verlagen
-
- Toeschouwer
verlagen
ik heb een suzuki ltz400 maar ik zou die graag verlagen,maar zou ni weten hoe,kan iemand mij helpen?of wa moet ik het beste doen
-
- Quadracer
goedkoopste optie is door midel van verlaginsblokjes(zo staan je veren onderaan aan je armen wat naar buiten) vooraan en achteraan een andere linkage(eventueel een instelbare )
zo zal ie al zeker wat lager staan, wil je er meer aan investeren zou ik voor de kw veersetjes gaan
zo zal ie al zeker wat lager staan, wil je er meer aan investeren zou ik voor de kw veersetjes gaan
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Niks aan toe te voegen.. Let wel op dat die blokjes niet zo goed zijn voor hevig te crossen en te springenz400_racer schreef:goedkoopste optie is door midel van verlaginsblokjes(zo staan je veren onderaan aan je armen wat naar buiten) vooraan en achteraan een andere linkage(eventueel een instelbare )
ik heb dirrect voor de KW gekozen , waarom , de verlagingblokjes voor de Z400 komen bij quadcentrale ongeveer op 140 € vooraan en 160 € achteraan , terwijl de KW vering op 300 € komt , komt dus overeen , en de vering verwisselen is ook 2 keer niets , een half uurtje werk
maar ga de blokjes ook nog halen hoor want ik vindt dat men quad niet laag genoeg komt met de KW spiralen van -7 alleen
greetz
maar ga de blokjes ook nog halen hoor want ik vindt dat men quad niet laag genoeg komt met de KW spiralen van -7 alleen
greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !