Toekomst enduro/quadrijden omgeving Merchtem-Asse
Ik denk dat het gisteren een sucses was zoveel volk.
Alleen jammer dat er wateroverlast was en de burgemeester daar dus heen moest.
Maar als er nog een vergadering komt ben ik der weer bij.
Grts
Alleen jammer dat er wateroverlast was en de burgemeester daar dus heen moest.
Maar als er nog een vergadering komt ben ik der weer bij.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
kan er mij iemand veretellen wat er gisteren allemaal gezegd is geweest? Want ik kon niet komen!
greetz
greetz
Voor alle grond- en afbraakwerken, transport, containers, recyclagecentrum en zand uit eigen groeve. één adres!
http://www.zandgroeven-roelants.be/
Wat me vooral bijgebleven is:gerritds schreef:kan er mij iemand veretellen wat er gisteren allemaal gezegd is geweest? Want ik kon niet komen!
greetz
In asse is het niet meer toegestaan om te rijden ook al is het niet volledig wettelijk.
Voor de rest een vraag dat iedereen zich aan de 10 geboden houd.
Dat er een vereeniging gaat opgestart worden voor de belangen van enduro rijden en dergelijke.
En wie zin had heeft die 10 geboden getekend met naam en toenaam en adres.
En we worden via mail op de hoogt gehouden van het verdere verloop .
Was een interesante vergadering.
En er was zeker meer dan 100 man
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
ok !
spijtig dat ik mijn eigen gemeente zelfs niet meer mag rijden!
greetz
spijtig dat ik mijn eigen gemeente zelfs niet meer mag rijden!
greetz
Voor alle grond- en afbraakwerken, transport, containers, recyclagecentrum en zand uit eigen groeve. één adres!
-
- Toeschouwer
ne dikke merci voor de talrijke aanwezigen gisteravond op de infovergadering.
Met een 120 tal mensen van over gans vlaanderen mogen we al dik tevreden zijn.Per slot zijn we ook maar een paar enduro/quad vrienden die snel iets in elkaar gebokst hebben om een signaal te kunnen geven aan enerzijds de enduristen en ook anderzijds aan de overheid dat we het goed mene met onze hobby.
De mail adressen worden opgeslagen en als er nieuws is worden julie op de hoogte gehouden.
Wat asse betreft,we geven de strijd niet op.
Nogmaals dank,
Stefaan,Robby,Jan ,Marc,Peter,Willy en de rest van den hoop
Met een 120 tal mensen van over gans vlaanderen mogen we al dik tevreden zijn.Per slot zijn we ook maar een paar enduro/quad vrienden die snel iets in elkaar gebokst hebben om een signaal te kunnen geven aan enerzijds de enduristen en ook anderzijds aan de overheid dat we het goed mene met onze hobby.
De mail adressen worden opgeslagen en als er nieuws is worden julie op de hoogte gehouden.
Wat asse betreft,we geven de strijd niet op.
Nogmaals dank,
Stefaan,Robby,Jan ,Marc,Peter,Willy en de rest van den hoop
-
- Quadrider
- Contacteer:
hallo iedereeen,
ik vond in het plaatselijke tijdschrift bij de zoekertjes een oproep voor quadrijders van groot Asse:
Grevraagd: Quadrijders van groot Asse. Neem contact op met Gustaaf Le Rut, Poel 69 1730 Asse
0475/741.247
ik geef het maar eventjes mee..
Greetz
ik vond in het plaatselijke tijdschrift bij de zoekertjes een oproep voor quadrijders van groot Asse:
Grevraagd: Quadrijders van groot Asse. Neem contact op met Gustaaf Le Rut, Poel 69 1730 Asse
0475/741.247
ik geef het maar eventjes mee..
Greetz
Dit is echt allemaal zeer mooi.
Ik wouw dat ze bij ons in de buurt ook zoiets doen , want er zijn namelijk veel wildcrossers die alles verpesten voor de rest.
Ik weet niet of jullie het gehoord hebben van de politie actie in Mol/Balen/Dessel tegen de wildcrossers.
Als je natuurgebieden gaat vernielen verpest je gewoon alles voor de rest.
Was vandaag bijna zelf men quad kwijt terwijl ik op men vader zijn industriegrond aan het crossen was. Ik vond het super absurd.
Crossen op privé terrein is toch niet verboden , wel ?
Maar ik hoop dat er meer van zulke initiatieven komen zoals in voorgaande posts.
Ik wouw dat ze bij ons in de buurt ook zoiets doen , want er zijn namelijk veel wildcrossers die alles verpesten voor de rest.
Ik weet niet of jullie het gehoord hebben van de politie actie in Mol/Balen/Dessel tegen de wildcrossers.
Als je natuurgebieden gaat vernielen verpest je gewoon alles voor de rest.
Was vandaag bijna zelf men quad kwijt terwijl ik op men vader zijn industriegrond aan het crossen was. Ik vond het super absurd.
Crossen op privé terrein is toch niet verboden , wel ?
Maar ik hoop dat er meer van zulke initiatieven komen zoals in voorgaande posts.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
Bordjes zijn er niet geplaatst en zullen er ook niet speciaal komen.Het gaat hier om een gemeentelijk politiereglement en borden zin daarbij niet nodig.Elke burger wordt geacht de wetgeving te kennen,reglement is vrij verkrijgbaar in de desbetreffende gemeentes en heeft ook ter info uitgehangen aan de gemeentehuizen.Lewis schreef:Hoe zit het daar in asse en omsteken? zijn er overal bordjes geplaatst aan de veldwegen ? of mag er overal nog gereden worden? En waar vin ik iets over kappelen?
citaat uit de tekst:"elke vorm van gemotoriseerd verkeer is verboden in buurt en veldwegen,enkel voor beroepsdoeleinden en behoudens vergunning van de burgemeester is er een toelating voor gemotoriseerd verkeer".
De max boete bedraagt 250 euro en kan uitgeschreven worden door zowel de politie als een gemachtigde stadsambtenaar,alles kadert in de vorm van het GAS (gemeentelijk adminastratief sanctierecht).
Na verschillende uren vergadert te hebben met de betrokken politiecommisaris mogen we van geluk spreken dat we tot hiertoe nog altijd boete vrij kunnen rijden hebben,men heeft absoluut geen GAS reglement nodig om te beboeten.Er is het gewone verkeersreglement (borden "uitgezonderd plaatselijk verkeer,uitgezonderd landbouwvoertuigen),het veldwetboek en het bosdecreet.
Met de woorden van de commissaris te zeggen:"er is de letter van de wet en eris de geest van de wet".En de geest v/d wet hebben we zelf in handen,standaard uitlaat,hoffelijkheid en respekt voor andermans eigendom brengen ons al een stuk verder weg van de "letter van de wet".
Achter de schermen is men nu bezig de reglementen proberen ongedaan te maken maar dat zal een werk van lange adem zijn.
En daarmee zal de strijd nog lang niet gestreden zijn,het vlaamse gewest zit ook niet stil wat regelwetgeving betreft.