oeps ik bedoelde een raptor 660ardkapteijn schreef:Welke raptor?tomas schreef:wat koste een nieuwe raptor uit 2002 in nederland met kenteken en zonder
Zoektocht naar quad met kenteken
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
250 euro ong in totaal met benzine en keuring BPM koste 136 euro van ons ! dus dat valt echt mee en licht ook aan de prijs voor hoeveel je hem koopt + hoe zwaar enzo , kan best maar ik heb maar 250 euro ong
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
voor een standaard raptor 660 model 2004-2005 in goede staat met NL kenteken kost tussen de €5200,- tot €6000,- waarom zou je een 2002 model nemen?tomas schreef:oeps ik bedoelde een raptor 660ardkapteijn schreef:Welke raptor?tomas schreef:wat koste een nieuwe raptor uit 2002 in nederland met kenteken en zonder
No Can't Do!
- dirt-driver
- Quadfanaat
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di 22 jul, 2008 21:24
De leopard 2 was wel een goeie, mjah die heeft een draaikolk in de tank, dus zie ik ook niet zitten
En een raptor zit er ook niet in. Zo dik is me beurs niet.
Maar die 1750,- gaat over een raptor van 6000 euro. Mar als ik iets naar NL zou halen, was het een Honda 400ex van 3000, dus das de helft van het belastiggeld. Bij een quad van 3000,- zou ik dus 570,- aan BPM betalen, 200 voor het keuren door RDW en 50 om een plaat te drukken.
Das 3820,- als ik het goed begrijp.
Een honda 400ex voor 3820 of een yamaha warrior voor 3500...
wat zijn de verschillen tussen deze 2? Welke zou je kiezen en waarom?
En een raptor zit er ook niet in. Zo dik is me beurs niet.
Maar die 1750,- gaat over een raptor van 6000 euro. Mar als ik iets naar NL zou halen, was het een Honda 400ex van 3000, dus das de helft van het belastiggeld. Bij een quad van 3000,- zou ik dus 570,- aan BPM betalen, 200 voor het keuren door RDW en 50 om een plaat te drukken.
Das 3820,- als ik het goed begrijp.
Een honda 400ex voor 3820 of een yamaha warrior voor 3500...
wat zijn de verschillen tussen deze 2? Welke zou je kiezen en waarom?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
ik denk dat dat wel een realitische inschatting is! Mocht je er toch 1 kopen zonder NL kenteken zoek dan eerst uit wat het echt gaat kosten, dus bij de betreffende instanties vragen voordat je hem aanschaft.. dat je er niet later achter komt dat het toch ff wat meer kost!dirt-driver schreef:De leopard 2 was wel een goeie, mjah die heeft een draaikolk in de tank, dus zie ik ook niet zitten
En een raptor zit er ook niet in. Zo dik is me beurs niet.
Maar die 1750,- gaat over een raptor van 6000 euro. Mar als ik iets naar NL zou halen, was het een Honda 400ex van 3000, dus das de helft van het belastiggeld. Bij een quad van 3000,- zou ik dus 570,- aan BPM betalen, 200 voor het keuren door RDW en 50 om een plaat te drukken.
Das 3820,- als ik het goed begrijp.
Een honda 400ex voor 3820 of een yamaha warrior voor 3500...
wat zijn de verschillen tussen deze 2? Welke zou je kiezen en waarom?
Honda of warrior... Honda zie je niet zo veel, warrior veel meer. Wat zou moeten betekenen dat er meer zijn,
dat ze misschien beter zijn.. en dat er meer onderdelen voor een redelijke prijs zijn?
verder geen ervaring mee,
succes!
No Can't Do!
je hebt de vraag niet goed gelezen , wat koste een raptor 660 in 2002 nieuwardkapteijn schreef:voor een standaard raptor 660 model 2004-2005 in goede staat met NL kenteken kost tussen de €5200,- tot €6000,- waarom zou je een 2002 model nemen?tomas schreef:oeps ik bedoelde een raptor 660ardkapteijn schreef: Welke raptor?
dit ivm bpm prijs uitrekenen
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Heb de vraag wel goed gelezen, maar dat weet ik niet!tomas schreef:je hebt de vraag niet goed gelezen , wat koste een raptor 660 in 2002 nieuwardkapteijn schreef:voor een standaard raptor 660 model 2004-2005 in goede staat met NL kenteken kost tussen de €5200,- tot €6000,- waarom zou je een 2002 model nemen?tomas schreef: oeps ik bedoelde een raptor 660
dit ivm bpm prijs uitrekenen
Ik weet wel wat een raptor minimaal kost als je hem importeerd, en op kenteken laat zetten! Omdat ik daar zelf ook mee bezig ben,
zie topic "aanschaf raptor 660r" daar had je dan ook uit kunnen halen dat een 2002 model problemen kan hebben met de versnellingsbak
dus kan je beter voor een 2004-2005 model gaan... en daarvan weet ik wat ze kosten
Dusss, misschien ook handig als jij beter leest
No Can't Do!
- dirt-driver
- Quadfanaat
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di 22 jul, 2008 21:24
hey ard
Als jij ook bezig bent een Belgische quad naar Nederland te halen, is dit mschn een handige link:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=17814
Die kwam ik tegen bij de reviews
nog iemand die een raptor 660 wil gaan importeren.
Ik ga gewoon bij beide quads kijken (honda 400ex en de yamaha warrior). Dat is het hendigste toch? de gene die mij het meest aanspreekt, of in de beste staat is da word hem . Al word het een warrior, dan kan ik heel dat kenteken verhaal laten zitten en gewoon over zetten op mijn naam, en verzekeren zodra ik me rijbewijs heb . Iemand een idee wat het kost aan wegenbelasting en verzekering per jaar voor een warrior of 400ex?
Als jij ook bezig bent een Belgische quad naar Nederland te halen, is dit mschn een handige link:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=17814
Die kwam ik tegen bij de reviews
nog iemand die een raptor 660 wil gaan importeren.
Ik ga gewoon bij beide quads kijken (honda 400ex en de yamaha warrior). Dat is het hendigste toch? de gene die mij het meest aanspreekt, of in de beste staat is da word hem . Al word het een warrior, dan kan ik heel dat kenteken verhaal laten zitten en gewoon over zetten op mijn naam, en verzekeren zodra ik me rijbewijs heb . Iemand een idee wat het kost aan wegenbelasting en verzekering per jaar voor een warrior of 400ex?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Ik laat het doen! maar niet uit België maar uit Spanjedirt-driver schreef:hey ard
Als jij ook bezig bent een Belgische quad naar Nederland te halen, is dit mschn een handige link:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=17814
Die kwam ik tegen bij de reviews
nog iemand die een raptor 660 wil gaan importeren.
Zei hebben een poging gedaan om uit te leggen waarom uit spanje
importeren goedkoper is dan een 2de hands uit NL!
maar iedergeval bedankt!
No Can't Do!
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 197
- Lid geworden op: di 27 feb, 2007 21:31
- Locatie: breda
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Ben wel benieuwd wanneer jij hem hebt geïnporteerd, wat voor quad? Hoe oud? Heeft die al op kenteken gestaan? Dagwaarde/nieuwwaarde? van waar?jimmy-raptor schreef:toen ik mij raptor invoerde ben ik 750 euro kwijt geweest aan BPM en keuren !
mensen die 3000 euro zeggen snappen er niks van !
Btw je moet er wel verstand van hebben anders gaat dit NO WAY werken !
Speeld allemaal mee! Je kan ook zeker niet zo zeggen dat het €750,- kost! Omdat bij jouw van toepassing was.
No Can't Do!
COC
houd er rekening mee dat het een COC of type goedkeuring o de quad moet zitten. Een Yamaha heeft dit standaar niet. Afhankelijk van het vorige kenteken is ook van belang hoe hij geregistreerd is PK ed.
Barossa hebben een COC dus type goedkeuring zodat deze machine altijd makkelijk te importeuren zijn.
Bijvoorbeeld uit Dld importeuren kan teleurstelling worden als je bijvoorbeel Zugmachine op Kfz brief hebt staan. Deze krijg je in NL niet op de weg.
BPM is officieel 20.7% van de nieuwwaarde(dit is de waarde met kenteken en ombouw met verlichting ed.)
Houd er rekening mee dat de quad 15kw max mag hebben bij de keuring. en eu banden en verlchting moet hebben.
Het is makkelijker een met NL kenteken kant en klaar te kopen.
Barossa hebben een COC dus type goedkeuring zodat deze machine altijd makkelijk te importeuren zijn.
Bijvoorbeeld uit Dld importeuren kan teleurstelling worden als je bijvoorbeel Zugmachine op Kfz brief hebt staan. Deze krijg je in NL niet op de weg.
BPM is officieel 20.7% van de nieuwwaarde(dit is de waarde met kenteken en ombouw met verlichting ed.)
Houd er rekening mee dat de quad 15kw max mag hebben bij de keuring. en eu banden en verlchting moet hebben.
Het is makkelijker een met NL kenteken kant en klaar te kopen.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 197
- Lid geworden op: di 27 feb, 2007 21:31
- Locatie: breda
was een raptor 660 uit 2004 en allang op kenteken.
zat ook geen typegoedkeurings plaatje op... had wel belgisch kenteken, was voldoende !
je moet weten waarover je praat dan wordt ie gewoon goed gekeurd !
bij de rdw snappen ze er toch niks van dus als je een beetje kan praten komt het goed
ik ga van de week mijn raptor invoeren uit belgie zelfde verhaal...
zat ook geen typegoedkeurings plaatje op... had wel belgisch kenteken, was voldoende !
je moet weten waarover je praat dan wordt ie gewoon goed gekeurd !
bij de rdw snappen ze er toch niks van dus als je een beetje kan praten komt het goed
ik ga van de week mijn raptor invoeren uit belgie zelfde verhaal...
- dirt-driver
- Quadfanaat
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di 22 jul, 2008 21:24
Re: Zoektocht naar quad met kenteken
hey jongens
Ik heb men keuze gemaakt. En het is een Honda trx 400ex geworden.
ben zeer tevreden over de quad, motorblok is soepel en beresterk (voor een 400 dan he ) veert goed, en stuurt ook lekker licht. Hier een filmke van mij en men quad:
http://www.youtube.com/watch?v=x3mA-uC4Rq4
ga der maar lekker bij zitten
Ik heb men keuze gemaakt. En het is een Honda trx 400ex geworden.
ben zeer tevreden over de quad, motorblok is soepel en beresterk (voor een 400 dan he ) veert goed, en stuurt ook lekker licht. Hier een filmke van mij en men quad:
http://www.youtube.com/watch?v=x3mA-uC4Rq4
ga der maar lekker bij zitten
Power is nothing without controll