ltr 450 VALENTI uitvoering
ltr 450 VALENTI uitvoering
weet iemand van NL of er een begrenzing in de ltr 450 valenti uitvoering zit ?
want op papier zou die 14,5 kw hebben (voor het kenteken) maar ook 1500 toeren minder maaken 6000 ipv 7500
is dit enkel voor de keuring er op gezet of hebben ze hem echt geknepen ?
want op papier zou die 14,5 kw hebben (voor het kenteken) maar ook 1500 toeren minder maaken 6000 ipv 7500
is dit enkel voor de keuring er op gezet of hebben ze hem echt geknepen ?
2017 raptor 700 SE
V alenti zijn begrensd
Alle Quads met een COC zijn begrensd op max 15kw Wet schrijft dit voor. Zit op diverse quads verschillende begrenzer. Valenti LTZ heeft ook een begrenzer hoor. Deze al meerdere malen verwijderd.
Varieert van uitlaat prop gelijk aan scooters tot andere CDI units.
Varieert van uitlaat prop gelijk aan scooters tot andere CDI units.
-
- Easy Quadrider
cdi even wachten
15 kw is een regel voor europeesche toelating tot openbare weg. Geen discussie over mogelijk staat gewoon in de wet.
CDI niet direct nieuwe bestellen. Kijk eerst of er niet een beperking in de inlaat zit of in de uitlaat. Deze beperken ook het toerental.
Of tussen TBI(carburateur) of in de uitlaat bij flens of bij overgang van pijp in demper. PS hier wil ook nog wel een soort van Kat ingebouwd zijn.
CDI niet direct nieuwe bestellen. Kijk eerst of er niet een beperking in de inlaat zit of in de uitlaat. Deze beperken ook het toerental.
Of tussen TBI(carburateur) of in de uitlaat bij flens of bij overgang van pijp in demper. PS hier wil ook nog wel een soort van Kat ingebouwd zijn.
- detoren
- Quadfanaat
- Contacteer:
Re: cdi even wachten
als je hem al verschillende malen verwijdert heb kun je toch gewoon zeggen wat en waar ? of vertel je nu dat ze op sommige een andere cdi zetten sommige een prop en sommige een airbox restrictie ?brumm schreef:15 kw is een regel voor europeesche toelating tot openbare weg. Geen discussie over mogelijk staat gewoon in de wet.
Begrenzer
Dat doe ik toch! Lees aub. Ze zitten bij valenti niet op dezelfde plek. 400 was vroeger alleen inlaat beperking maar tegenwoordig ook wel een uitlaat.
LTR 450 denk ik uitlaat deze echter nog niet verwijderd. Meende dat Valentie niet de cdi begrenst maar weet niet wat ze tegenwoordig wel doen.
Paoletti bijvoorbeeld doet bijna altijd uitlaat. maar bijna is dus niet altijd. Dus moet je even al die punten bij langs gaan die ik doorgeef. Tenzij dat te veel moeite is, lijkt mij zelf niet.
LTR 450 denk ik uitlaat deze echter nog niet verwijderd. Meende dat Valentie niet de cdi begrenst maar weet niet wat ze tegenwoordig wel doen.
Paoletti bijvoorbeeld doet bijna altijd uitlaat. maar bijna is dus niet altijd. Dus moet je even al die punten bij langs gaan die ik doorgeef. Tenzij dat te veel moeite is, lijkt mij zelf niet.
- detoren
- Quadfanaat
- Contacteer:
Re: Begrenzer
nee hoor niet te veel moeite dank je voor de infobrumm schreef:Dat doe ik toch! Lees aub. Ze zitten bij valenti niet op dezelfde plek. 400 was vroeger alleen inlaat beperking maar tegenwoordig ook wel een uitlaat.