Black Airpainted 385 cc Warrior
hopelijk hebben jullie 'm vlug terug en vallen de kosten wat mee, volgende keer kan ik misschien ook eens mee.
grzt
grzt
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja als ik kris mag geloven wordt dit een zwaar getuned blokje heeft vandaag 1 uur aan de telefoon gehangen bij jumpingjet en deze hebben hem gelukkig omgepraat voor het iets minder zwaar te zien
met die setup wat hij wou moest alles vernieuwd worden zelfs de carterhelften moesten uitgefreesd worden om alles er in te krijgen maar omdat er een wachttijd van 2 maanden op sommige onderdelen waren en ook hierdoor de levensduur van het blok serieus inkorte en wij toch wat kilometers maken gaat de moter normaal getuned worden en zullen we toch heel wat kilometers kunnen maken
met die setup wat hij wou moest alles vernieuwd worden zelfs de carterhelften moesten uitgefreesd worden om alles er in te krijgen maar omdat er een wachttijd van 2 maanden op sommige onderdelen waren en ook hierdoor de levensduur van het blok serieus inkorte en wij toch wat kilometers maken gaat de moter normaal getuned worden en zullen we toch heel wat kilometers kunnen maken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- yamahakoppel
- Quad GOD
vanmorgen telefoon gekregen dat de quad een openhart operatie heeft gekregen, motorblok ligt uit elkaar. ook zeiden ze dat hij heel sterk is want voor de operatie starte hij nog, ondanks dat er een klep was afgebrokkeld en tegen de piston en cilinderkop is terecht gekomen, dus cilinderkop moet vernieuwd worden, kleppen nieuw, piston nieuw,... Binnenkort heb ik dus een bijna nieuwe quad omdat hij buitenkant al vernieuwd is, ook word het 14,8volt probleem opgelost, spoel word opnieuw gewikkeld.
hij gaat er dus weer een paar jaar tegen kunnen mijn quadje, ik ben eigenlijk wel blij dat het zo slecht weer is dat maakt het missen minder erg.
ze gaan nu de stukken bestellen en moet nog 2 weken op intensieve blijven en daarna een revalidatie van ongeveer 1000 km doen
ik ga zondag een nieuwe update bestellen (niet motorisch)
hij gaat er dus weer een paar jaar tegen kunnen mijn quadje, ik ben eigenlijk wel blij dat het zo slecht weer is dat maakt het missen minder erg.
ze gaan nu de stukken bestellen en moet nog 2 weken op intensieve blijven en daarna een revalidatie van ongeveer 1000 km doen
ik ga zondag een nieuwe update bestellen (niet motorisch)
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op za 12 jul, 2008 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
juist terug van ziekenbezoek even bij jumpingjet binnen gesprongen want al die technische uitleg over de telefoon
even de kleppen bekeken en samen tot de vaststelling gekomen dat de rand van de klep die afgebroken is niet van tijdens de laatste rit komt maar dus al veel langer is en dit verklaard ook de trillingen die we de laatste maanden hadden van het moterblok waardoor alles ook lostrilde
de moter bleef ook al 6 maanden heel slecht draaien en had ook een wisselende rolantie die dus niet af te stellen was, dan draaide die tegen 1500 toeren stelde die lager af en 1 min later bleef die weer niet draaien
tijdens het winter onderhoud hadden ze de compressie van de cilinder gemeten en was niet meer zo optimaal maar nu voor dat ze hem open deden was de compressie druk nog altijd dezelfde als 6 maand geleden dus was de afgebrokkelde klep al langer want die was ook al heel zwart gebrandt en aangeladen met roet
volgende week komen de stukken binnen en wordt het moterblok verder open gegooid nieuwe lagers er in, cilinder bijgewerkt en de cilinderkop vernieuwd.
even de kleppen bekeken en samen tot de vaststelling gekomen dat de rand van de klep die afgebroken is niet van tijdens de laatste rit komt maar dus al veel langer is en dit verklaard ook de trillingen die we de laatste maanden hadden van het moterblok waardoor alles ook lostrilde
de moter bleef ook al 6 maanden heel slecht draaien en had ook een wisselende rolantie die dus niet af te stellen was, dan draaide die tegen 1500 toeren stelde die lager af en 1 min later bleef die weer niet draaien
tijdens het winter onderhoud hadden ze de compressie van de cilinder gemeten en was niet meer zo optimaal maar nu voor dat ze hem open deden was de compressie druk nog altijd dezelfde als 6 maand geleden dus was de afgebrokkelde klep al langer want die was ook al heel zwart gebrandt en aangeladen met roet
volgende week komen de stukken binnen en wordt het moterblok verder open gegooid nieuwe lagers er in, cilinder bijgewerkt en de cilinderkop vernieuwd.
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik ben mijn nieuwe mod gaan bestellen volgende week heb ik het normaal gezien en hebben we ook maar ineens nieuwe handschoenen gekocht, de oude waren versleten, sssstttttt mijn mama mag het niet weten jawel ze weet het ze wou ze nog repareren maar we hebben er maar nieuwe gekocht allebij dezelfde van yamaha
deze passen ook beter in het concept
deze passen ook beter in het concept
Groetjes Kris
hey,
staat de quad nu bij jumpingjet?
ben er gister nog geweest. Maar vergeten dat jullie de kappen eraf gehaald hebben.
Mijne staat er iig nu.
kan hem waarschijnlijk zaterdag en anders volgende week ophalen.
Was ook al aan het kijken naar de Yamaha handschoenen en Jas. maar denk nog maar ff late staan. Rekening wordt me al duur genoeg
Hoop dat juliie hem weer snel terug hebben en dan rijden maar ( mits beetje weer is )
staat de quad nu bij jumpingjet?
ben er gister nog geweest. Maar vergeten dat jullie de kappen eraf gehaald hebben.
Mijne staat er iig nu.
kan hem waarschijnlijk zaterdag en anders volgende week ophalen.
Was ook al aan het kijken naar de Yamaha handschoenen en Jas. maar denk nog maar ff late staan. Rekening wordt me al duur genoeg
Hoop dat juliie hem weer snel terug hebben en dan rijden maar ( mits beetje weer is )
- yamahakoppel
- Quad GOD
jep staat nu bij jumpingjet in zijn blootje hoop hem volgende week terug te hebben zodat ik terug kan rijden weer of geen weer heb hem al lang genoeg moeten missen dan
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
quad was klaar hebben ze nog iets anders gevonden aan de motor dus ligt weer volledig open
hopelijk heb ik hem nu snel terug want duurt nu wel heel lang
achterop zitten is niet zo fijn als zelf rijden
hopelijk heb ik hem nu snel terug want duurt nu wel heel lang
achterop zitten is niet zo fijn als zelf rijden
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
vandaag toch goed nieuws mijn nieuwe mod is binnen hier een foto
ik hoop dat deze zadel meer grip heeft en niet zo een glijbaan is als de andere, want met de nieuwe power van de moter heb ik dit wel nodig
nu mijn quad nog terug dan is mijn weekend geslaagd
ik hoop dat deze zadel meer grip heeft en niet zo een glijbaan is als de andere, want met de nieuwe power van de moter heb ik dit wel nodig
nu mijn quad nog terug dan is mijn weekend geslaagd
Groetjes Kris