$$$Ruff Ryder$$$
is een front hood van een KFX en KFX400 is hetzelfde als een LTZ400 dus past het.
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wel tico heeft zijn topic al even niet meer ge-update maar ik persoonlijk vindt het een van de mooiste Z die er zijn, niet te extreem maar toch lekker
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: $$$Ruff Ryder$$$
He jongens allemaal thanks voor de reacties.
SORRY dat is pas nu reageert na 4 jaar maar ik ben weer terug.
Ik had deze afgelopen jaren druk gehad dat ik geen tijd meer had voor mijn Ztje.
Helaas heb ik hem verkocht omdat er een kleintje op komst was had ik het maar verkocht ,MAAR NU dat me kleine jongetje 3 jaar is heb ik een klein quadtje voor hem gekocht en hij is helemaal weg van dat ding. Toen besef ik dat quad (rijden) echt in onze bloed zit zo als ze zeggen : een echte quad rijder geeft deze hobby niet op alleen een pauze nemen. Quad lover dat moet in je bloed zitten.
Daarom ben ik weer terug en ben op zoek naar een quad zoals suzuki of yamaha liever een suzuki natuurlijk hebt er veel ervaring mee.
ik zou wel kijken op de forum voor een leuke street supermotard quad.
Groeten Tico
SORRY dat is pas nu reageert na 4 jaar maar ik ben weer terug.
Ik had deze afgelopen jaren druk gehad dat ik geen tijd meer had voor mijn Ztje.
Helaas heb ik hem verkocht omdat er een kleintje op komst was had ik het maar verkocht ,MAAR NU dat me kleine jongetje 3 jaar is heb ik een klein quadtje voor hem gekocht en hij is helemaal weg van dat ding. Toen besef ik dat quad (rijden) echt in onze bloed zit zo als ze zeggen : een echte quad rijder geeft deze hobby niet op alleen een pauze nemen. Quad lover dat moet in je bloed zitten.
Daarom ben ik weer terug en ben op zoek naar een quad zoals suzuki of yamaha liever een suzuki natuurlijk hebt er veel ervaring mee.
ik zou wel kijken op de forum voor een leuke street supermotard quad.
Groeten Tico
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
welkom terug , die ltz zag er echt mooi uit een kijken naar wat je nu gaat maken , ben benieuwt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrider
Zo die ziet er ook even lekker uit zo met die bandjes
echt een strakke quad zeker een voor uitgang
suc6 met het aanschaffe van een nieuwe die zal er ook wel weer zo of nog netter gaan uitzien
groetjesss
echt een strakke quad zeker een voor uitgang
suc6 met het aanschaffe van een nieuwe die zal er ook wel weer zo of nog netter gaan uitzien
groetjesss
Quadloss op het moment!
He boys ik ben er weer.
En ik heb me zelf weer eens verwent. . Ik heb me zelf nu een yamaha yfz450 (2006) kado gegeven. Ik weet het het is geen nieuwe maar het is een quad. Vond het zonde om weer 10000 euro te betalen voor een nieuwe quad.
En ja zo als jullie mijn oude z400 zag. Gaat de yfz tegen over de z400 een monster worden en ik bedoel echt een monster.
Ben namelijk bezig met een zx6r motorblok onder te bouwen. Ben nu aan het wachten voor een sketch uit amerika om de frame aan te passen en om het te verstevigen. Met alle behouden kappen set en tank.
Maar zo dra ik die binnen heb begin ik een project met fotos op het forum te plaatsen.
Deze winter gaat het van start en zou dan begin van de zomer klaar moeten zijn.
Foto's komen nog op in me garage op het forum van me yfz nu en later.
Gr tico
En ik heb me zelf weer eens verwent. . Ik heb me zelf nu een yamaha yfz450 (2006) kado gegeven. Ik weet het het is geen nieuwe maar het is een quad. Vond het zonde om weer 10000 euro te betalen voor een nieuwe quad.
En ja zo als jullie mijn oude z400 zag. Gaat de yfz tegen over de z400 een monster worden en ik bedoel echt een monster.
Ben namelijk bezig met een zx6r motorblok onder te bouwen. Ben nu aan het wachten voor een sketch uit amerika om de frame aan te passen en om het te verstevigen. Met alle behouden kappen set en tank.
Maar zo dra ik die binnen heb begin ik een project met fotos op het forum te plaatsen.
Deze winter gaat het van start en zou dan begin van de zomer klaar moeten zijn.
Foto's komen nog op in me garage op het forum van me yfz nu en later.
Gr tico
-
- Quadfanaat
cker een mooie quad
Hey quadmaniacs. Ben er weer hahahah kom om de jaar weer op de forum. Maar heb nu een yfz450 gekochte en die is nu helemaal klaar. maar ik heb een klein probleempje ik weet niet meer hoe ik fotos op de forum kan plaatsen als iemand me daar mee kan helpen graag. Want heb weer veel te plaatsen. En wil ook een beetje de quad laten zien. Voor en na. P.S. Heb ook me motor gerolen voor een raptor 700 vond motor rijden niet zo spannend als je met een quad rijd. Dus ik plaats alle fotos en verhaal er bij de fotos. Als iemand me kan helpen met plaatsen. Gr ticoquad
man man...Heb ook me motor gerolen voor een raptor 700
Je moet je foto uploaden op bijvoorbeeld http://www.imageshack.us" onclick="window.open(this.href);return false;, vervolgens kopieer je de direct link en plaats hem tussen [img]><[/img] (deze vind je bij het bericht dat je wilt typen)
LTZ 400
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!