verschil tussen KFX400 en LTZ400
verschil tussen KFX400 en LTZ400
zoals de titel hetvraagt : Wat zijn nu 'de' grote verschillen tussen de 2 zelfde klasse's 400 cc : KFX kawa en de LTZ suzuki ?
bedoel dan vooral in het vermogen ? onderhoud ? Zwakke punten ?
graag jullie mening de voor en nadelen tussen die twee.
bedankt
(de vraag is omdat ik er zelf ni goed uit geraak wat ik ga nemen, ben beetje aan het twijfelen, dacht eerst raptor maar dan zou je al de 660 of 700 moeten nemen)
voor alle duidelijkheid is niet voor eerste quad aanschaf. Had een quad en heb ze verkocht, was een beginneling quadje, sym200.
trok redelijk wel maar top was '70' was beetje aan zwakke kant.
bedoel dan vooral in het vermogen ? onderhoud ? Zwakke punten ?
graag jullie mening de voor en nadelen tussen die twee.
bedankt
(de vraag is omdat ik er zelf ni goed uit geraak wat ik ga nemen, ben beetje aan het twijfelen, dacht eerst raptor maar dan zou je al de 660 of 700 moeten nemen)
voor alle duidelijkheid is niet voor eerste quad aanschaf. Had een quad en heb ze verkocht, was een beginneling quadje, sym200.
trok redelijk wel maar top was '70' was beetje aan zwakke kant.
-
- Quadracer
z en kfx zijn beide dezelfde op de look na,
wat je zegt an de raptor yamaha maakt ook de raptor 350 (in het geval je geen 660 of 700 wilt)
wat je zegt an de raptor yamaha maakt ook de raptor 350 (in het geval je geen 660 of 700 wilt)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
bij de kawa staat er zelfs hier en daar 'made by suzuki'
de kawa is een overgekochte versie van de Z net zoals je bij sommige automodellen ziet (vb citroen berlingo-peugeot partner)
als ik u was zou ik toch wachten op het nieuwe model Z400 want het oude model zakt nu enorm in waarde
blij dat je toch een 400 wil en niet voor de 'soms' veel te zware 700 gaat (vooral op cros gebied vind ik een 700-660 te zwaar)
je zal er zekr content van zijn
greets Petrov
de kawa is een overgekochte versie van de Z net zoals je bij sommige automodellen ziet (vb citroen berlingo-peugeot partner)
als ik u was zou ik toch wachten op het nieuwe model Z400 want het oude model zakt nu enorm in waarde
blij dat je toch een 400 wil en niet voor de 'soms' veel te zware 700 gaat (vooral op cros gebied vind ik een 700-660 te zwaar)
je zal er zekr content van zijn
greets Petrov
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
goede keuze zou ik zo zeggen, ga je veel plezier aan beleven.
nu vlug die foto's
grtz.
nu vlug die foto's
grtz.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
hier (slechte maar voorlopige) foto
zal binnenkort beter plaatsen
http://img228.imageshack.us/my.php?imag ... 525ro0.jpg
kan enkel deze link plaasten, hoe foto zetten ?
zal binnenkort beter plaatsen
http://img228.imageshack.us/my.php?imag ... 525ro0.jpg
kan enkel deze link plaasten, hoe foto zetten ?
-
- Quadrunner