wat zou je er nu aan gespendeerd hebben inclusief de aanschaf? ik denk nog geen 2000.
Dit zijn wel leuke quadjes voor diegene die net wat krapper zitten.
Maar het is en blijft een chineesje, maar de kwaliteit word wel steeds beter...
greetz

maarja dan heb je toch een leuk boodschappenquadje:)Grizzly700 schreef:Ja is een leuk quadje geworden kan ook niet anders zeggen,
Gespendeerd 2000,- net niet denk ik
Nog net geen €1900,- dus is niet veel geld, maaar ik heb veel werk erin zitten, van 8 uur tot 22.00 bezig geweest 1,5 week lang
Heb je niks aan de motor zelf moeten veranderen? Zoals krukas lagers/keringen z'n dingen?Grizzly700 schreef:Ja is een leuk quadje geworden kan ook niet anders zeggen,
Gespendeerd 2000,- net niet denk ik
Nog net geen €1900,- dus is niet veel geld, maaar ik heb veel werk erin zitten, van 8 uur tot 22.00 bezig geweest 1,5 week lang
Moet toch wel? Als een dealer je z'n quad verkoopt, moet die ook de onderdelen ervan hebben toch?Scratch schreef:denk dat er niks valt te vinden van die motoren.
meestal als je motor naar de poep is kun je nog beter nieuwe motor halen.
greetz

Dit is bij mijn yamaha ook gebeurd! Ik had de verlichting al zien bibberen, en toen wilde de quad niet starten. Toen zag ik dat de kabeltjes loskwamen van mijn accutomas schreef:hey kees ik heb ook een chinese quad (bashan)
heb er al meer dan 800 km opzitten en de enigste probleem die ik tot nu toe heb gehad is dat mijn oogje van mijn min kabel bij de accu er af is gegaan,dus niet alle chinese quads zijn rommel , en ja je moet een 1000 euro quad niet met een 10000 euro quad verglijken, tuurlijk is een quad van 10000 euro beter daarvoor kost ie ook 10000

Aangehouden voor te hard optrekken?aldertm schreef:ik heb ook een agm gekocht (zelfde als bashan)
verder is een nadeel wel dat je vaak word aangehouden met zon ding.. was nog geen kwartier op de weg en word al aangehouden wegens te hard optrekenin maand tijd 5 keer aangehouden en 1 boete is nogal wat... die boete was dan wel voor het hebben van sierverlichting..
http://img217.imageshack.us/my.php?imag ... 260xq5.jpg