Informatie Supermoto Doornik 24 augustus 2008

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Re: supermoto

Bericht door No Limit W-tec »

mich_banshee schreef:gelukkig kan ik een beeje oefenen op de parking van de hogeschool in Gent, die wordt savonds afgesloten zodat er geen auto's doorkunnen, maarja als de politie komt, ben ik gezien.
ciao
Tijden veranderen snel hé... Toen ik student was aan de hogeschool reed ik met mijne velo (als die niet gepikt was) en hadden alleen de lucky few een gsm... :lol: :D
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

Mettet zal nipt worden maar ik reken erop dat ik kan meedoen!

Ik ga er alles aan doen om mijn conditie toch maar op pijl te houden maar dit zal niet gemakkelijk zijn. Heel mijn linkerarm ligt in plaaster en kan mijn vingers nauwelijks bewegen. Duim al helemaal niet door plaaster. Fietsen kan ik niet, fitness niet naar behoren (kan niks goed, stevig vastnemen, zeker de eerste week niet), ... het zal niet gemakkelijk zijn.
Het hangt er vanaf hoe ik herstel maar zou een week of 4 plaaster zijn in het beste geval waarna 2 à 3 weken revalidatie nodig zijn. Maar dat valt te relativeren denk ik die revalidatie.

Naar de reactie van Tony ben ik ook wel benieuwd! Hij heeft in ieder geval niet veel meer tegoed van mij!
Nuja, het is gebeurt en we moeten ermee verder!
2009 W-TEC crf450-R
mich_banshee
Easy Quadrider
Easy Quadrider

supermoto

Bericht door mich_banshee »

weet er iemand of een tweedelig pak dat aan elkaar kan geritst worden ook goed is, of moet het echt 100% een 1-delig pak zijn.
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

als ik reed over een paar jaar was eendelig verplicht,nu zag ik er al rijden met een gewoon crossoutfit...waarschijnlijk afgekeken uit de US :p

normaal vind je dat terug in het regelement van de supermotard..
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Boerke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boerke »

Dit slaat toch nergens op Olivier...

Dit was dus de training... waarom zou ie op zij gaan dan? Tony heeft toch net zo goed het recht om te trainen als jij? Als je zo "snel" bent, waarom ga je dan niet gewoon voorbij? Of wacht gewoon even.. Er is hier toch maar 1 schuldige en dat ben je toch echt zelf. JIJ neemt toch dat risico in de trainig!
P.s. Was erbij en heb het nog gezien ook, stond op de trap daar.
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

jij moet eens vertellen welk risico IK neem als ik 4 meter achter tony rij (lees: 4 meter) waarna hij alles dichtslaat en dat voor een lichte bocht die volgde. Ik bevond me zelfs niet aan de binnenkant van de bocht om aan te vallen ofzo, gewoon in zijn rijlijn. zoals eerder gezegd: "ik ging terug afzakken omdat hij me toch niet wou laten passeren"

Als ik van u was zou ik mijn eerste post nog eens goed lezen voor je zelf commentaar begint te geven.
Daar staat nergens in dat alleen ik mag trainen of alleen zou moeten trainen dus dom argument!
Op de manier waarop tony mij van zich afhield hou ik zelfs jan vlaeyans achter me ! :rock:

En als je me verteld dat je alles gezien hebt, hoe komt het dan volgens U dat ik eraf gegaan ben? door mijn eigen fout? dan bedenk je maar iets anders om je geliefde tony te verdedigen want dan zit je goed fout!

Of ben ik diegene nu die helemaal aan het doordraaien is? :lol:

Van jou hoef ik echt geen commentaar! de enige persoon die zich mag en kan verdedigen is tony zelf!
2009 W-TEC crf450-R
Boerke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boerke »

[quote="Olivier"]
Op de manier waarop tony mij van zich afhield hou ik zelfs jan vlaeyans achter me ! :rock:

quote]

probeer het eens, word je miss. nog eens kampioen.
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

:lol:
2009 W-TEC crf450-R
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

tegen dat je denkt dat je Jan gaat afhouden is hij al 3 meter ons voorbij :lol:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

hehe daar heb je gelijk in ! :duivel3:
bij wijze van spreken he doublet! maar jij had me vast begrepen waar ik naartoe wou! Kan niet van iedereen gezegd worden!
2009 W-TEC crf450-R
Tony
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tony »

Dit is het eerste dat ik hoor dat het door mij zou komen! :x :x :x Ten eerste zou ik willen zeggen, ik heb er dus helemaal niets van gemerkt! Maar oke, stel dat het mijn "fout" zou zijn, had ik het toch wel op zn plaats gevonden dat je dat op de dag zelf zou zeggen, ipv direct op dit forum!!!
Ik weet dat er iemand achter mij reed, maar ik heb mn ronden gereden, terwijl het dus een tijdtraining was! Ik was dan wel niet de snelste, maar ook ik doe in een tijdtraining mn best om een zo goed mogelijke tijd te zetten. Mocht jij dit anders zien, helaas, maar bij mij is een tijdtraining zowat gelijk aan de 1e manche!

Als je zon drang had om in te halen, en je bent veel sneller dan mij, zou dat geen enkel probleem op moeten leveren! Je had je ook 10 sec terug kunnen laten zakken.

Quote Olivier: jij moet eens vertellen welk risico IK neem als ik 4 meter achter tony rij (lees: 4 meter) waarna hij alles dichtslaat en dat voor een lichte bocht die volgde. Ik bevond me zelfs niet aan de binnenkant van de bocht om aan te vallen ofzo, gewoon in zijn rijlijn. zoals eerder gezegd: "ik ging terug afzakken omdat hij me toch niet wou laten passeren" Einde quote,
Rest nog wel de vraag, hoe je het in godsnaam, na deze uitspraak, voor elkaar krijgt dat je eraf bent gegaan. Je reed dus nota bene achter me! Volgens mij een kwestie van opletten.

Maar goed, ik ben schijnbaar de schuldige, alhoewel ik er verder van niemand wat heb gehoord, toch beterschap.

ps: Ik wil nog wel effe kwijt, dat ook ik er wel eens af heb gelegen, maar daar zul je mij niet over horen. Het blijft gewoon een risico!

Toegevoegd na 20 minuten:

Misschien wel een toepasselijke foto. :D
Afbeelding[/b]
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

doubletracing schreef:als ik reed over een paar jaar was eendelig verplicht,nu zag ik er al rijden met een gewoon crossoutfit...waarschijnlijk afgekeken uit de US :p

normaal vind je dat terug in het regelement van de supermotard..
Wat ik weet 1 delig of combo, moet aan elkaar geritst zijn. Wat je nu hebt is die nieuwe lijn van Marcel v Drunen, net zon beetje als dat spul van Troy Lee Designs.

Tja, en wat er hier nu precies gebeurd is laat ik in het midden, maar het is een groot deel ook het risico van de sport. Zelf weet ik dat Tony geen onbedachte rijder is, en ook in het heetst van de strijd (vorig jaar Rozenburg) echt geen gekke dingen doet.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Tony
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tony »

Tot op heden heb ik nog steeds geen reactie van Olivier mogen ontvangen :o , ondanks zijn pittige uitspraken over mij :x . Ik neem dan ook maar aan dat ie weet dat hij zelf niet goed zat :idea: .
Wat mij betreft mag dit gesloten worden.
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Olivier »

mag van mij gesloten worden...
Ik heb mijn ding gezegd.
Als jij zegt dat je er voor niks tussen zit zal het wel zo zijn he :)
Dan ben ik er af gegaan zonder enige reden... Door mijn o zo onbehulpzame manier van rijden!
2009 W-TEC crf450-R
Plaats reactie