Hallo mannen, er zijn twee posities op de voor armen (cross en baan) die staan op baan dus verder.Positie crooss is 5 cm korter naar binnen.Kan ik de bout uitrekken en op cross zetten zonder
moiellekijde, ik bedoel zonder de veer te spannen Dank u voor mij te helpen Grtz Mike
schokdempers blaster
- blaster0496
- Quadfanaat

- Contacteer:
- blaster0496
- Quadfanaat

- Contacteer:
bedankt
Dank u man voor u antwoord en deze namiddag gaat ik het doen.Ik ben nieuw op dit forum en het is mijn eerste quad(baster met 250cc motor)
Nogmaals bedankt en tot ziens
grtz Mike
Nogmaals bedankt en tot ziens
Re: bedankt
Hoi,blaster0496 schreef:Dank u man voor u antwoord en deze namiddag gaat ik het doen.Ik ben nieuw op dit forum en het is mijn eerste quad(baster met 250cc motor)
Nogmaals bedankt en tot ziensgrtz Mike
Heb je nog een standaard motor die is opgeboord naar 250cc
Of heb je een heel ander blok eronder?
Foto's?
greetz
- blaster0496
- Quadfanaat

- Contacteer:
Blok
Hey man, ik heb het zo gekocht maar zo te kijken het is het originele blok. Ik ken er niet (nog niet!) heel veel van maar ik kan een ltz volgen ofwel de ltz is niet goed geregelt
Nu moet ik weg mijn schokdempers verplatsen. als u heeft enkele tips voor de blaster t'is altijd welkom Als ik meer weet ga ik mailen Dank u
Nu moet ik weg mijn schokdempers verplatsen. als u heeft enkele tips voor de blaster t'is altijd welkom Als ik meer weet ga ik mailen Dank u
Re: Blok
Hoi,blaster0496 schreef:Hey man, ik heb het zo gekocht maar zo te kijken het is het originele blok. Ik ken er niet (nog niet!) heel veel van maar ik kan een ltz volgen ofwel de ltz is niet goed geregelt
Mmm dan denk ik gewoon dat jou cilinder een keer is opgeboort samen met een overmaat zuiger en dan heeft hij dus iets meer aantal cc's dan normaal, maar 250 denk ik nog niet.
Meng je blaster altijd met goede 2 takt olie.
Vervang je blok-olie regelmatig
Check je kettint/tandwielen ook regelmatig en smeer ze goed.
Als je nog met je olie-pompje rijd dus je mengt zelf de benzine niet dan zou ik zelf olie gaan mengen en het pompje afsluiten aangezien die nog wel is stuk willen gaan. Als z'n pompje stuk gaat rij je dus niet op mengsmering maar op gewone benzine en loopt de boel kapot.
verder gewoon normaal onderhoud net als elk andere quad.
greetz
- blaster0496
- Quadfanaat

- Contacteer:
blok
Hallo man, u heeft gelijk. Hij is met een groter maximum cilinder en andere carburator. Ik heb het gisteren onderzocht.
Ik meng mijn benzine met 2% olie en 5 druppels methanol voor 9 liters.Trekt e wa
De schokdempers zijn op cross positie, geen probleem zoals u heeft het gezegd en nog dank u voor de tips Grtz Mike
Ik meng mijn benzine met 2% olie en 5 druppels methanol voor 9 liters.Trekt e wa
De schokdempers zijn op cross positie, geen probleem zoals u heeft het gezegd en nog dank u voor de tips Grtz Mike