Parking?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
detoren
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door detoren »

blaster0496 schreef:Als ik zeg signalisatie palen ik bedoel darmee normale boorden aan het voetpad tegen de baan.Ook parkeersmeters.
Natuurlijk niet aan rood licht hey. Ik weet niet in holland maar in belgie zijn der veel hoor Greetz Mike :rock:
wij hollanders denken bij signalisatie aan een paal die een signaal afgeeft (zoals rood licht ) :) lol.
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door blaster0496 »

Ok man, dat was niet slecht bedoeld; ik heb niks tegen de hollanders :tongduim:
Bij ons zijn der veel regels en je weet niet de welke moet je volgen :verymad:
Goede weekend Greetz Mike
Suzuki Ltz gekocht hé
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Wat 'n gedonder!

Dat de gemeente/Politie zelf de wet niet kent da's echt erg! Tja op zowel flikken gent als flikken maatricht besteden ze er geen aandacht aan en dan weten die flikkers niet wat ze moeten doen!

Maar met invalide parkeren is dat ook zo. In Doetinchem gratis parkeren met zn kaartje (heb ik) maar in Limburg (Venray was daar op vakantie) Dikke boete gekregen!

Geld dus indd per gemeente. Maar dan moet de4 gemeente wel duidelheid afgeven anders schiet t niet op!

Ga na de rechter en klaag ze aan wegens misleiding:p Eigenlijk moeten er landelijke regels komen maarja daar weten ze in Den Haag en Brussel wel wat op ... die doen de bek wel open maar verzetten geen ene voet.
YAMAHA BREEZE 125cc
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door blaster0496 »

Goed gezecht Koen :knikduim: maar wat is ne quad voor die ministers diie rijden met dikke chique mercedessen :?:
Wij zijn dat gewent hé. Profiteert van de zon deze weekend Salukes Mike :rock:
Suzuki Ltz gekocht hé
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

bij mijn weten moet je steeds een ticket nemen

ook moto's en quads en dit bij u houden en in geval van een boete stuur je gewoon de copy van het ticket op ,je moet het niet op je voertuig leggen aangezien je dit gewoonweg niet kan achterlaten

zo is het trouwens altijd al geweest ook al doen de meeste dit niet en word er vaak niet echt naar gekeken ook
Plaats reactie