Hallo,
Kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik de ketting van mijn barossa wat kan aanspannen want ik denk dat deze te slap staat.
Ik heb zelf al gekeken of ik iets kan vinden maar ik kom er niet uit, ook op het forum heb ik hier niks over kunnen vinden dat met een barossa over een komt.
Help dus want ik ben hierin niet echt super, maar dat begrijpen jullie waarschijnlijk ook al aan mijn vraag.
Al vast bedankt.
Ketting spannen barossa 250 cheetah.
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
hey , je hebt onder aan de brug 2 schroeven daar mee kan je die bij stellen , aleen bij het tand wiel , boven en onder moet je nog een schroef los draaien . dan kun je hem bij stellen , nu weet ik niet of ik een server maneul (sorry dat ik verkeert typ ) weet niet of die bestaat , zul je ff moeten kijken .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
die 2 schroeven aan de brug onderaan , is heb om stellen , die anderen 2 die mij de rem schijf en ketting , is dat de brug vast zit , je hoeft ze maar los te draaien dan is het goed , lukt het niet dan maak ik foto's van die van mij vandavond of morgen , en dan zet ik ze er op , want moet zoo naar een feest 
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
als je achter op de quad kijkt en je kijkt tussen het tandwiel en de achterbrug, en tussen de remschijf en de achterbrug gaje een moer/bout zien. (eentje bovenaan en eentje onderaan)
deze zet je los (moeren niet afdraaien, gewoon loszetten) dan de ketting spannen met de stelschroefdingetjes, en dan de de bouten/moeren terug vastzetten.
zelfde als blaster
deze zet je los (moeren niet afdraaien, gewoon loszetten) dan de ketting spannen met de stelschroefdingetjes, en dan de de bouten/moeren terug vastzetten.
zelfde als blaster