kunnen spoorverbreders problemen geven met bepaalde velgen?
kunnen spoorverbreders problemen geven met bepaalde velgen?
hoi,
ik vraag me dit al een tijdje af,
Mijn orginele velgen passen mooi op mijn spoorverbreders.
Maar laat staan ik koop zulke
http://quad-world.de/ss112-sport-wheel- ... oconcllm9c
aangezien die dat aan de binnen kant dicht hebben, kom ik dan niet verkeerd uit met de binnenste rand ( die steekt omhoog ) van de spoorverbreders?
Hier loopt normaal mooi de opening van de orginele velg langs, maar dat kan dalijk niet want deze velgen zijn dicht.
Kom ik hiermee in de problemen ermee?
ik vraag me dit al een tijdje af,
Mijn orginele velgen passen mooi op mijn spoorverbreders.
Maar laat staan ik koop zulke
http://quad-world.de/ss112-sport-wheel- ... oconcllm9c
aangezien die dat aan de binnen kant dicht hebben, kom ik dan niet verkeerd uit met de binnenste rand ( die steekt omhoog ) van de spoorverbreders?
Hier loopt normaal mooi de opening van de orginele velg langs, maar dat kan dalijk niet want deze velgen zijn dicht.
Kom ik hiermee in de problemen ermee?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Hoi,
Die rand wat aan de spoorverbreder uitsteekt dient om je velg te centreren.
Als je deze zou wegslijpen of afdraaien dan krijg je je velg niet meer goed centreerd
Ik zie op de foto ook dat je gewoon vlakke moeren hebt om je wiel vast te draaien.
Het ligt er aan welk type velg je wil monteren,je hebt ook velgen die vast gezet worden met moeren die aan één kant conisch zijn,hierdoor word je velg centreerd dan is het geen must om een rand te hebben die uitsteekt.
Dus als je velgen hebt die dmv die opstaande kant centreerd worden (vlakke moer)mag je deze niet verwijderen of de kans bestaat dat je quad gaat trillen of schudden.
grt. Karl
Als je deze zou wegslijpen of afdraaien dan krijg je je velg niet meer goed centreerd
Ik zie op de foto ook dat je gewoon vlakke moeren hebt om je wiel vast te draaien.
Het ligt er aan welk type velg je wil monteren,je hebt ook velgen die vast gezet worden met moeren die aan één kant conisch zijn,hierdoor word je velg centreerd dan is het geen must om een rand te hebben die uitsteekt.
Dus als je velgen hebt die dmv die opstaande kant centreerd worden (vlakke moer)mag je deze niet verwijderen of de kans bestaat dat je quad gaat trillen of schudden.
grt. Karl
Je neemt me de woorden uit de mond. ni te verwonderen dat sommige hun half verongelukken als ik dat hier zo lees.karl schreef:Hoi,
grt. Karl
Als je originele velgen perfect passen over de crentreer rand en bouten patroon zijn de spoorverbreders goed. als je dan eender welke andere velgen koopt voor uw type quad moeten deze ook perfect passen. anders ni de juiste he'
Laatst gewijzigd door Lewis op di 26 aug, 2008 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
dus met andere woorden NEE niet alle velgen passen?karl schreef:Hoi,
grt. Karl
hij zal en moet mooi lang die verhoging moeten gaan?
zoals de orginele velgen.
Slijpen eraan zou ik sowieso niet doen, aangezien ik toch al dacht dat de velg hier ook wat op stuunt ( jou uitleg dus )
- yamahakoppel
- Quad GOD
elke spoorverbreder heeft deze opkant en ik zou hem zeker niet weg doen
het kan zijn dat de velg aan de binnen kant hol is zodat die opkant in de velg komt en zo deze centreert
dus even aan jumping jet vragen maar volgens mij geven die velgen geen problemen met uw spoorverbreders
het kan zijn dat de velg aan de binnen kant hol is zodat die opkant in de velg komt en zo deze centreert
dus even aan jumping jet vragen maar volgens mij geven die velgen geen problemen met uw spoorverbreders
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !