Hello, na mijn wolverine ben ik toch aan iets nieuws toe, daarom vraag ik hier ff jullie mening.
Ik heb twijfels tussen een ltz 400 (volledig supermotard gemaakt) en ne ltr 450 (nieuw en tandwielverhouding aangepast)
Rappy 700 valt buiten het budget.
Voor de prijs tussen de ltr en ltz moet ik het ni laten, ik ga deze uitsluitend op de baan gebruiken.
Wat is jullie gedacht?
Liefst de meningen van mensen die er daadwerkelijk ervaring mee hebben en geen toestanden van: "volgengs mij" en van "ik denk dat"
Zoekfunctie heb ik al gebruikt, ma ni echt een concreet antwoord op mijn vraag gevoonden.
Mvg
Nick
Mening nieuwe quad
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
400 cc heeft niet veel onderhoud nodig kwa zuiger en celinder 450 heeft daar meer last van zoo wie alle 450 cc
en als je op baan gaat gebruiken zal die 400 cc wel genoeg hebben , ps gaa je de 2009 model kopen dan ?
veel suc6 met je keuzen
en als je op baan gaat gebruiken zal die 400 cc wel genoeg hebben , ps gaa je de 2009 model kopen dan ?
veel suc6 met je keuzen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Een Z400 heeft evenzeer optijd zijn verse olie en filters nodig, evenals de ltr450. Bij de ltr zal de zuiger ietwat sneller versleten zijn maar als je de tandwielen aanpast zodat hij niet zo snel hoog in toeren zit valt dit al bij al nogal mee, dus op dat gebied zou ik toch voor de ltr gaan.
MAAR wat IK persoonlijk veel belangrijker vind is de zithouding voor lange ritten op de baan. En dan steekt de Z400 er met kop en schouders bovenuit.. Ik zeg wel, dit is MIJN mening. Ik weet niet hoe groot je bent ofzo, maar als je meer dan 1m80 bent zou ik toch voor de Z400 kiezen.
MAAR wat IK persoonlijk veel belangrijker vind is de zithouding voor lange ritten op de baan. En dan steekt de Z400 er met kop en schouders bovenuit.. Ik zeg wel, dit is MIJN mening. Ik weet niet hoe groot je bent ofzo, maar als je meer dan 1m80 bent zou ik toch voor de Z400 kiezen.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
zoo wie ik dan uit de texst haal van kris gaa dan voor de 450 met anderen tandwiel verhouding
ps staat er een te koop van Lcrosser Luc
dier de link: http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=24276
ps staat er een te koop van Lcrosser Luc
dier de link: http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=24276
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!