the blue beast
-
- Quadracer
ja we kunnen gewoon babbelen als hij op ralenti draait maar als je wa gas geeft amai da maakt ook veel lawijt zenne maar minder hij maakt zonder db-killer minder lawaai dan de white brother met db-killer met de db-killer is het geluid ni mooi daarom ga ik hem er uit laten .
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
-
- Quadracer
eindelijk tijd gevonden voor de foto te zetten van de bandenafduwer werkt zeer goed.
met dank aan nolimits voor me dit te bezorgen.
ondertussen zijn we aan het wachten op de pinkerrelais voor men ledpinkertjes.
heb ook eens carbone remblokjes bestelt voor vanachter ben benieuwt wat dat gaat geven kwa remmen.
en er wacht ook een aluminium luchtfilterbox op me met maar liefst 3 bijhorende luctfilters bij waarvoor dank aan joens dat hij die opzij heeft gelecht voor me.
grtz jelle
met dank aan nolimits voor me dit te bezorgen.
ondertussen zijn we aan het wachten op de pinkerrelais voor men ledpinkertjes.
heb ook eens carbone remblokjes bestelt voor vanachter ben benieuwt wat dat gaat geven kwa remmen.
en er wacht ook een aluminium luchtfilterbox op me met maar liefst 3 bijhorende luctfilters bij waarvoor dank aan joens dat hij die opzij heeft gelecht voor me.
grtz jelle
raptor 660 power
-
- Toeschouwer
Hey, Jelle gebruikt zijn quad zowel op de baan als off-road, legt zijn quad lager wanneer er op de weg gereden wordt.
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
ik ben er zeer tevreden over en ga er zowel on-road als off-road meer en gaat zeer goed om van setting te veranderen heb ik ongeveer een half uurtje nodig.
ik zal nog eens een update moeten doen want er zijn dingen verandert andere velgjes luchtfilterbox pinkertjes andere verlagingsblokjes.
grtz jelle
ik zal nog eens een update moeten doen want er zijn dingen verandert andere velgjes luchtfilterbox pinkertjes andere verlagingsblokjes.
grtz jelle
raptor 660 power
-
- Quadracer
-
- Quadracer
-
- Quadracer