Vandaag politiecontrole gehad met onze machines

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

brutus32 schreef:om met AUTOrijbewijs B met een quad te MOGEN rijden mag die max 15KW hebben voor een EC goedkeuring, vandaar die opmerking, een 650 zal wel rond de 35KW zitten

mij hebben ze s in nederland een paar km gevolgd en deden ze me stoppen (kwas met een Kodiak) ik vroeg wat het probleem was en ze zeiden :
niets, maar we zien die dingenniet zoveel en toen wilden ze vanalles weten (topsnelh,kosten,verbruik,..)
van de landbouwplaat zeiden ze niets :mrgreen:
zie je weer hoe druk ze het hebben :p :duimhoog:
mxer man
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11 aug, 2008 15:17

Bericht door mxer man »

in Nederland zijn ze wel heel presies, ik reed tot 3 maanden geleden nog met een bromquad ( kymco mxer 50 ). elke keer als ik al de politie zag was ik de klos. dat hield in dat ik 5 keer in 1,5 maand stil stond :duimlaag: . oh ja en je kan ze best vertellen dat ze het wel iets sneller kunnen afhandelen. je staat per keer wel meer dan een half uur stil. en ze controleren echt alles, zelfs of alle lampjes het nog doen :p
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Berichten: 307
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 10:35
Locatie: pierendorp
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

mijn zoon hadden ze in turnhout ook tegen gehouden met de qaud heeft een rijbewijs B( nu) ah manneke zeiden ze mag je daar wel mee rijden ja zei mijn zoon moet da welaan onze pa vragen die mannen keken van allee maar toen ze de papieren zagen (staat op mijn naam)was het van en da vind uwe pa ok da ge daar mee rijdt denk het wel zei mijn zoon :) hedde gij toch een goeie pa hé
1% free biker(gaan met die banaan)
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 16 jul, 2007 19:27

Bericht door s.michiel »

ons hebben ze eens een boete willen geven voor wildcrossen toen we van de cross terug kwamen stonden die in de camionet en die waren alle 2 nog warm en die vroegen papieren enzo en de papieren van de suzuki hadden we bij maar een w-tec heeft geen papieren en toe riepen die de corps chef erbij en die liet ons door en gaf die kerels over hunnen duvel
Baldie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 26 mar, 2008 14:22
Locatie: Limburg

Bericht door Baldie »

Ik heb hier ook een vraag over.

Hebben jullie de orginele papieren bij ? of kopies van het orgineel.

Omdat de orginele wel eens nat of vuil kunnen worden, heb ik de kopies bij en de orginele liggen thuis.
Live to ride, ride to live
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

je moet orginelen kunnen tonen :roll:

Kopie is niet geldig ( dus kan je een boete en eventueel problemen opleveren als ze moeilijk doen )

Daarvoor heb je een mapje om alles in te stoppen :duimhoog:
TheW
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 14 apr, 2008 20:15
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door TheW »

ze mogen zegge wat ze wille, heb enkel kopies bij me.
willen ze de orginele zien, dan moete ze maar volgen tot bij huis of kom ik ze de dag erna tonen op bureau.
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

wij hebben de orineelen in een water vast mapje , dat je om de nek hangt :P
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1401
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
Locatie: in een huis op een stuk grond

Bericht door vanpee jelle »

in belgie heb je 24u om je originele papieren op den bureau te gaan laten zien.
allee dat hebben ze mij toch altijd gezegt.

grtz jelle
raptor 660 power
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Berichten: 307
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 10:35
Locatie: pierendorp
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

ik heb de orginele thuis liggen kopie's heeft de zoon altijd bij,een tijdje geleden hadden ze bij een maat zijn remork gestolen de flikken vroegen naar de papieren mijn maat zei die liggen in de remork jamaar zeiden die moet jij thuis hebben liggen de orginele dus, zal volgens mij altijd een probleem zijn hoe en wa het moet zijn maar zoals jelle hetzegd zal geen probleem zijn
1% free biker(gaan met die banaan)
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

ghostrider1340 schreef:ik heb de orginele thuis liggen kopie's heeft de zoon altijd bij,een tijdje geleden hadden ze bij een maat zijn remork gestolen de flikken vroegen naar de papieren mijn maat zei die liggen in de remork jamaar zeiden die moet jij thuis hebben liggen de orginele dus, zal volgens mij altijd een probleem zijn hoe en wa het moet zijn maar zoals jelle hetzegd zal geen probleem zijn
Papieren moet je ook niet bij je voertuig laten liggen :muur:

en je moet sowieso het papiertje met bewijs erop dat die van jou is zelf thuis bewaren.
Maar sommige agenten willen wel eens vervelend doen als je ergens een kopie van hebt...
Plaats reactie