tuning warrior
tuning warrior
hallo
ik ga een warrior kopen en aangezien ik dit eigenlijk niet een van de mooiste quads vindt zou ik daar het een en ander aan willen veranderen...
is er nog andere verlichting voor een warrior of zal dit improvisatie worden?
bestaan er stickersets voor een warrior?
voor de rest wil ik hem verbreden en verlagen en andere uitlaat op steken.
andere ideeën of handige site's voor onderdelen zijn altijd welkom!
grtz
ik ga een warrior kopen en aangezien ik dit eigenlijk niet een van de mooiste quads vindt zou ik daar het een en ander aan willen veranderen...
is er nog andere verlichting voor een warrior of zal dit improvisatie worden?
bestaan er stickersets voor een warrior?
voor de rest wil ik hem verbreden en verlagen en andere uitlaat op steken.
andere ideeën of handige site's voor onderdelen zijn altijd welkom!
grtz
kijk maar is in dit topic dan kan je zien wat je allemaal met een warrior kan doen!
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=20522
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=20522
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Veel Yamaha Warrior ATV Graphics zijn er niet... 
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer

- yamahakoppel
- Quad GOD

welkom op het forum
weer een warrior bij, veel onderdelen ga je niet vinden die direct passen zonder kleine aanpassingen maar vind mijn warrior tunen fijner en unieker dan mijn raptor is een grotere uitdaging
ga dit zeker volgen kan misschiens nog ideeën opdoen of misschiens ook geven
voor die lichten van een warrior, ik heb er ooit cromé gevonden op een moto beurs, maar omdat tijgetje deze niet wou heb ik ze maar laten liggen
ze paste zonder een aanpassing te doen aan de originele beschermbeugel
weer een warrior bij, veel onderdelen ga je niet vinden die direct passen zonder kleine aanpassingen maar vind mijn warrior tunen fijner en unieker dan mijn raptor is een grotere uitdaging
ga dit zeker volgen kan misschiens nog ideeën opdoen of misschiens ook geven
voor die lichten van een warrior, ik heb er ooit cromé gevonden op een moto beurs, maar omdat tijgetje deze niet wou heb ik ze maar laten liggen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik wil zeker nog verbreden, (mss verlagen), andere banden, sticker(set), voorlicht, dubbele uitlaat, frontbumper, ...
ik heb zitten denken om het licht van op een maat zijn monkey geweest te steken, dit is een wave headlight (zwart) en ik denk dat dit nog mooi zou staan.
ik zal eens foto's trekken maar hij staat wel nog orrigineel (en is occasie) dus verwacht maar niet te veel:p
grtz
ik heb zitten denken om het licht van op een maat zijn monkey geweest te steken, dit is een wave headlight (zwart) en ik denk dat dit nog mooi zou staan.
ik zal eens foto's trekken maar hij staat wel nog orrigineel (en is occasie) dus verwacht maar niet te veel:p
grtz