemaakt bashan is niet voot niets de meest verkochte quad van europa :p hahah
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

tomas schreef:Barossa is gewoon niet meer bij de tijd vind ik
en dat speelt bij de meeste mensen een grote rol plus het feit dat mensen liever iets nieuws kopen dan 2dehands

Ik koop liever iets nieuws voor 999 waar ik mischien wat werk aan heb wat ik eigenlijk helemaal niet hebt gehad , en wat mooi is dan iets wat 2dehands is en nog eens lelijk is en nog eens 500 euro duurders is . snap je wat ik bedoel ?
en zo hebben velen die keus gemaakt bashan is niet voot niets de meest verkochte quad van europa :p hahah
snap ik maar dat licht er aan wat je mooi vind ik vind een bashan maar afschuwenlijk :braak: en barossa mooier , en het licht er aan 2 de hands hoef nog altijd niet slecht te zijn he !

en voor mij maakt dus echt niks uit of die nieuw is of 20 jaar oud als ik hem mooi vind en voldoet aan de eisen vind ik het goed :D

OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

dan moet je is gaan denken aan de kwaliteit van de quad, een nieuwe kost 999 en een in occasie 1500. :idea:
ik heb zelf een chinees gehad en ik weet wat het is (niet veel :| :p )
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

en ik heb er nog steed 1 van eind 2007 DUSzzz nog steed geen enkel probleem mee gehad
DUSzzz
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

DUSSS heb jij geluk DUSSS en meschien komt het DUSSS !

ik denk niet dat je ONS zoo makkenlijk kunt op praten om zoon ding te kopen die mijn achterbuur waar ik mee rij gehad , die stond in de fik ! en dan is die vijlig ? of goed ?

en wie nicolas als zij ik koop ook liever een beteren /goeieren voor 1400 euro dan voor 999 euro

tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

ik zeg tegen niemand dat iemand een bashan moet kopen
ik zeg alleen dat ik liever een nieuwe en mooiere quad koopt voor minder
ik zeg ook niet dat een barossa slecht is ofzo maar ik vind hem niet mooi dat speelt bij mij een grote rol plus dat die 2dehands duurder is als een bashan voorderest :tongduim:

en elke quad gaat kapot dus ik ben niet bang dat die kapot gaat die van jou zal ook wel een x kapot gaan
Plaats reactie