powercommander
- yamahakoppel
- Quad GOD
voor een dubbele fp bestaat geen map er zijn mensen die een map nemen voor de dual van DMC maar krijgen hier nog niet het gewenste resultaat mee
daarmee dat ik een powerbox van jumpingjet heb laten plaatsen en deze op de testbank heb laten afstellen
daarmee dat ik een powerbox van jumpingjet heb laten plaatsen en deze op de testbank heb laten afstellen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Re: powercommander
Je kan eens op deze site gaan zien,staan er verschillende voor een dubbele uitlaat opDempsey schreef:Welke map heb ik nodig voor een dubbele pf uitlaat?
http://www.raptorsource.com/pciii/
Grtz
Sprot
-
- Quadrunner
- Contacteer:
De knopjes dienen om manueel de mappen te gaan aanpassen, niet evident als je niet de juiste meetapparatuur hebt.
Staat uitgelegd in de handleiding die normaalgezien bij de powercommander steekt.
Bert.
Staat uitgelegd in de handleiding die normaalgezien bij de powercommander steekt.
Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
- yamahakoppel
- Quad GOD
weet niet wat je hier juist mee bedoeld maar jumpingjet heeft zijn eigen powerbox en deze is beterkoop dan een powercommander, die zij ook wel kunnen afstellen denk ikDelriva schreef:Dus als bij Jumpingjet kunnen ze geen powercommanders afstellen?yamahakoppel schreef: daarmee dat ik een powerbox van jumpingjet heb laten plaatsen en deze op de testbank heb laten afstellen
Greetz,
D.
Groetjes Kris
Die 'als' stond teveel in mijn bericht.yamahakoppel schreef: weet niet wat je hier juist mee bedoeld maar jumpingjet heeft zijn eigen powerbox en deze is beterkoop dan een powercommander, die zij ook wel kunnen afstellen denk ik
Maar ik dacht dat ge eerst ne powercommander had steken en daarna overgestapt
waart naar de powerbox van jumpingjet.
Daarmee dat ik dacht dat zij de powercommander mss niet konden instellen.
Greetz,
D.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
standaard map of standaard quad ?bigfoot47 schreef:Ik heb een powercomander steken gewoon standaard heb ook niets veranderd aan de quad. ik merk wel wat verschil. maar is er een betere map voor?
Ik ken er niets van wil er ook wel meer van leren kennen.
mvg bigfoot
welke type uitlaat heb je dan bigfoot ?
Always on the run
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
bigfoot47 schreef:bijde standaard
http://www.powercommander.com/powercomm ... 20&yr=2007
Via deze link kom zul je de verschillende mappen vinden bigfoot , zowel standaard , als andere uitlaten of instelling na verwijderen filterdeksel enz enz enz.
Misschien ken je het systeem , maar is anders gewoon via de site de nodige map afhalen , de software op je lap of pc zetten
Keuze maken van welk jaartal je quad is en je bent vertrokken.
Via dit programma en usb de map uploaden.
De software(programma) waarmee alles kan geupload of gedowload worden van en naar de powercommander, is te vinden via deze link.
http://www.powercommander.com/powercomm ... loads.aspx
Let wel dit is de link naar de PC III usb control center software , diegene die ikzelf bezit.
Het is steeds verstandig eerst effie de map die nu in de powercommander zit eerst eens te saven op je lap of pc , zo kan je nog steeds terug naar vorige stand hé
Indien er ooit een andere uitlaat wordt gemonteerd kan je vaak de map hier al vinden , is er echt nergens via niemand een map te verkrijgen (was indertijd bij mij het geval) kan de quad nog altijd op de testbank , regelen ze hem volledig af voor je
Veel succes alvast , indien nog vragen Pb me gerust
Always on the run