KQ 750 tunen
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
KQ 750 tunen
Inmiddels heb ik nu een aardig beeld gekregen van de kq 750.
Toch ga ik hem iets aanpassen , ben niet onder de indruk van het motorvermogen.
Duuss.. ik laat nu een VDI ecu komen dit is een complete computer ter vervanging van orgineel.
Is eigenlijk een soort Powercommander alleen beter, powercom regelt puur de injectie en de VDI neemt ook ALLE senoren mee dus weer beter en dus meer power.
Als ik deze VDI ecu erop plug zou ik ongveeer een pktje of 10/15 erbij moeten krijgen dit is erg veel maar dit komt omdat soezoekie blijkbaar de motor van KQ erggg begenst.
Ook heb ik gemerkt op vakantie (oostenrijk) dat het stuur toch uit me handen slaat als je extreem terrein rijd dit terwijl soezoekie de stuurgeomatrie al verandert heeft ten opzichte van de 700.
Maar ik ga dit oplossen door een Billetanium stuurdemper te plaatsen, op moment dat ie geplaats is moet het 100% opgelost zijn als het goed is.
Maar ik ben het meest benieuwd naar de VDI heb er hoge verwachtingen van.
Ook wil ik nog even mijn complimenten geven over de ATR banden, oke ze zijn wat zachter als de bighorns maar rijden echt top in het terrein, ik heb asfalt, gravel, modder, rivieren, ermee gereden en heb in geen van de gevallen de 4x4 aan hoeven te doen.
Genoeg grip ten alle tijden.
En voordat ik gelijk mensen krijg die zeggen dat het niet zwaar terrein was, ik reed paadjes ongeveer 1 meter breed en graadje of 35 steil zo steil dat ik de lier boven aan een boom moest vastbinden voor de zekerheid.
Zo van 1 keer omhoog en nooit meer (in 1 deel) naar beneden
gr michael
Toch ga ik hem iets aanpassen , ben niet onder de indruk van het motorvermogen.
Duuss.. ik laat nu een VDI ecu komen dit is een complete computer ter vervanging van orgineel.
Is eigenlijk een soort Powercommander alleen beter, powercom regelt puur de injectie en de VDI neemt ook ALLE senoren mee dus weer beter en dus meer power.
Als ik deze VDI ecu erop plug zou ik ongveeer een pktje of 10/15 erbij moeten krijgen dit is erg veel maar dit komt omdat soezoekie blijkbaar de motor van KQ erggg begenst.
Ook heb ik gemerkt op vakantie (oostenrijk) dat het stuur toch uit me handen slaat als je extreem terrein rijd dit terwijl soezoekie de stuurgeomatrie al verandert heeft ten opzichte van de 700.
Maar ik ga dit oplossen door een Billetanium stuurdemper te plaatsen, op moment dat ie geplaats is moet het 100% opgelost zijn als het goed is.
Maar ik ben het meest benieuwd naar de VDI heb er hoge verwachtingen van.
Ook wil ik nog even mijn complimenten geven over de ATR banden, oke ze zijn wat zachter als de bighorns maar rijden echt top in het terrein, ik heb asfalt, gravel, modder, rivieren, ermee gereden en heb in geen van de gevallen de 4x4 aan hoeven te doen.
Genoeg grip ten alle tijden.
En voordat ik gelijk mensen krijg die zeggen dat het niet zwaar terrein was, ik reed paadjes ongeveer 1 meter breed en graadje of 35 steil zo steil dat ik de lier boven aan een boom moest vastbinden voor de zekerheid.
Zo van 1 keer omhoog en nooit meer (in 1 deel) naar beneden
gr michael
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op ma 01 sep, 2008 13:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Zeker ja,
Ben al een tijdje lid van een amerikaans forum die in samenwerking de ECU heeft ontwikkeld, en de soez heeft dus echt een gigantische lag als je volgas geeft maar dit heeft soez express gedaan en dit is geen grapje om te zorgen dat je geen wheelies maakt (ivm rechtzaken).
Ook krijg je zo'n 40% meer power in het mid range gebied dus is dus echt de moeite waard.
Ben al een tijdje lid van een amerikaans forum die in samenwerking de ECU heeft ontwikkeld, en de soez heeft dus echt een gigantische lag als je volgas geeft maar dit heeft soez express gedaan en dit is geen grapje om te zorgen dat je geen wheelies maakt (ivm rechtzaken).
Ook krijg je zo'n 40% meer power in het mid range gebied dus is dus echt de moeite waard.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 19:10
- Locatie: Zeeland - NL
Re: KQ 750 tunen
Hallo, zal me even snel introduceren;Grizzly700 schreef: Als ik deze VDI ecu erop plug zou ik ongveeer een pktje of 10/15 erbij moeten krijgen dit is erg veel maar dit komt omdat soezoekie blijkbaar de motor van KQ erggg begenst.
gr michael
Mijn naam is Ray, ik ben heden, maar nog niet zo heel lang, motorrijder. Alleen het is niet wat ik ervan verwacht had. Ben nu zeer sterk aan t denken een quad aan te schaffen. Woonachtig in Zeeland, NL maar eventueel zoek ik een mogelijkheid om de quad op belgisch kenteken te krijgen.
Omdat de KQ erg hoog in de optie lijst staat even mijn vraag
een pk of 10 a 15 erbij spreek je over, maar is dat xtra op de 50 die de machien kan leveren
of op de 20 die de machien in VALENTE uitvoering meekrijgt tbv wegkenteken.
(die 20 pk heb ik ten minste begrepen uit de folders en op de soez website)
ik vind t namelijk erg raar dat hij zóóó veel omlaag geschroefd wordt... kan je dit niet terugdraaien na aanschaf?
of beter nog kan je niet de gewone uitvoering op kenteken krijgen?
op zoek naar een utility quad, da's zeker
maar welke...ik weet t nog niet...
ik vind zóóóveel mooi...
KQ 750 of 450
Grizzly 700 of 550
Polaris Sportsman 800 EFI HO of de 500 HO
maar welke...ik weet t nog niet...
ik vind zóóóveel mooi...
KQ 750 of 450
Grizzly 700 of 550
Polaris Sportsman 800 EFI HO of de 500 HO
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Heyy,
Nee standaard heeft de soez ook als valenti uitvoering 50,4 pk.
Dus dit komt er nog bovenop.
Maar soezoekie heeft de machine over het algemeen wat gekalmeert om het zo te zeggen. Zodat iedereen erop kan rijden met gemak.
Maar als je deze ECU er dus indoet zorg je er voor dat alles sensoren wat beter samenwerken en je dus het vermogen van de motor sneller en beter tot je beschikking krijgt.
(simpel gezegt)
Nee standaard heeft de soez ook als valenti uitvoering 50,4 pk.
Dus dit komt er nog bovenop.
Maar soezoekie heeft de machine over het algemeen wat gekalmeert om het zo te zeggen. Zodat iedereen erop kan rijden met gemak.
Maar als je deze ECU er dus indoet zorg je er voor dat alles sensoren wat beter samenwerken en je dus het vermogen van de motor sneller en beter tot je beschikking krijgt.
(simpel gezegt)
-
- Toeschouwer
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 31 aug, 2008 19:10
- Locatie: Zeeland - NL
ok maar ik lees in de folders dat de valente uitvoering over 20 pk beschikt... hoe zit dit dan?
enne even brutaal... aan je naam te zien had je eerst een grizzly, van waar nu de keuze voor de soez?
ik ga binnekort proberen proef te rijden of wel de verschillende te huren voor een dagje testen. dan wil ik kiezen tussen de KQ of de grizzly of de sportsman. alleen ik las ergens hier dat de polaris in europa zijn waarde snel verliest. vreemd want in de US is het toch een van de grotere merken dacht ik zo.
alleen de keuze tussen de KQ 450 of 750 of grizzly 450 of 700 zit ik nog te twijffelen. zo ook voor de polaris 500 of 800
ik vraag mij af of je al dat vermogen wel echt nodig hebt.
1 ik bedoel gaat je top snelheid nu ook zo veel omhoog?
2 is het verbruik niet stukken hoger?
aan de andere kant ik ben niet echt een klein mannetje... ruim 1,85 en een goeie 100 kg...
dan is het toch ook de bedoeling dat ik er regelmatig wat langere stukken mee ga rijden, op de weg maar zeker ook off road. en voor een weekend met tent of vakantie komt er zo maar weer 30 a 40 kg boven op en dat moet hij dan toch ook allemaal meesleuren
ik zal m niet laten zwemmen zoals sommige doen, maar de modder in moet hij zeker wel! dan zou een beetje extra vermogen zeker wel weer welkom zijn denk ik,
maar dan hoor je weer met mijn 450 of zo kom ik er ook wel door...
moet je dan gaan voor de kostprijs of voor de xtra power die ik denk ik maar weinig keren 'echt zal gebruiken' , maar als je ze tekort komt baal je ervan...
hij moet ook dienen als soort van 2e voertuig dus kosten plaatje toch wel van belang.
kortom moeilijke keuzes
Toegevoegd na 4 minuten:
nog heel even dan, want ik zit je topic voor het "tunen" aardig te vervuilen....
gaat je koppel ook mee omhoog? of ben je puur de pk's aan t opschroeven?
dit zijn namelijk toch wel 2 zeer verschillende dingen
enne even brutaal... aan je naam te zien had je eerst een grizzly, van waar nu de keuze voor de soez?
ik ga binnekort proberen proef te rijden of wel de verschillende te huren voor een dagje testen. dan wil ik kiezen tussen de KQ of de grizzly of de sportsman. alleen ik las ergens hier dat de polaris in europa zijn waarde snel verliest. vreemd want in de US is het toch een van de grotere merken dacht ik zo.
alleen de keuze tussen de KQ 450 of 750 of grizzly 450 of 700 zit ik nog te twijffelen. zo ook voor de polaris 500 of 800
ik vraag mij af of je al dat vermogen wel echt nodig hebt.
1 ik bedoel gaat je top snelheid nu ook zo veel omhoog?
2 is het verbruik niet stukken hoger?
aan de andere kant ik ben niet echt een klein mannetje... ruim 1,85 en een goeie 100 kg...
dan is het toch ook de bedoeling dat ik er regelmatig wat langere stukken mee ga rijden, op de weg maar zeker ook off road. en voor een weekend met tent of vakantie komt er zo maar weer 30 a 40 kg boven op en dat moet hij dan toch ook allemaal meesleuren
ik zal m niet laten zwemmen zoals sommige doen, maar de modder in moet hij zeker wel! dan zou een beetje extra vermogen zeker wel weer welkom zijn denk ik,
maar dan hoor je weer met mijn 450 of zo kom ik er ook wel door...
moet je dan gaan voor de kostprijs of voor de xtra power die ik denk ik maar weinig keren 'echt zal gebruiken' , maar als je ze tekort komt baal je ervan...
hij moet ook dienen als soort van 2e voertuig dus kosten plaatje toch wel van belang.
kortom moeilijke keuzes
Toegevoegd na 4 minuten:
nog heel even dan, want ik zit je topic voor het "tunen" aardig te vervuilen....
gaat je koppel ook mee omhoog? of ben je puur de pk's aan t opschroeven?
dit zijn namelijk toch wel 2 zeer verschillende dingen
op zoek naar een utility quad, da's zeker
maar welke...ik weet t nog niet...
ik vind zóóóveel mooi...
KQ 750 of 450
Grizzly 700 of 550
Polaris Sportsman 800 EFI HO of de 500 HO
maar welke...ik weet t nog niet...
ik vind zóóóveel mooi...
KQ 750 of 450
Grizzly 700 of 550
Polaris Sportsman 800 EFI HO of de 500 HO
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Heyy,
Maakt niks uit hoor tis tegenwoordig erg moeilijk om een quad uit te kiezen er is zoveel keus.
Waarom suzuki 20 pk vermeld?... dit te maken heeft met de keuring want ze worden altijd als 15kw gekeurd anders kan hij niet goedgekeurd worden.
Als je twijfeld qua cc inhoud, dit is een lastige ff lang verhaaltje typen :)
Je hebt de king450 identiek als de 750 (op koplamp na) maar nadeel ervan is dat ie een vrij lage top heeft ik meen 92km/h
De king750 ja is gewoon goed klaar standaard loopt ie 112km/h met de nieuwe computer 120 km/h.
Ik had inderdaad eerst een grizzly700, waarom nu een KQ? ja mischien stomme reden maar ik ben snel uitgekeken op machines.
De kq 750 is een nieuwere machine en wilde gewoon eens een ander merk proberen
Voordeel grizzly:
Stuurbekrachteging (werkt echt heel goed)
Comfort van zadel echt heel zacht.
Betrouwbaarheid.
Nadeel:De motorrem pakt eigenlijk iets te snel op (minder fijn op de weg kost je je voorbanden)
Motor loopt niet zo mooi als de KQ is echt een enorm verschil qua soepelheid.
Voordeel KQ ten opzichte van grizzly:
Uiterlijk (oke persoonlijk) maar vindt de kq net iets mooier/sportiever eruit zien.
Je kan er makkelijker/veel makkelijker met z'n 2e op rijden omdat hij een veel langer zadel heeft.
Vering vindt ik ook iets beter op 1 of andere manier.
Heeft hogere top als grizzly (griz 104) en loopt dus bij lagere snelheden rustiger en dus zuiniger.
Algemene soeplheid van alles het schakkelen tussen h/l/n/r en motor enz enz gewoon veel soepeler als grizzly.
Zuiniger als de grizzly
Nadeel KQ
Heeft wel wat harder zadel.
Geen stuurbekrachteging
En eigenlijk meer niet.
Waarom dan yam en soez? Omdat deze samen met BRP echt gewoon de beste op de markt zijn.
Kawa hmm ja op 1 of andere manier komt hij gewoon niet lekker op de markt er is altijd wel iets met de machine waardoor ze ten opzcihte van bijv een KQ750 afvallen.
Polaris? te duur ook onderdelen is moeilijker en duurder dan andere merken. Loopt gewoon wat achter ook qua techniek.
Zit nu al een aantal jaar in het wereldje en telkens is het of yam of soez of BRP (als je geld genoeg heb)
Maar nu nog even trug komen op het aantal cc's als je het kan betalen neem gelijk minimaal een 700 of 750 of 800 (brp) want als je wat extra kilo's meeneemt kom je al snel pk's tekort en je verveelt je dan snel geloof me maar.
Ik weet gewoon dat ik ALTIJD genoeg koppel/pks tot me beschikking heb als ik iets meer cc heb. En ook yam en soez heeft ook hun betrouwbaarheid mee, ik ga zelf altijd op vakantie naar oostenrijk met de quad, en rijd meestal zo'n 100 per dag 95% ofroad en rij altijd alleen dus ik wil ook zeker weten dat ik in alle situaties genoeg pks heb en het moet betrouwbaar zijn, en ik heb yam gehad en nu soez en gaat nog helemaal goed!
En nog even trug komen op de ECU, waarom ik deze heb genomen de soez wordt nogal snel warm en reageerd wat traag op gas en de ecu zorgt ervoor dat hij niet meer warm wordt en dus betere verbranding heeft en dus beter loopt.
Ook krijg je een betere gasreactie, qua verbuik ongeveer gelijk als orgineel mischien ietsje meer maar niet te merken zowat.
gr michael, als je nog vragen hebt roep maar
Maakt niks uit hoor tis tegenwoordig erg moeilijk om een quad uit te kiezen er is zoveel keus.
Waarom suzuki 20 pk vermeld?... dit te maken heeft met de keuring want ze worden altijd als 15kw gekeurd anders kan hij niet goedgekeurd worden.
Als je twijfeld qua cc inhoud, dit is een lastige ff lang verhaaltje typen :)
Je hebt de king450 identiek als de 750 (op koplamp na) maar nadeel ervan is dat ie een vrij lage top heeft ik meen 92km/h
De king750 ja is gewoon goed klaar standaard loopt ie 112km/h met de nieuwe computer 120 km/h.
Ik had inderdaad eerst een grizzly700, waarom nu een KQ? ja mischien stomme reden maar ik ben snel uitgekeken op machines.
De kq 750 is een nieuwere machine en wilde gewoon eens een ander merk proberen
Voordeel grizzly:
Stuurbekrachteging (werkt echt heel goed)
Comfort van zadel echt heel zacht.
Betrouwbaarheid.
Nadeel:De motorrem pakt eigenlijk iets te snel op (minder fijn op de weg kost je je voorbanden)
Motor loopt niet zo mooi als de KQ is echt een enorm verschil qua soepelheid.
Voordeel KQ ten opzichte van grizzly:
Uiterlijk (oke persoonlijk) maar vindt de kq net iets mooier/sportiever eruit zien.
Je kan er makkelijker/veel makkelijker met z'n 2e op rijden omdat hij een veel langer zadel heeft.
Vering vindt ik ook iets beter op 1 of andere manier.
Heeft hogere top als grizzly (griz 104) en loopt dus bij lagere snelheden rustiger en dus zuiniger.
Algemene soeplheid van alles het schakkelen tussen h/l/n/r en motor enz enz gewoon veel soepeler als grizzly.
Zuiniger als de grizzly
Nadeel KQ
Heeft wel wat harder zadel.
Geen stuurbekrachteging
En eigenlijk meer niet.
Waarom dan yam en soez? Omdat deze samen met BRP echt gewoon de beste op de markt zijn.
Kawa hmm ja op 1 of andere manier komt hij gewoon niet lekker op de markt er is altijd wel iets met de machine waardoor ze ten opzcihte van bijv een KQ750 afvallen.
Polaris? te duur ook onderdelen is moeilijker en duurder dan andere merken. Loopt gewoon wat achter ook qua techniek.
Zit nu al een aantal jaar in het wereldje en telkens is het of yam of soez of BRP (als je geld genoeg heb)
Maar nu nog even trug komen op het aantal cc's als je het kan betalen neem gelijk minimaal een 700 of 750 of 800 (brp) want als je wat extra kilo's meeneemt kom je al snel pk's tekort en je verveelt je dan snel geloof me maar.
Ik weet gewoon dat ik ALTIJD genoeg koppel/pks tot me beschikking heb als ik iets meer cc heb. En ook yam en soez heeft ook hun betrouwbaarheid mee, ik ga zelf altijd op vakantie naar oostenrijk met de quad, en rijd meestal zo'n 100 per dag 95% ofroad en rij altijd alleen dus ik wil ook zeker weten dat ik in alle situaties genoeg pks heb en het moet betrouwbaar zijn, en ik heb yam gehad en nu soez en gaat nog helemaal goed!
En nog even trug komen op de ECU, waarom ik deze heb genomen de soez wordt nogal snel warm en reageerd wat traag op gas en de ecu zorgt ervoor dat hij niet meer warm wordt en dus betere verbranding heeft en dus beter loopt.
Ook krijg je een betere gasreactie, qua verbuik ongeveer gelijk als orgineel mischien ietsje meer maar niet te merken zowat.
gr michael, als je nog vragen hebt roep maar
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Is het zo een copperhead VDI dat je gaat zetten Hebben ze die ook voor een KQ450 ? En wat is zoal de prijs, want ik heb hier al wat zitten rondvragen bij de aftermarket shops, maar dat kunnen ze niet leveren.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Yepcyberdrone schreef:Is het zo een copperhead VDI dat je gaat zetten Hebben ze die ook voor een KQ450 ? En wat is zoal de prijs, want ik heb hier al wat zitten rondvragen bij de aftermarket shops, maar dat kunnen ze niet leveren.
Voor de kq450 is hij er nog niet, is blijkbaar te weinig vraag naar.
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
grmbl
Ik kan een powercommander voor de 450 krijgen, maar heb daar al een paar verhalen van gelezen dat de bougies erdoorvliegen, en dat je best hem laat afstellen op een testbank, maar dan kom je al snel op een totaal kost van tussen de 500 en 800€ en dat vind ik een beetje veel geld moet ik zeggen
Ik kan een powercommander voor de 450 krijgen, maar heb daar al een paar verhalen van gelezen dat de bougies erdoorvliegen, en dat je best hem laat afstellen op een testbank, maar dan kom je al snel op een totaal kost van tussen de 500 en 800€ en dat vind ik een beetje veel geld moet ik zeggen
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
@Grizzly700
Hoi,
Je schrijft dat suzuki de king quad begrensd
Als je een enduro van suzuki neemd die heeft ook niet meer vermogen zelfs minder dan de kq heb zelf een dr 600 en dr 650 gehad en men broer een big 800 en geen van deze heeft het vermogen van de kq.
Dus denk ik niet dat hij begrensd is,en 10 tot 15 pk meer uit dit blok halen is wel erg hoog gegrepen,
als je zo veel vermogenwinst wil behalen zal er meer aan het blok moeten gedaan worden.
Dit is mijn mening en ervaring die de afgelopen 30jaar heb opgedaan.
Maar ik ben wel benieuwd wat het resultaat gaat worden,
voor het juiste vermogenwinst te weten zou je hem op een testbank moeten zetten voor en na.
grt.
Hoi,
Je schrijft dat suzuki de king quad begrensd
Als je een enduro van suzuki neemd die heeft ook niet meer vermogen zelfs minder dan de kq heb zelf een dr 600 en dr 650 gehad en men broer een big 800 en geen van deze heeft het vermogen van de kq.
Dus denk ik niet dat hij begrensd is,en 10 tot 15 pk meer uit dit blok halen is wel erg hoog gegrepen,
als je zo veel vermogenwinst wil behalen zal er meer aan het blok moeten gedaan worden.
Dit is mijn mening en ervaring die de afgelopen 30jaar heb opgedaan.
Maar ik ben wel benieuwd wat het resultaat gaat worden,
voor het juiste vermogenwinst te weten zou je hem op een testbank moeten zetten voor en na.
grt.
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Heyy,
Het is inderdaad erg veel, ze hebben ook wel grafieken ergens en daar staat echt een pk of 10 erbij kan er niks aan doen.
Maar het is bekent (mischien niet in NL echt) dat ze vooral voor de amerikaanse markt de machines of ecu iets dowgraden zodat ze geen rechtzaken krijgen, kan er niks aan doen
Maar ik zal hem eens uitgebreid testen oke ik heb geen testbank , maar er zijn 100erden mensen die deze VDI hebben en zijn er laaiend over dus blijkbaar zit er dan mischien wel een kern van waarheid in van die 10/15 pk.
groetjes
Het is inderdaad erg veel, ze hebben ook wel grafieken ergens en daar staat echt een pk of 10 erbij kan er niks aan doen.
Maar het is bekent (mischien niet in NL echt) dat ze vooral voor de amerikaanse markt de machines of ecu iets dowgraden zodat ze geen rechtzaken krijgen, kan er niks aan doen
Maar ik zal hem eens uitgebreid testen oke ik heb geen testbank , maar er zijn 100erden mensen die deze VDI hebben en zijn er laaiend over dus blijkbaar zit er dan mischien wel een kern van waarheid in van die 10/15 pk.
groetjes
Hallo michael
Goede vakantie gehad?
Ik zag dat jou suzuki 112 km loop op tot is dat op de teller of gps die van mij loop maar 105 en als je voluit gaat gaat hij stotteren als je het gas iets terug draai dan word het weer minder.
Ik ben benieuwt naar die vdi of dat het echt zoveel uit maakt.
Zit nog steeds op de velgen te wachten ik denk dat ik maar een ander merk kies die wel kan leveren
bij itp leveren slecht volgens mijn dealer
Groeten Dinand
Goede vakantie gehad?
Ik zag dat jou suzuki 112 km loop op tot is dat op de teller of gps die van mij loop maar 105 en als je voluit gaat gaat hij stotteren als je het gas iets terug draai dan word het weer minder.
Ik ben benieuwt naar die vdi of dat het echt zoveel uit maakt.
Zit nog steeds op de velgen te wachten ik denk dat ik maar een ander merk kies die wel kan leveren
bij itp leveren slecht volgens mijn dealer
Groeten Dinand
Een super tevreden suzuki rijder .
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Hey dinand,
Ja hoor was top de vakantie
Mijne loopt 112 op teller en dan komt de toerenbegrenzer erin, nieuwe vdi heeft een hogere toerenbegrenzing en dus loopt ie iets harder 120.
Want ik heb bij 112 nog meer als half gas over dus wordt gewoon begrenst door die ...begrenzing
Itp hmm niet veel problemen mee, als je weet waar je het moet halen
Ja hoor was top de vakantie
Mijne loopt 112 op teller en dan komt de toerenbegrenzer erin, nieuwe vdi heeft een hogere toerenbegrenzing en dus loopt ie iets harder 120.
Want ik heb bij 112 nog meer als half gas over dus wordt gewoon begrenst door die ...begrenzing
Itp hmm niet veel problemen mee, als je weet waar je het moet halen