Trackrunner 200
Trackrunner 200
hallo,
ik ben sinds kort in het bezit van een sym trackrunner 200
nu valt het mij op dat als ze aankomen rijden met de quad,dat de voorwielen behoorlijk naar elkaar toe lopen (dus schuin staan ) is dat normaal ? hij stuurt verder wel goed.
gr ben
ik ben sinds kort in het bezit van een sym trackrunner 200
nu valt het mij op dat als ze aankomen rijden met de quad,dat de voorwielen behoorlijk naar elkaar toe lopen (dus schuin staan ) is dat normaal ? hij stuurt verder wel goed.
gr ben
- yamahakoppel
- Quad GOD
heb je misschiens een foto van de quad en de stand van de voorwielen
eigenlijk hebben al de quads dat de wielen een beetje schuin naar elkaar toe staan dit noemen ze toespoor maar dit is normaal niet echt te zien omdat dit zo weinig is
eigenlijk hebben al de quads dat de wielen een beetje schuin naar elkaar toe staan dit noemen ze toespoor maar dit is normaal niet echt te zien omdat dit zo weinig is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ja dat klopt, maar bij sommige quads zie je het wel heel goed. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is, maar normaal gesproken is het niet erg maar normaal.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hier heb ik een foto, maar daarop is het niet zo goed te zien, het valt veel meer op als je er mee komt aanrijden, dan hoor je geregeld, wat staan die wielen scheef, is at wel goed ?kees schreef:Ja dat klopt, maar bij sommige quads zie je het wel heel goed. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij jou is, maar normaal gesproken is het niet erg maar normaal.
daar heb ik helaas nog geen foto van. Ben
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Dat hoort zo, en is een gevolg van de constructie met enkele draagarmen. Ik heb zelf ook een Trackrunner gehad en vond het een heerlijke quad. Als je eenmaal aan het rijgedrag gewend bent, dan kun je hier heel veel plezier mee hebben.
Goed onderhouden en goed afgesteld loopt zo'n ding ook 80 km per uur. (Ik geloof dat je mij een prive bericht had gestuurd). Waar je echter wel om moet denken is dat de teller vaak te weinig aan geeft. Die van mij liep 75 op zijn eigen teller, terwijl dat toch echt 80-85 echte km's waren (volgens GPS).
Ik heb hem weggedaan omdat hij te klein was om met 2 personen op te rijden.
Maar wat degelijkheid en probleemloosheid betreft, mis ik 'm soms nog wel.
Goed onderhouden en goed afgesteld loopt zo'n ding ook 80 km per uur. (Ik geloof dat je mij een prive bericht had gestuurd). Waar je echter wel om moet denken is dat de teller vaak te weinig aan geeft. Die van mij liep 75 op zijn eigen teller, terwijl dat toch echt 80-85 echte km's waren (volgens GPS).
volgens mij is het toch meestal omgekeerd , en heeft de teller meer aan dan dat je rijd ...Paul Snip schreef:Dat hoort zo, en is een gevolg van de constructie met enkele draagarmen. Ik heb zelf ook een Trackrunner gehad en vond het een heerlijke quad. Als je eenmaal aan het rijgedrag gewend bent, dan kun je hier heel veel plezier mee hebben.
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
jongens bedankt voor de reacties,ik ben er erg blij mee, met de antwoorden en met de trackrunner.coolboyke schreef:volgens mij is het toch meestal omgekeerd , en heeft de teller meer aan dan dat je rijd ... :DPaul Snip schreef:Dat hoort zo, en is een gevolg van de constructie met enkele draagarmen. Ik heb zelf ook een Trackrunner gehad en vond het een heerlijke quad. Als je eenmaal aan het rijgedrag gewend bent, dan kun je hier heel veel plezier mee hebben.
gr Ben