Ktm quad
-
- Quadrider
ktm quad
das waar ... als je ziet de mx versie 11.000 euro man man ...
quadshop heeft hem al staan
zaterdag ga ik er naar toe
quadshop heeft hem al staan
zaterdag ga ik er naar toe
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
ktm quad
dat is best wel veilig
als je geen tanden kwijt wil ... dan is dat het beste ... en renthal stuur heeft dat normaal maar kun je ook los kopen ...
ik heb dat 1x niet gebruikt en heb heel mijn tong open gebeten ...
en dit was niet normaal direct vant parcour ... en water spoelen ... en verdoven en terug trainen ...
dan moet je eens weten wat zot ik ben
als je geen tanden kwijt wil ... dan is dat het beste ... en renthal stuur heeft dat normaal maar kun je ook los kopen ...
en dit was niet normaal direct vant parcour ... en water spoelen ... en verdoven en terug trainen ...
-
- Quadrunner
Re: ktm quad
Je hebt toch een helm?svenspeed450turbo schreef:dat is best wel veilig
Waar kan ik zn schuimrol kopen voor yamaha? Kheb nl ander stuur op de breeze en die rol is niet helmaal goed meer1 kheb wel de omhulzing met yamaha erop die is nog als nieuwe1 maar kan hem er zo afhalen en zoek dus alleen zn rol
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dit weekend (PDV) zijn alle KTM quads die aan de start kwamen ook gefinished, ééntje werd zelfs tweede ...
Ikzelf geraak in elk geval steeds meer overtuigd!
Bert.
Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quadrunner
hier thuis hebben we een sx uitvoering staan, veel power, en is klaar voor de cross maar hij moet wel vandaag al weggebracht worden omdat hij niet start en vorige week is mijn neefje de zijne vastgelopen bij het inrijden. Was frabrieks fout en is ook zonder moeilijk doen onder garantie gemaakt,
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Word je nu KTM dealer Bert ? Je vergeet er wel bij te zeggen dat ze na de training al nieuw blok hebben gestoken en hij aan het einde van de nacht blauwe rook maakte. Koppeling en olieleiding moeten vervangen.bertmat schreef:Dit weekend (PDV) zijn alle KTM quads die aan de start kwamen ook gefinished, ééntje werd zelfs tweede ...
Bert.
Hoe is het trouwens met E-atv gegaan op PDV ?
Het aantal uitvallers was trouwens beperkt dit jaar 86 van 112 gestartte teams zijn aangekomen. Er was buiten de chrono's niet veel modder en echt heel warm was het ook niet. Dat heeft de machines wat gespaard.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik heb de uitslag niet gehoord, maar Clemens was zeer tevreden zei hij.No Limit W-tec schreef:Word je nu KTM dealer Bert ? Je vergeet er wel bij te zeggen dat ze na de training al nieuw blok hebben gestoken en hij aan het einde van de nacht blauwe rook maakte. Koppeling en olieleiding moeten vervangen.bertmat schreef:Dit weekend (PDV) zijn alle KTM quads die aan de start kwamen ook gefinished, ééntje werd zelfs tweede ...
Bert.
Hoe is het trouwens met E-atv gegaan op PDV ?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
44-80-89 voor E-atv
Swatten moet geopereerd worden heb ik zonet gehoord, dat is tegenslag verdomme. Je schouder uit de kom zonder te vallen, gewoon al remmen in de stopkippen
Swatten moet geopereerd worden heb ik zonet gehoord, dat is tegenslag verdomme. Je schouder uit de kom zonder te vallen, gewoon al remmen in de stopkippen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
ferme quad die ktm 525 xc. Heb hem gezien bij quadshop. Als ik nu een geld over had zeh...
Maar heeft diene 525 ook zo een geprepareerd blok als al de 450 quads, ook om de zoveel uur zuiger vervangen of gaat deze op de 525 toch langer mee, want voor ongeveer 60 cc meer, maar 4pk meer...
Ik dacht gelezen te hebben dat de 450 49pk had en de 525 53pk .
Weet hier iemand iets meer over?
greetz Gerrit
Maar heeft diene 525 ook zo een geprepareerd blok als al de 450 quads, ook om de zoveel uur zuiger vervangen of gaat deze op de 525 toch langer mee, want voor ongeveer 60 cc meer, maar 4pk meer...
greetz Gerrit
Voor alle grond- en afbraakwerken, transport, containers, recyclagecentrum en zand uit eigen groeve. één adres!
http://www.zandgroeven-roelants.be/
http://www.zandgroeven-roelants.be/
-
- Quadfanaat
Ja da van die PK's da klopt ongeveer wel maar de 525 rijd de 450 toch wel voorbij de 450 is makelijker aan de grond te houden terwijl de 525 meer de nijging heeft om omhoog te komen met zijn voorwielen en ja da heeft voor en nadelen natuurlijk de 450 zou makelijker zijn op parcours waar je heel wendbaar moet zijn maar ja als ge goe rijd dan mag da me de 525 ook geen probleem zijn natuurlijk.gerritds schreef:ferme quad die ktm 525 xc. Heb hem gezien bij quadshop. Als ik nu een geld over had zeh...
greetz Gerrit
nu erges volgende week komt mijn 525XC aan dan zal ik wel iets laten weten dan weet ik zelf ook meer dus ik zal men ondervindinge wel late weete .
Greetz, Lars
Edit:voor mensen die geintereseerd zijn in wat de KTM 525XC in zijn mars heeft: http://www.atvscene.com/machines/ktm/ktm_525_081.html
en voor mensen die geintereseerd zijn in wat de SX modellen alemaal kunnen : http://www.atvscene.com/machines/ktm/45 ... x_091.html