Heeft hier iemand het verstand van het omzetten van een originele quad naar een quad die gemaakt is voor heel diep te gaan? Met snorkels en eventueel de radiator boven op het rek. Evenals een de quad een lift-up geven. Of kent er iemand een shop/persoon die dat kan ?
alvast bedankt
Mudputs
- cyberdrone
- Quadracer
Geen idee, maar ik weet dat 'moddermietje' een liftkit op zijn KQ700 heeft gezet .. Ik weet wel niet wie ze gezet heeft, ik denk hijzelf want hij is nogal een handige kerel.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
ja, er zijn er zelf verschillende. Van een van die personen weet ik dat het beter is om zelf een kit te maken dan om er bv eentje te bestellen via
een yamaha dealer. De aansluitingen tussen de buizen/flexibels kan je met beter (loodgieters) materiaal maken volgens hem...
Je kan ook contact opnemen met brutus, heeft vroeger zijn cf zo gepimpt.
gr wizzzard
een yamaha dealer. De aansluitingen tussen de buizen/flexibels kan je met beter (loodgieters) materiaal maken volgens hem...
Je kan ook contact opnemen met brutus, heeft vroeger zijn cf zo gepimpt.
gr wizzzard