Project Full Race YFZ 450 met +50 pk
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zullen dus zeker Reigers worden !
Heb vandaag gebeld met Wim Kroon import en dat is dus het schoolvoorbeeld van klantONvriendelijkheid ! Niet te geloven !
Dan keer ik maar terug naar Daniel van Reiger Suspension, die maakt op twee dagen een setje voor mij op maat gemaakt nadat ik de maximum veerweg van mijn A-armen heb doorgegeven. Schitterend toch hé.
Heb vandaag gebeld met Wim Kroon import en dat is dus het schoolvoorbeeld van klantONvriendelijkheid ! Niet te geloven !
Dan keer ik maar terug naar Daniel van Reiger Suspension, die maakt op twee dagen een setje voor mij op maat gemaakt nadat ik de maximum veerweg van mijn A-armen heb doorgegeven. Schitterend toch hé.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ben in onderhandeling met Xavier Rouchouse om Alu gegoten A-armen te testen. www.quadzila.com
Ik hou jullie op de hoogte !
Anders wordt het waarschijnlijk www.metalcraftracing.com
Ik hou jullie op de hoogte !
Anders wordt het waarschijnlijk www.metalcraftracing.com
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb je een link ? Vinde nergens iets terug van Roc Racing
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Die, by the way niet zo mooie armen, kosten €1753No Limit YFZ schreef:Ben in onderhandeling met Xavier Rouchouse om Alu gegoten A-armen te testen. www.quadzila.com
Mischien een beetje laat maar heb je ooit eens naar ELKA SHocks gekeken? Zijn echt betaalbaar en zijn top of the line shocks. Ik hoor niks anders dan goede woorden over ze. Ik geloof dat ze overzees sturen maar ben niet zeker.
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
Vind dat best handig een insider uit USA!! Ga door met het geven van tips, echt handigseatec schreef:Mischien een beetje laat maar heb je ooit eens naar ELKA SHocks gekeken? Zijn echt betaalbaar en zijn top of the line shocks. Ik hoor niks anders dan goede woorden over ze. Ik geloof dat ze overzees sturen maar ben niet zeker.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Hey, geen probleem. ik ken hier best wel veel mensen uit the quad industrie dus als je iets moet weten, ask away!Teunie schreef:Vind dat best handig een insider uit USA!! Ga door met het geven van tips, echt handigseatec schreef:Mischien een beetje laat maar heb je ooit eens naar ELKA SHocks gekeken? Zijn echt betaalbaar en zijn top of the line shocks. Ik hoor niks anders dan goede woorden over ze. Ik geloof dat ze overzees sturen maar ben niet zeker.
hier is een klein fimpje who ze de elkas testen met Yokley!
http://www.elkasuspension.com/files/TestSession.mov
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
Ik heb mijn eigen shocks naar Santos Dirisi getsuurd en die heeft ze helemaal afgetselt zoals ik ze precies will hebben. Het kost ongeveer $775 om alle drie te doen en het duurt ongeveer 2-3 weken. I kon het niet uistaan om 3 wken niet te rijde dus heb ik me een extra set van ebay gekocht en die opgestuurd. Nu dat ik ze terug heb zal ik de mijne verkopen. handig he? lol
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
nee sorry. My Bad! hij heeft de front shocks met Dual Rate veering uit gerust and nieuwe "valves" erin gezet. de achter shock heeft nieuwe "valves" en een nieuwe Eibach veer.Mika schreef:Volgens mij verdien jij ze daar goed in Amerika...
Was dat 700 dollar om ze enkel maar af te stellen?
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)