nieuwe ketting etc trackrunnner

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
Benos
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuwe ketting etc trackrunnner

Bericht door Benos »

hallo,
ik heb een sym trackrunner 200, volgens de kenners moet er nieuwe tandwielen en ketting op (met het rijden hoor je de ketting knallen.
nu heb ik géén idee wat de maten etc zijn van de tandwielen en ketting
kan mij dat iemand vertellen en wat er op moet en welke zaak daar het goedkoopste in is.
men zegt als ik het achter tandwiel iets kleiner zou nemen dan scheelt dat in snelheid, dus iets harder lopen.
is dat zo ? gr ben
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

tel eerst gewoon de tanden op je tandwiel dan weet je hoeveel tanden je moet hebben.
meet ook je ketting eens op en meet 1 schakel ervan delen door elkaar en je weet ongeveer hoveel schakels je ketting heeft .
en als je achteraan 1 tand kleiner gaat ga je niet veel voelen je moet met 2 of meer naar beneden gaan of anders vooraan een tand meer nemen dat komt overeen met 3 tanden achteraan en is goedkoper.

www.quadfun.be stuur daar eens eeen mailtje naar en kijk zoiezo eens op hun site prijs kwaliteit is zeer goed en zeer goede service.

grtz jelle
raptor 660 power
Benos
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Benos »

oké bedankt voor jouw bericht, ik heb inmiddels een mail met de gegevens naar quad.be gestuurd
ben benieuwd of ze mij de spullen kunnen leveren..

bedankt gr Ben :knikduim:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

nouw ik weet niet of http://www.cycleshopheerlen.nl/ er aan kan komen voor de tandwielen , ik heb er wel een X- ring ketting gekocht van het merk DID ben er zeker zeer te vreden over goeien serves en hebben koop avond op donderdag tot 21 uur geopend , heb bijna alle onderdelen tot nu toe daar gekocht ;) zeker eens de moeite waard voor te bellen ;) en je kunt er ook vragen wat het verschil is tussen X - ring en O- ring :)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie