zoals de titel zegt, wat moet je doen wanneer je stickers moet plakken als er juist 4gaatjes zijn op die plek
als je gewoon de sticker plakt over de gaatjes komt er toch snel vuil onder de sticker?
kzou niet graag hebben dat men grip-it kit er volgende week al deels afvalt natuurlek
soort van silicone in de gaatjes spuiten? of gaatjes in sticker maken en pop revetten terug door?
grip it kit plakken
-
- Quadracer
grip it kit plakken
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
voila, even een fotootje gaan makenDozo schreef:Tip 1 : je kan ook een stickertje aan de binnenzijde plakken , blijft de binnenkant in ieder geval schoon.
Tip 2 : plak eerst je gripkit en spuit vanaf de achterkant de gaatjes vol met silliconekit.
zo ziet het er dus uit en een deel van de sticker heeft de grote van de warninglabel zelf dus kga zowiso over de gaatjes moeten plakken..
wel,dacht ik ook om langs vanachter dan silicone te spuiten
of zou het beter zijn als ik er revetten door steek?
en thx voor 't snelle antwoord
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Quadracer
ksal eerst nekeer zien wat't geeft met mijn revetten,want da zijn ni identiek dezelfde
ksal wel een fotootje vant resultaat poste vanavond ofzo
thx e manne
EDIT:
kheb de passende popnagelkes al gevonde,
kmag beginne me de diepe krassen er wa uit te schuren...
ksal wel een fotootje vant resultaat poste vanavond ofzo
thx e manne
EDIT:
kheb de passende popnagelkes al gevonde,
kmag beginne me de diepe krassen er wa uit te schuren...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!