Wie Wat Waar en Wanneer...
-
- Toeschouwer
Ik zat wel vorige week wel in La Roche met de raptor 700 maar ik stond op camping BeneluxVyrena schreef:Vorige week dinsdag geloof ik, camping Floreal 1 te La Roche en Ardenne. Stonden er met tenten, een Kymco, Yamaha en nog 1 tje. Iemand van hier misschien?
Oja, en vanavond, uurtje of 7 a 8, volgens mij was het een Barrossa Cheeta, blauw, op kenteken, Ede industrieterrein.
Grtz
Sprot
-
- Easy Quadrider
ik ben van leopoldsburg en rijd met ne gele Z400, dus als ge van t'kamp zijt zal je me zeker al gezien hebben .kadettgsiboy schreef:te vrijdag 1 gele en 2 blauwe quads gezien in heppen(leopoldsburg)
vandaag 6 quads gezien op aanhangwagen reden voorbij aan de rotonde in Leopoldsburg centrum richting hechtel!
grtz
impossible is just a word
-
- Toeschouwer
weske schreef:ik ben van leopoldsburg en rijd met ne gele Z400, dus als ge van t'kamp zijt zal je me zeker al gezien hebben .kadettgsiboy schreef:te vrijdag 1 gele en 2 blauwe quads gezien in heppen(leopoldsburg)
vandaag 6 quads gezien op aanhangwagen reden voorbij aan de rotonde in Leopoldsburg centrum richting hechtel!
grtz
ik heb u deze morgend op de diestersesteenweg gezien en gij woont ergens schuin tegenover ijzerhandel vanbeeck denk ik?
grts
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
vandaag rond 8 een een raptor 700 cc special zwart met roden vlamen
in lemiers stond aan de stoplichter bij de kerk wij kwamen er voor in met de quad
ff gezwaait , en jij/ hem kwam wel op een spectakuleeren manier langs ons aan de verkeerde kan he de berm
ff gezwaait he
en tijdje auto of 1 a 2 er tussen een honda trx 400 ex weet niet zeker
ben benieuwt of het van het forum was
in lemiers stond aan de stoplichter bij de kerk wij kwamen er voor in met de quad
ff gezwaait , en jij/ hem kwam wel op een spectakuleeren manier langs ons aan de verkeerde kan he de berm
ff gezwaait he
en tijdje auto of 1 a 2 er tussen een honda trx 400 ex weet niet zeker
ben benieuwt of het van het forum was
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
net ergens in de walen (denk helecine net voorbij goetsenhoven aan de visvijver) een gele ltz 400 en ook daar ergens een wit met blauwe raptor 250
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
@kadettgsiboy
nope das iemand anders, heb die ook al gezien maar die heeft zo van die gele lintjes aan zen stuur hangen(zou wel ies een vrouw kunnen zijn, tenminste da hoop ik) en dat zie ik mezelf nog niet direct aan men stuur hangen
btw ik ben van t'geleeg en ik heb ne fp uitlaat en die andere nie dus tis de gele Z400 die mooi klinkt(lees: veel lawaai maakt).
grtz
nope das iemand anders, heb die ook al gezien maar die heeft zo van die gele lintjes aan zen stuur hangen(zou wel ies een vrouw kunnen zijn, tenminste da hoop ik) en dat zie ik mezelf nog niet direct aan men stuur hangen
btw ik ben van t'geleeg en ik heb ne fp uitlaat en die andere nie dus tis de gele Z400 die mooi klinkt(lees: veel lawaai maakt).
grtz
impossible is just a word