Km is niet eerlijk
Km is niet eerlijk
Hoi Rijders
Ik heb een Trailtech Vapor
als ik rapper dan 85Km/u rij kloppen de km niet meer en slaat hij door
De magneet staat goed en alles is juist aangesloten
zou dat kunnen dat de oorzaak men scooterbandjes zijn en dat de Vapor niet mee kan
omdat ze te rap moeten draaien
Thx
Ik heb een Trailtech Vapor
als ik rapper dan 85Km/u rij kloppen de km niet meer en slaat hij door
De magneet staat goed en alles is juist aangesloten
zou dat kunnen dat de oorzaak men scooterbandjes zijn en dat de Vapor niet mee kan
omdat ze te rap moeten draaien
Thx
- VooDoodoll
- Easy Quadrider
de omstrek is juist dat ben ik zekerquad-racerrr schreef:scooterbanden maken niks uit, zelfs als je nog op kale velgen zou rijden moet hij het gewoon doen.
( omdat de magneet aan de rem schijf zit ) d8 ik
heb je de juiste omtrek ingevoerd?
let wel hoe kleiner de band hoe rapper ze draaien
zou het niet kunnen zijn dat de Vapor niet kan volgen omdat ze te rap draaien
-
- Quadracer
moest je de sensor(&magneetje) wat dichter naar de binnenkant van je wiel kunnen zetten zou dit moeten opgelost zijn..
de snelheid waarmee het magneet de sensor voorbij gaat is dan lager waardoor er nauwkeuriger kan gemeten worden
jammer dat dit niet zo simpel zal zijn aangezien een vijs van je remschijf niet zomaar naar binnen te verplaatsen is, bij mij zat er wel een apart klein magneetje bij in de verpakking, misschien kan je dit op je remschijf bevestigen?dichter tegen de binnenkant wel te verstaan
de snelheid waarmee het magneet de sensor voorbij gaat is dan lager waardoor er nauwkeuriger kan gemeten worden
jammer dat dit niet zo simpel zal zijn aangezien een vijs van je remschijf niet zomaar naar binnen te verplaatsen is, bij mij zat er wel een apart klein magneetje bij in de verpakking, misschien kan je dit op je remschijf bevestigen?dichter tegen de binnenkant wel te verstaan
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
yeps,
elke keer je van banden wisselt kan je best de omtrek van de banden meten en opnieuw invoeren in je snelheidsmeter .
scooterbandjes, crossbanden, baanbanden er zit altijd wel verschil in zelfs al ga je voor de zelfde maat .
grtz fazerke
elke keer je van banden wisselt kan je best de omtrek van de banden meten en opnieuw invoeren in je snelheidsmeter .
scooterbandjes, crossbanden, baanbanden er zit altijd wel verschil in zelfs al ga je voor de zelfde maat .
grtz fazerke
http://www.quadrebels.be" onclick="window.open(this.href);return false;
fazerke schreef:yeps,
grtz fazerke
Thanks ga dadelijk de handleiding eens raadplegen
-
- Quadrunner