Startprobleem raptor
hoe
Bon, ik heb men starter getest door gebruik te maken van rechtstreeks power te geven, megabangelijk; mijn starter gaf op een klein kikje geen reactie !!!!
Dus mag ik er van uit gaan dat de starter te vervangen zal zijn!
Of weet iemand in de buurt van ternat iemand die hier kan aan werken?
SDS racer hoe gebeurt dit bij jullie?
Bartie weet jij zo niemand?
Of is deze voor de vuilbak??!!
Of heeft iemand dergelijke in tweedehands want ik denk dat dit wel een redelijke kost zal zijn
Of heeft iemand dergelijke in tweedehands want ik denk dat dit wel een redelijke kost zal zijn
gedemonteerd
Euhh was ik vergeten toe te voegen, ik heb hem ondertussen reeds gedemonteerd, enkel wat wringen met de uitlaten maar voor de rest een klusje van niets!
Waar moet ik zijn met dit rot ding?!!
Waar moet ik zijn met dit rot ding?!!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
er is wel het een en het ander aangepast/verbeterd aan de latere modellen (2003 tot heden) maar dat had alleen betrekking op de versnellingsbak het is mij nooit duidelijk geworden of ze ook de startmotor hebben aangepast(yamaha houdt dit liever onder de paraplu want dit is natuurlijk geen goede reclame)
het beste is gewoon om uit te zoeken of een nieuwe duurder is dan complete revisie
maar ik denk dat als revisie goed mogelijk is dan zou ik voor revisie gaan
maar ja ik kan niet in uwe portomonnee kijken dus het budget zal bepalen wat het wordt
als je een nieuwe startmotor koop zit hier wel weer garantie op natuurlijk(wel om vragen uiteraard)
en dat is bij revisie niet het geval
het beste is gewoon om uit te zoeken of een nieuwe duurder is dan complete revisie
maar ik denk dat als revisie goed mogelijk is dan zou ik voor revisie gaan
maar ja ik kan niet in uwe portomonnee kijken dus het budget zal bepalen wat het wordt
als je een nieuwe startmotor koop zit hier wel weer garantie op natuurlijk(wel om vragen uiteraard)
en dat is bij revisie niet het geval
die revisie gebeurt deze waar men starters van auto's doet?
Niemand dan een idee of al ervaring met het te laten reviseren?
Wat kost een nieuwe starter of kan ik deze via via op de kop slaan??
Of wordt deze starter ook gebruikt bij andere Yamaha motoren zodanig dat ik mss bij tweedehands kan gaan informeren?!
Niemand dan een idee of al ervaring met het te laten reviseren?
Wat kost een nieuwe starter of kan ik deze via via op de kop slaan??
Of wordt deze starter ook gebruikt bij andere Yamaha motoren zodanig dat ik mss bij tweedehands kan gaan informeren?!
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Zoek ergens een firma die in autoelectriciteit doet. Meestal reviseren die ook starters en alternatoren. Waarschijnlijk zijn je borsteltjes op.
In het slechtste geval moet je anker gereviseerd worden.
In het slechtste geval moet je anker gereviseerd worden.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: hoe
bij SDS te Ternat, Yammier dealer, (info 025821313)Ad schreef:Bon, ik heb men starter getest door gebruik te maken van rechtstreeks power te geven, megabangelijk; mijn starter gaf op een klein kikje geen reactie !!!!
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
tweedehands
Niemand nen tweedehands starter liggen??
Of ergens waar ik daar zou kunnen aangeraken?
Zou deze met een andere Yamaha motor overeen komen??
Graag dringend een reply >> het goede weer betekent normaal rijden en niet sleutelen!!
Of ergens waar ik daar zou kunnen aangeraken?
Zou deze met een andere Yamaha motor overeen komen??
Graag dringend een reply >> het goede weer betekent normaal rijden en niet sleutelen!!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Via http://parts.yamaha-motor.com/scripts/EmpartISAPI.dll? kun je de microfiches opvragen, doe dat voor jouw bouwjaar en bestel bij dealer de brush set en vervangen de borsteltjes.
Normaal moet dit voldoende zijn. Kan je gerust zelf doen, is niet zo moeilijk.
Normaal moet dit voldoende zijn. Kan je gerust zelf doen, is niet zo moeilijk.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
starter niet stuk
Heb juist vernomen van de dealer dat men starter oké is(er was niks aan),
Hoe komt het dan dat hij niet donddraaid maar dat men starterrelais wel ronkt tegen 100km/h?!!
Waar moet ik nu dan gaan zoeken naar het probleem?? ??
IK heb geprobeerd met rechstreeks stroom te geven (overbruggen) en ook met startkabels aan men auto gehangen(draaiend).
Als men tandwielen er goed uitzien waar men starter op komt te zitten waar kan dan het probleem liggen??
Hoe komt het dan dat hij niet donddraaid maar dat men starterrelais wel ronkt tegen 100km/h?!!
Waar moet ik nu dan gaan zoeken naar het probleem?? ??
IK heb geprobeerd met rechstreeks stroom te geven (overbruggen) en ook met startkabels aan men auto gehangen(draaiend).
Als men tandwielen er goed uitzien waar men starter op komt te zitten waar kan dan het probleem liggen??
opgelost
ALLES opgelost !!
We hebben eerst alle contacten gekuist en volledig gecontroleerd (dit was goed inorde behalve natuurlijk wat oxidatie hier en daar) en de starter kreeg precies meer kracht, dan heb ik ook men accu geladen en alles verloopt terug vlot!!
Eindbalans; Hier en daar een slecht contact in combi met wat mindere batterij !!
Dit weekende is het rijden geblazen!!
Enkel mss op termijn een nwe batterij kopen, iemand een idee welke volgens ondervinding de betere zijn?? En wat kost dit normaal?
We hebben eerst alle contacten gekuist en volledig gecontroleerd (dit was goed inorde behalve natuurlijk wat oxidatie hier en daar) en de starter kreeg precies meer kracht, dan heb ik ook men accu geladen en alles verloopt terug vlot!!
Eindbalans; Hier en daar een slecht contact in combi met wat mindere batterij !!
Dit weekende is het rijden geblazen!!
Enkel mss op termijn een nwe batterij kopen, iemand een idee welke volgens ondervinding de betere zijn?? En wat kost dit normaal?