grtz

Ja, hoeveel modder en water jouw voorbocht niet te verduren krijgtMoorverken schreef:ICHE schreef:weet je zeker dat het roest is en niet de modder die erin brand?
grtz
Die voorbochten roesten gemakkelijk. Die van mij was zelfs volledig doorgeroest.

Andere voorbocht kopen is een optie, heb je ook weer wat PK's bij
  Andere voorbocht kopen is een optie, heb je ook weer wat PK's bij   
  ( had ik trouwens nu ook gedaan )
  ( had ik trouwens nu ook gedaan ) crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh ! 
Een voorbocht van FP kost bij FP zelf zo een 150€. Heb pas zo ene en ben er wel tevreden vanraptor350 schreef:Ja, hoeveel modder en water jouw voorbocht niet te verduren krijgtMoorverken schreef:ICHE schreef:weet je zeker dat het roest is en niet de modder die erin brand?
grtz
Die voorbochten roesten gemakkelijk. Die van mij was zelfs volledig doorgeroest.
Maar idd, ze roesten echt zeer snelAndere voorbocht kopen is een optie, heb je ook weer wat PK's bij

Maar zoals Charger69 zegt: met vuurvaste lek en vuurvaste vernis valt goed zeer goed mee( had ik trouwens nu ook gedaan )

=> 21/10/08
   => 21/10/08 
    de vorige was 2weken geleden, dus ben nu nog aan het revalideren.
  de vorige was 2weken geleden, dus ben nu nog aan het revalideren. :
  : 

crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh ! 

ok, zal er vant weekend proberen foto's van te nemenTom 350r schreef:@ raptor 350: Kunt ge uwe quad eens recht zetten, dat hij met zijn wheeliebar de grond raakt ? Ik wil eens zien hoe stijl de quad staat. Lijkt me allessinds tof om te hebben.
Groeten Tom

crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh ! 
raptor350 schreef:ok, zal er vant weekend proberen foto's van te nemenTom 350r schreef:@ raptor 350: Kunt ge uwe quad eens recht zetten, dat hij met zijn wheeliebar de grond raakt ? Ik wil eens zien hoe stijl de quad staat. Lijkt me allessinds tof om te hebben.
Groeten Tom
Quad staat nog redelijk stijl hoor , is maar 5cm langer dan men grabbar

crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh ! 

neeh!danny_metall schreef:M.O.N.S.T.E.R hoort tog bij een KAWASAKI
 waarom zou da alleen bij kawasaki horen , lol
  waarom zou da alleen bij kawasaki horen , lol   

crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh !