Hoi:
ben vandaag met de quad naar het werk geweest. De ganse dag bijna regen
Met het resultaat als ik op het werk vertrok dat ik 100 meter verder langs de kant stond.
Hij was stil gevallen en niet meer te starten. Ik ben dan maar te voet naar huis geweest en hem gaan oppikken met mijn camionet.
Na controle bleek dat er water in mijn benzine zat.
Ik heb de tank geleegd en alles zoals carburator enz gekuist. Terug gemonteerd en nieuwe benzine erin.
Hij wil nog steeds niet starten ?
Kan er iemand mij vertellen wat ik nog meer moet controleren of wat ik moet doen ?
Groeten
Borre
WATER !
-
- Toeschouwer
WATER !
Bashan 200st-7 Raptor
-
- Quad Expert
- Contacteer:
van een beetje water in de carb moet je je blok niet openmaken hoor, als je zeker bent dat je het water uit je carb gelaten hebt en je benzine proper is, controleer dan nog is je bougie en je bougiekop.
dan proberen starten met wat behulp van eventueel startpilot, dan trekt hij het water er wel door.
greetz
dan proberen starten met wat behulp van eventueel startpilot, dan trekt hij het water er wel door.
greetz
-
- Toeschouwer
hoi:
bedankt voor de tips. Heb nog eens carburator gedemonteerd en nog maar eens gecheckt.
Alles was oke daar. Dan de bougie. En idd die stond nog wat nat. Alles uitgeblazen en gedroogd.
Dan opnieuw nieuwe benzine erin en na enkele malen starte hij terug.
Man wat knalde en pruttelde hij in het begin. Na het ritje alles terug oke.
Dus mannen dank u !
groeten
Borre
bedankt voor de tips. Heb nog eens carburator gedemonteerd en nog maar eens gecheckt.
Alles was oke daar. Dan de bougie. En idd die stond nog wat nat. Alles uitgeblazen en gedroogd.
Dan opnieuw nieuwe benzine erin en na enkele malen starte hij terug.
Man wat knalde en pruttelde hij in het begin. Na het ritje alles terug oke.
Dus mannen dank u !
groeten
Borre
Bashan 200st-7 Raptor