ltr 450 VALENTI uitvoering

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

ltr 450 VALENTI uitvoering

Bericht door WJB#222 »

weet iemand van NL of er een begrenzing in de ltr 450 valenti uitvoering zit ?

want op papier zou die 14,5 kw hebben (voor het kenteken) maar ook 1500 toeren minder maaken 6000 ipv 7500

is dit enkel voor de keuring er op gezet of hebben ze hem echt geknepen :chagarijn: ?
2017 raptor 700 SE
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door 72_mrd »

Ik weet nu wel niet of het het zelfde is bij een ltz als een ltr.
Want ik heb een ltz (valenti) en die heeft het zelfde vermogen als een gewone .
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

V alenti zijn begrensd

Bericht door brumm »

Alle Quads met een COC zijn begrensd op max 15kw Wet schrijft dit voor. Zit op diverse quads verschillende begrenzer. Valenti LTZ heeft ook een begrenzer hoor. Deze al meerdere malen verwijderd.

Varieert van uitlaat prop gelijk aan scooters tot andere CDI units.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

oke dan zal het wel de cdi zijn ivbm 1500 toeren minder

dan ga ik een orginele ltr cdi bestellen
2017 raptor 700 SE
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jimmy-raptor »

dan begrijp ik niet waarom er een begrenser op zit ?
zit op motoren toch ook niet of wel dan ?
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

cdi even wachten

Bericht door brumm »

15 kw is een regel voor europeesche toelating tot openbare weg. Geen discussie over mogelijk staat gewoon in de wet.

CDI niet direct nieuwe bestellen. Kijk eerst of er niet een beperking in de inlaat zit of in de uitlaat. Deze beperken ook het toerental.

Of tussen TBI(carburateur) of in de uitlaat bij flens of bij overgang van pijp in demper. PS hier wil ook nog wel een soort van Kat ingebouwd zijn.
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: cdi even wachten

Bericht door detoren »

brumm schreef:15 kw is een regel voor europeesche toelating tot openbare weg. Geen discussie over mogelijk staat gewoon in de wet.

CDI niet direct nieuwe bestellen. Kijk eerst of er niet een beperking in de inlaat zit of in de uitlaat. Deze beperken ook het toerental.

Of tussen TBI(carburateur) of in de uitlaat bij flens of bij overgang van pijp in demper. PS hier wil ook nog wel een soort van Kat ingebouwd zijn.
als je hem al verschillende malen verwijdert heb kun je toch gewoon zeggen wat en waar ? of vertel je nu dat ze op sommige een andere cdi zetten sommige een prop en sommige een airbox restrictie ?
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Begrenzer

Bericht door brumm »

Dat doe ik toch! Lees aub. Ze zitten bij valenti niet op dezelfde plek. 400 was vroeger alleen inlaat beperking maar tegenwoordig ook wel een uitlaat.

LTR 450 denk ik uitlaat deze echter nog niet verwijderd. Meende dat Valentie niet de cdi begrenst maar weet niet wat ze tegenwoordig wel doen.

Paoletti bijvoorbeeld doet bijna altijd uitlaat. maar bijna is dus niet altijd. Dus moet je even al die punten bij langs gaan die ik doorgeef. Tenzij dat te veel moeite is, lijkt mij zelf niet.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ik zal mijn uitlaat er wel eens onderuit haalen als ik hem binnen heb
en mocht het wel de cdi zijn dan gewoon een cherry bom er in en dan word de 2de map geopend en die zal niet begrenst zijn :D
2017 raptor 700 SE
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: Begrenzer

Bericht door detoren »

brumm schreef:Dat doe ik toch! Lees aub. Ze zitten bij valenti niet op dezelfde plek. 400 was vroeger alleen inlaat beperking maar tegenwoordig ook wel een uitlaat.

LTR 450 denk ik uitlaat deze echter nog niet verwijderd. Meende dat Valentie niet de cdi begrenst maar weet niet wat ze tegenwoordig wel doen.

Paoletti bijvoorbeeld doet bijna altijd uitlaat. maar bijna is dus niet altijd. Dus moet je even al die punten bij langs gaan die ik doorgeef. Tenzij dat te veel moeite is, lijkt mij zelf niet.
nee hoor niet te veel moeite dank je voor de info :)
Plaats reactie