Ik heb een warrior en heb af en toe start problemen
heb pas alweer een nieuwe batterij geplaatst maar af en toe
slaat precies de starter niet aan juist alsof de batterij plat is
hoor dan enkel relais aantrekken (tikkend geluid)
kent iemand dit probleem of is mij batterij te licht ?
is vervelend om hem telkens aan de gang te duwen !
Of kan het zijn dat mij batterij niet bijlaad ? hoe kan je dit meten ?
Mvg,
Stefan
Startproblemen
- yamahakoppel
- Quad GOD
de batterij kun je meten met een voltmeter eerst meten met contact af en dan eens meten als de moter draait als dit dan meer is dan laad die wel op, ook moet je eens meten terwijl je probeert te starten als hij niet wilt starten, bij mij zakte de volts tot 8v
ik denk dat het probleem in de starter zelf zit ik heb dit ook voor gehad, ik heb toen de starter eens afgenomen en open gedaan toen bleek dat de dichting kapot was en de starter vol olie zat en hierdoor kortsluiting gaf en de volts zakte tot 8v heb hem toen zuiver gemaakt en kon toen weer 2 weken verder en heb deze toen vervangen door een occasie voor 100€
ik denk dat het probleem in de starter zelf zit ik heb dit ook voor gehad, ik heb toen de starter eens afgenomen en open gedaan toen bleek dat de dichting kapot was en de starter vol olie zat en hierdoor kortsluiting gaf en de volts zakte tot 8v heb hem toen zuiver gemaakt en kon toen weer 2 weken verder en heb deze toen vervangen door een occasie voor 100€
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- yamahakoppel
- Quad GOD
de starter is gemakkelijk te vervangen maar ik zou hem eerst eens open doen en kijken of deze nog zuiver is of dat de koolborstels nog goed zijn
de kabel los maken en de 2 bouten los maken en de volledige starter kan er dan af en dan 2 bouten om de starter open te maken
bij www.quadcentrale.be hebben ze nog een starter http://www.quadcentrale.be/Frame-Ocasie_accessoires.htm en dan op warrior 350 klikken staat een starter voor 100 € onderaan de pagina
de kabel los maken en de 2 bouten los maken en de volledige starter kan er dan af en dan 2 bouten om de starter open te maken
bij www.quadcentrale.be hebben ze nog een starter http://www.quadcentrale.be/Frame-Ocasie_accessoires.htm en dan op warrior 350 klikken staat een starter voor 100 € onderaan de pagina
Groetjes Kris
Voor een nieuwe betaal je snel meer dan 300 € bij yamaha.
Ik heb veleden jaar net voor de nachtrit die van mij moeten vervangen en kon dus niet anders.
Maar het is dezelfde als op een raptor 350 want die die ik gekocht heb , hebben ze van een raptor 350 afgehaald uit de winkel.
Het was nogal dringend en daarmee een beetje aangedrongen.
Maar probeer hem eerst eens te kuisen en te ontvetten aan de binnenkant en zoals yamahakoppel zegt kijk de koolborststels eens na.
Maar dit wil in elk geval zeggen dat hij op zen einde loopt als je het mij vraagt.
Grts
Ik heb veleden jaar net voor de nachtrit die van mij moeten vervangen en kon dus niet anders.
Maar het is dezelfde als op een raptor 350 want die die ik gekocht heb , hebben ze van een raptor 350 afgehaald uit de winkel.
Het was nogal dringend en daarmee een beetje aangedrongen.
Maar probeer hem eerst eens te kuisen en te ontvetten aan de binnenkant en zoals yamahakoppel zegt kijk de koolborststels eens na.
Maar dit wil in elk geval zeggen dat hij op zen einde loopt als je het mij vraagt.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Heb hem er al af gehaald borstel zijn inderdaad versleten.
Heb eerst naar Jumpingjet gebeld die vroegen 100 € voor nieuwe bortels !
en zeiden dat ik een nieuwe starter nodig had van 500€ is wel wat veel
heb nu nieuwe borstels besteld bij Phiranha voor 60 €
Bedankt voor de reactie en hoop dat ik het snel in orde krijg !
Heb eerst naar Jumpingjet gebeld die vroegen 100 € voor nieuwe bortels !
en zeiden dat ik een nieuwe starter nodig had van 500€ is wel wat veel
heb nu nieuwe borstels besteld bij Phiranha voor 60 €
Bedankt voor de reactie en hoop dat ik het snel in orde krijg !