stuurdemper
-
- Quadracer
- Contacteer:
Volgens mij is dat gewoon echt de stuurdemper voor het stuur
Mark waar heb je die aan bevestigt want normaal zit die bij een moter op een veerpoot en een vast punt maar bij een quad zit er maar een stuurstang heb je daar een armpje aan gelast ofzo?
Mark waar heb je die aan bevestigt want normaal zit die bij een moter op een veerpoot en een vast punt maar bij een quad zit er maar een stuurstang heb je daar een armpje aan gelast ofzo?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Als je het op mij hebt : Denton is toch niet duur ? 250 € voor een set met montagebeugels inbegr. Reiger kost +/- 400 € zonder beugels, dus ga ik toch niet resoluut voor het duurste of ben ik mis ?bart schreef:goed is niet altijd duurRalph schreef:Duur=goed
Wat kosten de PEP's trouwens ? Zijn ze rebuildable of niet ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
aan de voorkant zie je de demper, het is uiteraard een stuurdemper (geen gasdemper wussy) denton ziet er hetzelfde uit en wordt ook in brazilie gemaakt, deze is de langere uitvoering omdat de stuuruitslag van een auto (kever in dit geval) langer is.
deze worden nogal eens op weg en cross zijspannen gemonteerd.
als het niet duidelijk is maak ik wel een betere foto
sorry ff edit, Rik ....ja een armpje gemaakt en aan de stuurstang gelast, en klaar, ik heb eerst een proefje gemaakt om te zien of de lengte van het armpje voldoende dempte, en klaar.
zijn te koop in stolwijk, ja vlakbij Proflex suspension en kosten iets van 12 euro, ik heb de mijne meer en anderhalf jaar en nog steeds perfekt.
doei doei
nikolas ik heb de prijs eens opgevraagd bij reiger en daar zeiden ze dat ie 275 euro kost
en nee ik doelde niet op jou
en nee ik doelde niet op jou
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Dan heb ik het verkeerd voor met die reiger. Dacht dat ie duurder was, maar blijft probleem dat je zelf beugels moet maken en dat die van reiger zo groot is dat ie moeilijk tussen frame en bumper past. Reiger stuurdemper komt eigenlijk uit de sidecars.
Aan bumper monteren vind ik trouwens geen goede optie, zie binnenkort op foto's van mijn bumper na Fouron...
Aan bumper monteren vind ik trouwens geen goede optie, zie binnenkort op foto's van mijn bumper na Fouron...
Voor wat he is waard. I heb onlangs een Denton ( re-buildable) demper gekocht voor XC racing. Het is een van de goodkoopste dempers die je hier in Amerika kunt krijgen. Ik heb geen enkle problem met de demper. De demper werk heel erg goed in de bossen. Ik heb een of twee bomen geclipped en de demper heeft goed geholpe om niet mn duimen the breken. Ik heb ook op een YFZ met een W.E.R and een GPR 2.0 gereden en ik moet zeggen dat die dempers beter zijn. Mag ook well want mn Denton kost $140 end the W.E.R is $350 en de GPR is bijna $600. De WER en de GPR geven geen of wijning weerstand als ze naar neutraal worden gestuurt en dus je armen worden gespaard. Voor het Geld zouw ik een Denton of verglijkbaare demper kopen.
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb ook de Denton rebuildable Seatec ! Ben er ook super tevreden van. Wat doe je trouwens in de VS, en hoe kom je aan het Nederlands ? Belgische afkomst ?
No limit. Sorry dat ik je nu pass antoowrd. had je vraag niet gezien.
Ik ben in Nederland geboren van een Amerikaanse Vader die net uit Vietnam terug kwam en op the AFCENT in Brunssum,Limburg was gestationeerd en een Nederlands moeder. Ik kreeg onmiddelijk de amerikaanse staats burgershap en een vergunning to vestiging in Nederland. Ben op ge groeid voornamelijk in Nederland maar ben ook ongeveer 4 jaar in duitsland geweest als klein kind.
7 jaar geleden had ik he gewoon niet meer naar mn zin in nederland en heb mn spullen gepakt. Wat ik niet mee kon neemen heb ik aan mn familie and vrienden gegeven.Baan opgezecht en een One Way Ticket naar Amerika gekocht. Was best well spannend hoor. Het voelt best wel goed om het hier te halen zonder hulp. Was moelijk. Ik ben nu een Manager van een computer afdeling en heb het best naar mn zin. Dit was de eerste en enigste baan waar ik op gesoliciteerd had en ben noch steeds hier. asl je meer vragen hebt laat ze maar horen.
Ik ben in Nederland geboren van een Amerikaanse Vader die net uit Vietnam terug kwam en op the AFCENT in Brunssum,Limburg was gestationeerd en een Nederlands moeder. Ik kreeg onmiddelijk de amerikaanse staats burgershap en een vergunning to vestiging in Nederland. Ben op ge groeid voornamelijk in Nederland maar ben ook ongeveer 4 jaar in duitsland geweest als klein kind.
7 jaar geleden had ik he gewoon niet meer naar mn zin in nederland en heb mn spullen gepakt. Wat ik niet mee kon neemen heb ik aan mn familie and vrienden gegeven.Baan opgezecht en een One Way Ticket naar Amerika gekocht. Was best well spannend hoor. Het voelt best wel goed om het hier te halen zonder hulp. Was moelijk. Ik ben nu een Manager van een computer afdeling en heb het best naar mn zin. Dit was de eerste en enigste baan waar ik op gesoliciteerd had en ben noch steeds hier. asl je meer vragen hebt laat ze maar horen.
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
-
- Quadfanaat
Lijkt me een behoorlijke stap Seatec, om alles achter je te laten en naar het buitenland te gaan. Heb ik zondermeer respect voor.
Ik heb zelf sinds ongeveer een week een PEP stuurdemper. Helaas nog niet kunnen testen (net als m'n Elka's), maar dat hoop ik met een week of 2 - 3 te kunnen doen. Het geheel oogde (en voelde) zondermeer degelijk aan. Al het bevestigingsmateriaal was bijgeleverd. De enigste aanpassing die ik zelf moest maken, was het inkorten van de bus voor de bevestigingsschroef bij de motorophanging. De stuurdemper tikte namelijk anders tegen een van m'n uitlaten aan (zal wel komen doordat het aftermarket is).
Ik heb zelf sinds ongeveer een week een PEP stuurdemper. Helaas nog niet kunnen testen (net als m'n Elka's), maar dat hoop ik met een week of 2 - 3 te kunnen doen. Het geheel oogde (en voelde) zondermeer degelijk aan. Al het bevestigingsmateriaal was bijgeleverd. De enigste aanpassing die ik zelf moest maken, was het inkorten van de bus voor de bevestigingsschroef bij de motorophanging. De stuurdemper tikte namelijk anders tegen een van m'n uitlaten aan (zal wel komen doordat het aftermarket is).
Daan