tayco's rappy

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

mooie raptor :duimhoog: we hebben hem al in het echt kunnen bewonderen en zijn hem ook al in hoeselt eens tegen gekomen maar omdat het zwart bewolkt was maar door gereden :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tayco
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: di 01 jul, 2008 22:39
Locatie: bilzen

lol

Bericht door tayco »

yamahakoppel schreef:mooie raptor :duimhoog: we hebben hem al in het echt kunnen bewonderen en zijn hem ook al in hoeselt eens tegen gekomen maar omdat het zwart bewolkt was maar door gereden :oops:
:D ja das waar thanx.zwarte wolken zijn nooit goed ik en gm hebben het juist nog ondervonden we waren allebei zeiknat tot op ons onderbroek :lol: :lol: .we moeten zeker nog eens afspreken om een ritje te gaan doen ik ken wel interessante baantjes.greetzzz
sonny
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 29 jun, 2008 22:43

Bericht door sonny »

mooie quad makker.
al een heel verandering sinds da ge hem gekocht heb.
haha gans nat eer ze thuis waren het begon echt fel te regenen toen ge hier vertrok.
begin ma een route uit te stippellen denk da er wel een zullen mee komen met de rit dan.
grtz
tayco
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: di 01 jul, 2008 22:39
Locatie: bilzen

hihaa

Bericht door tayco »

vandaag quad terug gehaaldt ander tandjes en demper gestoken .nu voelt em zich al wat meer thuis op de weg. :crossercool: :crossercool:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

dan moeten we eens testen he want vorige keer tegen sonny was maar :? :)
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tayco
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: di 01 jul, 2008 22:39
Locatie: bilzen

haha

Bericht door tayco »

yamahakoppel schreef:dan moeten we eens testen he want vorige keer tegen sonny was maar :? :)
ja maar goed ook ik stond origineel en hij had al ander tanwielen en uitlaat he het zou maar goed zijn moest ik sneller geweest zijn :applaus: :bier:
Plaats reactie