hey mensen,
vraagje over een cf moto 500a
ongeveer een maand geleden is mijn voor cardan kapotgelopen! van binnen uit is er een gat in het cardan geslagen en nu ben ik al een maand bezig om dit op de garantie proberen te verhalen aan gezien de quad nu net 1,5 jaar oud is en nog geen 3000 km heeft gelopen (nooit mee gecrost of zand gezien!)
kan iemand mij vertellen waar ik zn cardan kan krijgen?
importeur asiangear kan hem leveren maar dat kost bijna 1000 euro!
weet iemand welk ander merk dezelfde onderdelen gebruikt?
en toevallig wie hier fabrieksgarantie op kan verhalen aangezien het bedrijf waar deze weg komt zegt dit niet via de deutse importeur kan regelen waar hij hem van gekocht heeft!
heb jij informatie voor mij of tips dan hoor ik dit graag
alvast bedankt iedereen
vraag cf moto 500
van waar ben je? Belgie of Nederland?
Als je in Belgie woont kun je mss eens informeren bij bij rovach in Roeselare, zij zouden de officiële importeur zijn voor Belgie.
Op hun site staat er wel dat er maar 1 jaar garantie is.
www.rovach.be
Als je in Belgie woont kun je mss eens informeren bij bij rovach in Roeselare, zij zouden de officiële importeur zijn voor Belgie.
Op hun site staat er wel dat er maar 1 jaar garantie is.
www.rovach.be
-
- Quadfanaat
Re: vraag cf moto 500
voor dif is hetzelfde als van een grizzly
-
- Quadfanaat
Quad 4 fun in purmerend levert ook CF moto ?
misschien kan hij je verder helpen
succes michel
misschien kan hij je verder helpen
succes michel
Beste,
Waar heb je deze gekocht ?
De officiele importeur voor de Benelux is inderdaad rovach uit roeselare. De garantie is normaal 2 jaar.
Stuur mij een foto van voorval. Ik ga binnenkort naar roeselare omdat ik normaal dealer wordt van CF Moto voor deze regio.
Ik zal zien of ik iets voor u kan regelen. info@flandersquadshop.be
Waar heb je deze gekocht ?
De officiele importeur voor de Benelux is inderdaad rovach uit roeselare. De garantie is normaal 2 jaar.
Stuur mij een foto van voorval. Ik ga binnenkort naar roeselare omdat ik normaal dealer wordt van CF Moto voor deze regio.
Ik zal zien of ik iets voor u kan regelen. info@flandersquadshop.be