Sotte's Raptor 700(verkocht)
-
- Pro Quadrider
mooi machine kerel !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sotte's Raptor 700
Ja manne, na lang twijfelen heb ik mijn machien maar te koop gezet.
De vraagprijs is misschien hoog, maar men moet ergens beginnen. Er steekt natuurlijk ook een deel geld en werk in.
Hij staat de laatste tijd veel stil omdat ik nu toch al een hele tijd terug ben begonnen met mountainbiken.
De interesse om er zo met bezig te zijn gelijk een paar maanden geleden, is ook fel afgezwakt.
Ik hoop alleen maar dat ik er geen spijt van krijg, moest hij verkocht geraken
Greetz
De vraagprijs is misschien hoog, maar men moet ergens beginnen. Er steekt natuurlijk ook een deel geld en werk in.
Hij staat de laatste tijd veel stil omdat ik nu toch al een hele tijd terug ben begonnen met mountainbiken.
De interesse om er zo met bezig te zijn gelijk een paar maanden geleden, is ook fel afgezwakt.
Ik hoop alleen maar dat ik er geen spijt van krijg, moest hij verkocht geraken
Greetz
Life is short, ride hard.
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja het is een spijtige zaak dat je hem weg doet, heb ook al eens zitten denken om mijn quads weg te doen maar krijg te weinig terug, dus maak teveel verlies dan blijven ze maar gewoon stilstaan
het is te hopen dat je de weelies niet gaat missen of kan je dit met de mountainbike ook
het is te hopen dat je de weelies niet gaat missen of kan je dit met de mountainbike ook
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Da lukt ook wel met de fiets, maar is geen aanrader om met klikpedalen te doen. Als ge hem dan overrug trekt en niet uitgeklikt geraakt, is dat niet zo leukyamahakoppel schreef:het is te hopen dat je de weelies niet gaat missen of kan je dit met de mountainbike ook
En wat de quad betreft. Als die verkocht zou geraken, denk ik dat ik mijn pa zijn moto over neem. Die heeft nog een Yamaha FZR 1000cc staan met een kapotte kuip. Dan maak ik daar een streetfighter van op mij gemak (daar kan ik dan ook wheelies met maken) Maarja, dat zien we nog wel.
Greetz
Ja manne,
Ben van gedacht veranderd, dus heb ik het zoekertje op kapaza, van mijn quad, er maar vanaf gegooid
Grtz
Ben van gedacht veranderd, dus heb ik het zoekertje op kapaza, van mijn quad, er maar vanaf gegooid
Grtz
ewel bartje daar ga je geen spijt van krijgen!
-
- Quadrider
Da is inderdaad al wa beter nieuws
Kunnen we als het weer het terug toe laat toch nog eens naar de Ardennen trekken
Grtzzz
Kunnen we als het weer het terug toe laat toch nog eens naar de Ardennen trekken
Grtzzz