jaja, zondag 13/07 is het weer zover. De jaarlijkse tractor-pulling in Sily.
Ik ga er elk jaar en het word steeds spectaculairder en er staan zeer unieke home-made trekkers

Zoals je ziet
greetzzz,
raptor350

yo.AlfA schreef:En waar is da ergens juist?

Shiiiiit ...Lewis schreef:Afgelast ! door de regen,...( en dat is definitief want ging er normaal ook rijden.)
Morgen wel een wedstrijd in haasdonk. met iets minder zwaar geweld maar toch ook leuk.

Hehe, ga jij daar ook naartoe ?Lewis schreef:En toch heb ik er 2x de zwaarste volvo afgeredenthomas.vc schreef:volvo bm zal winne![]()
Volgende zondag Bogaarden !
Gisteren wast in de 8,5 Ton,raptor350 schreef:Hehe, ga jij daar ook naartoe ?Lewis schreef:En toch heb ik er 2x de zwaarste volvo afgeredenthomas.vc schreef:volvo bm zal winne![]()
Met welke trekker kom je daar dan ? Want in bogaarden is het toch met standaard tractors hé ?![]()
greetzzz

Ja ok, zal eens afkomenLewis schreef:Gisteren wast in de 8,5 Ton,raptor350 schreef:Hehe, ga jij daar ook naartoe ?Lewis schreef: En toch heb ik er 2x de zwaarste volvo afgereden![]()
Met welke trekker kom je daar dan ? Want in bogaarden is het toch met standaard tractors hé ?![]()
greetzzz
Zondag in de 7,5 Ton met ne witte Valmet met een stikertje op de neus Belgisch Kampioen.![]()
Rode Valtra in de 5,5 T en mss nog eene in de 6,5 T
Ik rij normaal de volledige kalender van www.bktv.net
Dus kom maar even goedendag zeggen he'!