Ik ben gisteren weest crossen met de quad in het hondapark in olmen.
Eerlijk gezegt viel het echt tegen. Ik geraakte er bijna niet door (achteraf gezien stonden banden veel en veel te hard). Maar het was wel zeer plezant.
Ik vond het zeer zwaar en door sommige bochten geraakte ik bijna niet door omv de sporen van de mx 1 en mx 2 kerels die er aan het trainen waren .
Ik ben maar een beginner en ik geraakte door die sporen van motoren in de sommige bochten zeer moeilijk door.
Voor gevorderde quadrijders is dit wel een aangenaam circuit denk ik. Er zijn veel leuke springbergen ed , alles is aanwezig voor een leuke namiddag.
Waar kan je eigenlijk best als beginned rijder gaan trainen ?
Hondapark in olmen
Hondapark in olmen
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Quadracer
ben ook al een keertje in hondapark geweest dat was voor mij toch ook de eerste en laatste keer hoor!
kvind het daar echt niet leuk rijden en bijna onmogelijk ook met een 'gewone quad'
geef mij maar westdorpe
idd, komen is naart schijnt ook een leuk parcourtje (zal ook eens voor binnekort zijn)
kvind het daar echt niet leuk rijden en bijna onmogelijk ook met een 'gewone quad'
geef mij maar westdorpe
idd, komen is naart schijnt ook een leuk parcourtje (zal ook eens voor binnekort zijn)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Komen is een machtig circuit ! We gaan er iedere zaterdag
www.zwaanhof.be
www.zwaanhof.be
- QuadRacing is a Passion -