suzuki ltr
-
- Quadrunner
suzuki ltr
hoeveel heeft een ltr standaard, en hoeveel ongeveer met cherrybomb, open luchtfilterdeksel en demper uit de uitlaat
alvast bedankt
alvast bedankt
Suzuki LT-R 450 2006
-
- Quadrunner
kijk eens hier..
De CRBM (Coaxial Relay Bypass Module ) ook gekend als de Cherrybomb zorgt er voor dat de 2de map (racemap) wordt aangesproken die standaard aanwezig is in de ECU.
Dit geeft in combinatie met open luchtfilter bak en spark arrestor verwijderd uit de uitlaat en vermogens winst van 7 pk.
Ik denk dat zo een ltr 450 rond de 50pk zal hebben origineel
Dus met die setup zal hij tussen de 50 en de 60 pk hebben
De CRBM (Coaxial Relay Bypass Module ) ook gekend als de Cherrybomb zorgt er voor dat de 2de map (racemap) wordt aangesproken die standaard aanwezig is in de ECU.
Dit geeft in combinatie met open luchtfilter bak en spark arrestor verwijderd uit de uitlaat en vermogens winst van 7 pk.
Ik denk dat zo een ltr 450 rond de 50pk zal hebben origineel
Dus met die setup zal hij tussen de 50 en de 60 pk hebben
Laatst gewijzigd door NHke op do 14 aug, 2008 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
ik geloof ook dat het zo ergens zit qua pk'sGlenn64 schreef:standaard 52 pk heb ik me laten vertellen.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- raptor350
- Quadracer
Inderdaad, ik heb op verschillende amerikaanse site's gelezen dat zo'n ltr 39Pk stock ( standaard ) heeft.Frank MB schreef:36-38 op de achterwielen standaard.. met andere uitlaat optimaal gejet en zonder deksel denk ik een 45.
PS de grand prix solo rijders hebben een 60 pk onder zich en de meeste quads met alleen een uitlaatje en andere carburatie hebben ergens tussen de 45 en 50 pk max.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quad Expert
De LTZ400 had al 32pk...raptor350 schreef:Inderdaad, ik heb op verschillende amerikaanse site's gelezen dat zo'n ltr 39Pk stock ( standaard ) heeft.Frank MB schreef:36-38 op de achterwielen standaard.. met andere uitlaat optimaal gejet en zonder deksel denk ik een 45.
PS de grand prix solo rijders hebben een 60 pk onder zich en de meeste quads met alleen een uitlaatje en andere carburatie hebben ergens tussen de 45 en 50 pk max.
En dat was 'n 400 zonder injectie, dus de LTR zal heus wel meer hebben als dat.
- raptor350
- Quadracer
Toch wel hoor!coolboyke schreef:ik heb ook mij nog laten vertellen dat ze zo'n 53 pk standaard hebben.
vermogen op het achterwiel moet je ook niet zeggen , want bij moto's en auto's spreekt men daar toch ook niet van ...
Vermogen op het achterwiel is veel realistischer dan te zeggen hoeveel pk hij heeft op de krukas.
gaat namelijk nog relatief veel vermogen kwijt door de overbrenging !
Owner van yamaha raptor350