halloo
ik heb een dringende vraag!
Ik ben afgelopen weekend gecrasht met mijn net 2 maanden oude Yamaha Raptor 700R SE!
Ja flinke schade natuurlijk, en nee het lag niet aan mijn rijgedrag. ik moest remmen voor een haas en raakte toen in een slip
MAAR er is hoop ik kan hem nog maken, maar ik moet een aantal dingen lassen en heb daar die originele rode verf voor nodig
Weten jullie waar ik er ergens aan kan komen?
De dealer waar ik de raptor heb gekocht wist er geen raad mee!
dus bij deze een oproep!
thank you!
Verf voor raptor 700r se 2008
- Michael_Dee
- Quadrider
Das natuurlijk zonde zo een crash.
Ik weet niet vanwaar je bent maar in ST truiden is er een winkel die verf in een spuitbus maakt.
Gewoon even langs gaan met quad of stukje lak en ze maken het perfect na.
Ben vergeten hoe de winkel noemt maar ligt vlak langs de Champion.
Andere mogelijkheid is een autoparts winkel. Zij hebben meestal alle kleurstalen van de meeste motormerken.
Hopenlijk heb je er wat aan.
Groeten
Glenn
Ik weet niet vanwaar je bent maar in ST truiden is er een winkel die verf in een spuitbus maakt.
Andere mogelijkheid is een autoparts winkel. Zij hebben meestal alle kleurstalen van de meeste motormerken.
Groeten
Glenn
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
Is het misschien Api Thijsen dat je bedoelt?masterg schreef:Das natuurlijk zonde zo een crash.
Groeten
Glenn
Je moet eerst nog de kleurcode weten
Is idd zonde van de crash, zeker als hij nog zo jong is