Met wat kuis je vuile crosskledij ?
Met wat kuis je vuile crosskledij ?
Ik vroeg me af met wat jullie je crosskledij proper krijgen ?
Want als ik modder tegen gekomen ben heb ik/moeder het moeilijk om het boeltje proper te krijgen.
Vandaag is een stukje geprobeerd met velgenreiniger van de auto .
Je moest het er gewoon opspuiten en eens vrijven en het was weg maar is dat wel goed voor je kleren ?
Maar met wat doen jullie het ?
Want als ik modder tegen gekomen ben heb ik/moeder het moeilijk om het boeltje proper te krijgen.
Vandaag is een stukje geprobeerd met velgenreiniger van de auto .
Je moest het er gewoon opspuiten en eens vrijven en het was weg maar is dat wel goed voor je kleren ?
Maar met wat doen jullie het ?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Quadrider
- cyberdrone
- Quadracer
Mijn madam stop ze soms in lauw water met wat vanish erbij ... en dan het machien in ..maar sommige modder vlekken gaan er niet dadelijk uit..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Doe ik ook maar als het echt grellig is geweest , dan krijg ik er sommige plekken toch niet uit .mr. frauley schreef:ik stop mijn broek en bloes in de was en dan is alles weer proper
Ik zou graag alles kraak net willen
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Pro Quadrider
op de wasdraad hangen en met de carsher afspuiten ...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
- Contacteer:
Zoals hierboven afspuiten met water.
Of laten opdrogen en dan een paar keer stevig tegen de muur slaan.
Dan is het meeste er vanaf en de rest even met een stijve borstel afschuren.
Dan ben je al een heel eind .
Of laten opdrogen en dan een paar keer stevig tegen de muur slaan.
Dan is het meeste er vanaf en de rest even met een stijve borstel afschuren.
Dan ben je al een heel eind .
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Re: Met wat kuis je vuile crosskledij ?
Extreem vuile kleren inwrijven met een bruine zeep en dan in de wasmachien stoppe...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
je mag zo'n motokledij toch niet in de wasmachien steken?
ik heb de laatste keer mij volledig laten afspuiten met de karcher... Was niet supermooi maar toch properder of het was
ik heb de laatste keer mij volledig laten afspuiten met de karcher... Was niet supermooi maar toch properder of het was
Mor jawel jong! Op een delicaat programma en dan gewoon laten drogen aan het droogrek.
FAILURE IS NOT AN OPTION
- Danny
- Quadrider
Gewoon int wachmachine. Ge moet der zeker een schepke vanish bij doen. Da krijgt zelfs oude moddervlekken er nog uit. Is hier zo toch gelukt en ge ziet niks geen vlekken meer zenne.
2008 Can am outlander 800 max
-
- Quadrunner
als het geen "gore-tex" of ander membraam is, mag het in de wasmachine. ik spuit altijd eerst af met de hogedrukreiniger.LeOke schreef:je mag zo'n motokledij toch niet in de wasmachien steken?
-
- Quadracer
eerst gewoon met de karcherdaarna motorcleaner er p even laten trekken en terug afspuiten met de karcher.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Het magische middel... zelf op 30 graden werd mijn lichte crosspakje nog schoon
De hogedruk erop, als alles vol met modder hangt de hogedruk erop. Da vind ik een goei oplossing. Niks laten intrekken, warme hogedruk.