quad gs moon
quad gs moon
hallo,
ik ben sinds kort op internet opzoek gegaan naar een quad, want heb op vakantie afgelopen zomer in de woestijn gereden, en dat is me zo goed bevallen, dat ik er zelf ook eentje wil gaan kopen,
ben ik op internet gaan zoeken en ben ik deze quad tegengekomen : GS Moon Quad
kan me iemand hierbij helpen
groeten Simons,
P.S een link van deze quad: http://link.marktplaats.nl/107804450
ik ben sinds kort op internet opzoek gegaan naar een quad, want heb op vakantie afgelopen zomer in de woestijn gereden, en dat is me zo goed bevallen, dat ik er zelf ook eentje wil gaan kopen,
ben ik op internet gaan zoeken en ben ik deze quad tegengekomen : GS Moon Quad
kan me iemand hierbij helpen
groeten Simons,
P.S een link van deze quad: http://link.marktplaats.nl/107804450
-
- Quadrider
-
- Quadrider
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
suzukie 400 cc .
goed genoeg er voor , en denk wel dat 260 te licht is of ? en anders pak de barossa 250 is ook goed en krijg je nieuw ook voor dat bedrag
kijk maar is
goed genoeg er voor , en denk wel dat 260 te licht is of ? en anders pak de barossa 250 is ook goed en krijg je nieuw ook voor dat bedrag
kijk maar is
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dat lukt ge zeker met een 400 cc die heeft power , das veel te veel
maar ik ken op het moment niet echt een uitvoering van een 4x4 die zoo goedkoop is , niet dat het een 4x4 moet zijn maar het model er van.
maar ik ken op het moment niet echt een uitvoering van een 4x4 die zoo goedkoop is , niet dat het een 4x4 moet zijn maar het model er van.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Eerst en vooral omdat dit zo van die chinese troep is, lees dit forum maar eens na, er zijn tientallen onderwerpen hierover. Deze dingen zien er weg goed uit, maar mechanisch is het troep.simons schreef: maar ik zou graag eens willen weten waarom deze quad me niet aanbevolen word,
het is namelijk zo dat ik toch niet echt op ruw terrein ga rijden,
groeten,
Je zegt zelf dat je er koffers enzo op wil, dit betekent gewicht !
En een 260cc is zo al redelijk licht voor een crossquad, met één persoon, zonder koffers, en alleen achterwielaandrijving.
met je 4x4 verlies je zo al wat extra vermogen. ik denk met je koffers erop dat je geen 60km/u haalt, en als je dan eventueel nog een 2de persoon wil meenemen, krijg je 'm nog niet meer van plaats.
Neen, ga voor een van de bekendere merken (Suzuki, Yamaha, Can-Am, Honda, ...) en zoek hier een mooie 2de hands tussen.
bekijk de foto's van de ophanging maar eens voor achter...
bij de voorkan, voor 4x4 heb je een cardan nodig die naar de wielen loopt. als je die van deze quad bekijkt. een spaak van een fiets is nog dikker..
Of de achterkant, zie me er toch niet echt degelijk uit hoor, heel dunne buizen, je ziet de bekabeling zo lopen...
ik heb ook een Z400, en als ik redelijk wat moet meenemen zet ik er mijne bag achterop =>
is van x-tremeparts.
grtz
is van x-tremeparts.
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
beter zo hé,
ben hem voor aan bereiden om eens ne serieuze vakantie tour te doen, zou volgend jaar graag eens naar Durness (noorden van Schotland) willen met hem, de weg is al uitgestippeld
grtz
ben hem voor aan bereiden om eens ne serieuze vakantie tour te doen, zou volgend jaar graag eens naar Durness (noorden van Schotland) willen met hem, de weg is al uitgestippeld
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;