Lievelingsfilm
-
- Quadverslaafde
hier hebt ge de covers , zijn gewoon keigoede films :
Christine , de plymouth belvedere 1958 die eigelijk "leeft"
Vanishing point=> Een man die met een dodge challenger de wagen binnen die tijd moet gaan afleveren en uiteindelijk crasht :
Duell => Een man die onderweg naar huis een vrachtwagen chauffeur van een verroeste oude MACK truck tanker kwaad maakt en er niet vanaf geraakt :
Dirty marry and crazy larry => waarin 2 mannen en een vrouw een winkel overvallen en proberen te vluchten :
Christine , de plymouth belvedere 1958 die eigelijk "leeft"
Vanishing point=> Een man die met een dodge challenger de wagen binnen die tijd moet gaan afleveren en uiteindelijk crasht :
Duell => Een man die onderweg naar huis een vrachtwagen chauffeur van een verroeste oude MACK truck tanker kwaad maakt en er niet vanaf geraakt :
Dirty marry and crazy larry => waarin 2 mannen en een vrouw een winkel overvallen en proberen te vluchten :
-
- Pro Quadrider
nooit van gehoord , zien er wel cool uit , behalve die roze !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
- cyberdrone
- Quadracer
De Alien reeks
300
Blade Runner
B13 (super !)
en ik kan er niet aan doen, maar ben een liefhebben van films waar vampieren in komen, en ene al wa meer dan den andere, maar 'From Dusk till Dawn', 'Interview With The Vampire', 'Bram Strokers Dracula' en 'Nosferatu ' vin ik super.
300
Blade Runner
B13 (super !)
en ik kan er niet aan doen, maar ben een liefhebben van films waar vampieren in komen, en ene al wa meer dan den andere, maar 'From Dusk till Dawn', 'Interview With The Vampire', 'Bram Strokers Dracula' en 'Nosferatu ' vin ik super.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- yamahakoppel
- Quad GOD
wij zijn zaterdag nog eens naar de cinema geweest omdat het regende en mijne quad nog ni terug is
onze favo film is nu echt wel WANTED echt een zalige film
http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cf ... ufid=33062
een echte aanrader voor wie van spanning en sensatie houd
onze favo film is nu echt wel WANTED echt een zalige film
http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cf ... ufid=33062
een echte aanrader voor wie van spanning en sensatie houd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
heb Wanted ook gezien.yamahakoppel schreef:onze favo film is nu echt wel WANTED echt een zalige film
is idd wel een goede film, maar vind hem een "beetje" overdreven
ben int weekend "The Dark Knight" gaan kijke.
is echt af
Laatst gewijzigd door kawa700 op di 29 jul, 2008 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
Sorry dat ik deze topic weer na boven houd.
Maar welke film van Jet Li had zn gave quadscane met een rapttor in de hoofdrol (nouja van die quadscane)
Khad een stukje gezien maar nog nooit helmaal gezien!
Mijn favo film.
mwa ik vind
1-Shanhai Noon/ Shanhai knights!
Mwa ik houd gewoon van Jackie chan een levende stuntman(H) Hij staat in t wereldrecordboek (pff hoe zeg je dat ook alweer in t engels) als de acteur met de meeste stu nts op zijn naam! Veel respect voor en zn films zijn ook goed!
Maar welke film van Jet Li had zn gave quadscane met een rapttor in de hoofdrol (nouja van die quadscane)
Mijn favo film.
mwa ik vind
1-Shanhai Noon/ Shanhai knights!
Mwa ik houd gewoon van Jackie chan een levende stuntman(H) Hij staat in t wereldrecordboek (pff hoe zeg je dat ook alweer in t engels) als de acteur met de meeste stu nts op zijn naam! Veel respect voor en zn films zijn ook goed!
YAMAHA BREEZE 125cc
De film die je voorhebt is cradle to the grave als k me niet vergis.Sorry dat ik deze topic weer na boven houd.
http://www.youtube.com/watch?v=6GNwppL_6_s
Is deze scene als ik het goed heb.
Greetz.
Vdm88