Mijn quad: '08 Suzuki LT-Z 400 QuadSport

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

schoon z-tje! :knikduim:
sprot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 436
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 22:18
Locatie: Herentals

Bericht door sprot »

Knappe aanwinst heb je daar gedaan en je gaat er zekers en vast veel plezier aan beleven,heb ook een Z400 gehad,topmachine :knikduim: en direct de Douglas wheels en de Spearz banden :p
Petrov schreef:mooi speelgoed
veel succes ermee

ps: snowy k'denk eerder dat het de 165's zijn (voorbandjes) ikzelf heb de 195's en ze zien er toch wel wat breder uit
(je hebt zef toch ook 195's of vergis ik me) :idea:

greets Petrov
Ik denk dat het 195 zijn maar op een smallere velg nen 6x10 ipv 8x10

Grtz
Sprot
-->Raptor 700 SE<--
<------LTZ400------>
viewtopic.php?t=22986
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

Ik kijk morgen eens naar de bandenmaat en laat het dan weten :wink:

Daarnet mijn eerste serieuze ritje gedaan, en hoewel het de eerste km's zijn heb ik toch goed doorgetrokken :oops: . Ik ga voor de harde inrijperiode, zoals door sommigen wordt beweerd de beste methode te zijn... Wel rustig warmgereden natuurlijk.

'k Heb ook ervaren dat een crosshelm alleen niet genoeg is, ik voel nog altijd de vliegskes op mijn gezicht 8) .
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

mooie ltz man , je bent al goed bezig , der staan mooie bandje onder :p
:knikduim:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

Voor ik het vergeet: bedankt voor alle reacties hé! Heel wat enthousiastelingen hier precies!
don gigantico schreef:mooie quad man :applaus: dezelfde als die van mij . ook bij deliege gekocht zie ik :duimhoog:
voor mijn quad moet je maar eens kijken bij LTZ van den don.

veel plezier met uw beest
DeLiegeQuads is maar een kwartierke ofzo van huis, dus ideaal als ik eens langs moet gaan.

Jouw quad ga ik trouwens nemen als voorbeeld, want ik wil ook zulke veerhoezen en 't is dus niet op een Amerikaans forum dat ik de km-teller had gezien (zie een van mijn vorige posts) die ik wou, maar op jouw quad :applaus: Ziet er érg netjes uit zo, en lijkt me interessant. Laat dat ding ook zien in welke versnelling je ligt? Ook handig, want ik had daarnet een genant moment, toen ik in een smal baantje achteruit moest rijden wegens tegenligger en dus ja, 't lukte niet direct :mrgreen: . Eigenlijk stom, achteraf gezien, gewoon pedaalke naar beneden blijven klikken tot ie nie meer verder kan, maar ja, 't moest rap gaan en dan word ik zenuwachtig... Ach, ik ben nog onervaren hé :mrgreen:
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 14:39

Bericht door don gigantico »

Den Billie schreef:Voor ik het vergeet: bedankt voor alle reacties hé! Heel wat enthousiastelingen hier precies!
don gigantico schreef:mooie quad man :applaus: dezelfde als die van mij . ook bij deliege gekocht zie ik :duimhoog:
voor mijn quad moet je maar eens kijken bij LTZ van den don.

veel plezier met uw beest
DeLiegeQuads is maar een kwartierke ofzo van huis, dus ideaal als ik eens langs moet gaan.

Jouw quad ga ik trouwens nemen als voorbeeld, want ik wil ook zulke veerhoezen en 't is dus niet op een Amerikaans forum dat ik de km-teller had gezien (zie een van mijn vorige posts) die ik wou, maar op jouw quad :applaus: Ziet er érg netjes uit zo, en lijkt me interessant. Laat dat ding ook zien in welke versnelling je ligt? Ook handig, want ik had daarnet een genant moment, toen ik in een smal baantje achteruit moest rijden wegens tegenligger en dus ja, 't lukte niet direct :mrgreen: . Eigenlijk stom, achteraf gezien, gewoon pedaalke naar beneden blijven klikken tot ie nie meer verder kan, maar ja, 't moest rap gaan en dan word ik zenuwachtig... Ach, ik ben nog onervaren hé :mrgreen:
hey ben billie . mijne vapor laat niet zien in welke versnelling je zit maar voor de rest is dat wel een beestig goe kmteller . :duimhoog: .
ik zou zegen laat u gaan met uw quad en die verselling zal je wel vlug gewoon zijn . ik had ook dat probleem in het begin .

grtz
den don
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

snowy schreef:schone quad man,ziet er goed uit :duimhoog:
zijn dat die brede banden vanvoor 195/50/10
schone opties goed bezig.

grtzz snowy
Ff gecheckt en zijn 195's vooraan.

Daarnet viel me iets op bij het rijden. Bij een bepaald toerental maakt de quad een snerpend geluid, als ik lagere of hogere toeren ga rijden is het weg. Enig idee vanwaar dit zou kunnen komen? Of zou dit perfect normaal zijn?

Mvg,

Den Billie.
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 14:39

Bericht door don gigantico »

Den Billie schreef:
snowy schreef:schone quad man,ziet er goed uit :duimhoog:
zijn dat die brede banden vanvoor 195/50/10
schone opties goed bezig.

grtzz snowy
Ff gecheckt en zijn 195's vooraan.

Daarnet viel me iets op bij het rijden. Bij een bepaald toerental maakt de quad een snerpend geluid, als ik lagere of hogere toeren ga rijden is het weg. Enig idee vanwaar dit zou kunnen komen? Of zou dit perfect normaal zijn?

Mvg,

Den Billie.
deze is bij mij ook . is de ketting zij david .
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

don gigantico schreef:...

deze is bij mij ook . is de ketting zij david .
Ok, thanx, dan hoef ik me niet meteen zorgen te maken dus.
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

Den Billie schreef:
don gigantico schreef:...

deze is bij mij ook . is de ketting zij david .
Ok, thanx, dan hoef ik me niet meteen zorgen te maken dus.
Intussen al ietskes meer ervaring met de quad, schakelen gaat al vlotjes, en af en toe is het vanaf z'n 2 "plankgas" tot z'n 5 :mrgreen:

Volgens mij heeft 'mijn' snerpend geluid niets te maken met de ketting, want ik denk dat ik het gesnerp ook hoor bij gasgeven in neutraal (ofwel zit het in m'n kopke). Ik ga eens proberen een videootje met geluid te voorzien waarin dit gesnerp hoorbaar is. Kan toch niets te maken hebben met een verkeerde manier van inrijden, hoop ik? Ik zie niet in wat ik verkeerd zou kunnen doen, als de motor maar rustig warmgereden wordt...

Anyhow, ik moet een dezer dagen toch eens contact opnemen met DeLiege, voor de installatie van de pinkers. Zonder voel ik me niet echt op m'n gemak als er achterliggers zijn.
billi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 27
Lid geworden op: do 16 mar, 2006 22:39
Locatie: sint truiden
Contacteer:

Bericht door billi »

je moet eens kijken naar u bescherm platen onder de quad,als deze gene goeie join heeft trilt het op een bepaalt toeren tal,en da gaat da geluid zijn,gr
raptor 700R speciaal edition.
Den Billie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 16:10

Bericht door Den Billie »

Nieuwe foto's :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 14:39

Bericht door don gigantico »

mooie foto's zeker die met de witte poes en vuile nerfbar :applaus: .

hoe zit het trouwens met het getril op de bodemplaat ?

grtz
den don
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
nickon
Quadrider
Quadrider
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 12:34

Bericht door nickon »

heuse fotoshoot!
wel prachtig! (spiegelreflex?) :duimhoog:
NHke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 22 jun, 2008 05:18

Bericht door NHke »

Dag Billie, prachtige LTZ heb je daar.

Een vraagje, hoe breed is je voorste velg, 5 of 6 inch? Ik zou graag dezelfde bandenmaat hebben op de mijne als mijn voorste versleten zijn..
Plaats reactie