Nieuwe LTZ 400
als je hem koopt om hem erna te verkopen is het af te raden, maar als je er veel mee rijd en hem lang hebt zou ik gewoon kopen, EFI zal wss ook duurder zijn in aankoop dus...
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
dan kan je evengoed nu kopen , ik heb ook een Z400 , nu al meer dan 2 jaar en ben hem nog helemaal niet moe, heb pas een 434cc kit + nog wat oderdelen erin gestoken en heb power zat nu
sta er nog telkens van te kijken hoeveel koppel hij nu heeft
grtz
sta er nog telkens van te kijken hoeveel koppel hij nu heeft
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
kan ook prijzen blijven of zelfs stijgen als nieuwprijs stuk duurder word en er de eerste ziektes opkomen... vergeet niet steek computer in zoals bij je auto ! Hoeveel hebben al van die lampjes zien oplichten van 'check engine' of een motorblok symbooltje, er scheelt tegenwoordig regelmatig aan al die nieuwe motoren !
Vergeet ook niet dat iedere wijziging negatief zal beoordeeld worden door de Ecu (computer)
Voordeel is dat je later zal kunnen chippen, maar hoe gaat de motor erop reageren als ze ook zuiger en aanverwanten lichter of berekent op maat gemaakt hebben ?
Neen geef maar liever en carburator, kan je me spelen... met injectie is wat lastiger
trouwens wat zou zo een Ecu kosten of een sensor ?
Heb gewerkt bij suzuki (auto's) en de prijzen van een sensortje... 300 euro en ecu ... rond de 1000 tot 1500 euro.
Vergeet ook niet dat iedere wijziging negatief zal beoordeeld worden door de Ecu (computer)
Voordeel is dat je later zal kunnen chippen, maar hoe gaat de motor erop reageren als ze ook zuiger en aanverwanten lichter of berekent op maat gemaakt hebben ?
Neen geef maar liever en carburator, kan je me spelen... met injectie is wat lastiger
trouwens wat zou zo een Ecu kosten of een sensor ?
Heb gewerkt bij suzuki (auto's) en de prijzen van een sensortje... 300 euro en ecu ... rond de 1000 tot 1500 euro.
prijzen zijn het laatste jaar al gedaald
Snap het niet, het is nog nooit zo voordelig geweest om een LTZ 400 op kenteken te kopen. Nieuw rond de € 7000,- incl NL kenteken. Vroeger zaten ze rond de € 10.000,- net of dat iedereen dat is vergeten.
LTZ 400 2009 zal wel even duren schijnt nogal voorraad 2008 te zijn plus het feit dat of Suz nu in valenti uitvoering zijn en deze eerst echt op moeten.
LTZ 400 2009 zal wel even duren schijnt nogal voorraad 2008 te zijn plus het feit dat of Suz nu in valenti uitvoering zijn en deze eerst echt op moeten.
Ik snap wel dat sommigen liever een carburator hebben, maar injectie en carburator hebben beiden voor en nadelen .baleno schreef:kan ook prijzen blijven of zelfs stijgen als nieuwprijs stuk duurder word en er de eerste ziektes opkomen... vergeet niet steek computer in zoals bij je auto ! Hoeveel hebben al van die lampjes zien oplichten van 'check engine' of een motorblok symbooltje, er scheelt tegenwoordig regelmatig aan al die nieuwe motoren !
Ik heb weinig over problemen gehoord met de raptor/grizlly 700 ipv de 660, dit kan bij suzuki ook zo zijn...
Correct me if i'm wrong
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
kheb al gehoord van ne motorhandelaar dat daar klanten van hem injectie der volledig af hebben gehaald en da ze gewoon terug carburator hebben gemonteerd, op de testbank +4pk da gaat hier nu wel over ne Ltr 450 dacht ik. Gewwon bij carburator houden denk ik. Veel betrouwbaarder. Toch wil ik dieje nieuwe Z ook wel is teste. Slechter kan da volgens mij ni zijnals den oude. Kzen benieuwd!