Coole quad ofnie?
-
- Quadracer
- Contacteer:
Als dat een alu frame is eet ik een bezemsteel op.chineze schreef: aluminium frame
Maar laat maar eens zien dan als je die turbo enzo erop gaat bouwen, dat zijn namelijk wel de echte mooie projectjes. Altijd interessant om te volgen.
Die velgen zijn trouwens wel de bom, en ook mooie brede banden erop. Niet luisteren naar wat de andere zeggen, die zijn stiekum gewoon jaloers.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Wat betreft uiterlijk is het zeker een mooie quad, beetje dun en oogt goedkoop maar so be it !
als je er plezier aan beleefd en niet teveel kosten tegenkomt .
Al zou ik niet in jouw plaats willen zijn wanneer er vb een raptor 700 naast je komt te staan
(dan moet je je wel klein voelen)
Ook vind ik zijn reactie niet grof. Beetje kort, maar geeft zijn mening en best op een komische maneer
Who's your daddy
Het kan ook best zijn dat chineze gwn een andere acount heeft en gwn eens den plezante wilt uithangen.
But i don't care, je spelling zit goed. Dus het is aangenaam lezen.
Laat nog maar wat van je horen, en laat u niet direct afschrikken door al die (modder)beren hier .
als je er plezier aan beleefd en niet teveel kosten tegenkomt .
Al zou ik niet in jouw plaats willen zijn wanneer er vb een raptor 700 naast je komt te staan
(dan moet je je wel klein voelen)
Ook vind ik zijn reactie niet grof. Beetje kort, maar geeft zijn mening en best op een komische maneer
Who's your daddy
Het kan ook best zijn dat chineze gwn een andere acount heeft en gwn eens den plezante wilt uithangen.
But i don't care, je spelling zit goed. Dus het is aangenaam lezen.
Laat nog maar wat van je horen, en laat u niet direct afschrikken door al die (modder)beren hier .
hier foto's van de voor kant,
en mochten er nog mensen zijn die er zo eentje willen hebben...
http://link.marktplaats.nl/190204107
en mochten er nog mensen zijn die er zo eentje willen hebben...
http://link.marktplaats.nl/190204107
en dan dit;
dats alleen vet met een vette ducatie of een r1 hayabusa mag ook.
maar geen 110 cctje,..
styling vind ik nog wel gaan,... maar zoiets als dit moet je maken, en niet kopen,..
Toegevoegd na 47 seconden:
maar geen 110 cctje,..
styling vind ik nog wel gaan,... maar zoiets als dit moet je maken, en niet kopen,..
Toegevoegd na 47 seconden:
trouwens, als iemand weet waar je die velge ken bestelle, mag die het me late wetenIzzY schreef:en dan dit;
maar geen 110 cctje,..
miss zou www.alg-moto.nl er wel aan kunnen komen.
Zij handelen ook in chineese quads dus miss kunnen ze ook wel deze velgen krijge.
greetz
Zij handelen ook in chineese quads dus miss kunnen ze ook wel deze velgen krijge.
greetz
ik kan ook wel aan die velgen komen alleen ik weet niet of jullie er 750 euro voor over hebben dat is incl banden(volgens mij), en verder die quads zelfde model als de mijne,kan ik ook krijgen zeker zo'n 500 tot 600 euro goedkoper dan die winkel van die link die een paar posts terug genoemd wordt, mrja de meeste van rijden liever op iets met grotere motor.
vriend;chineze schreef:ik kan ook wel aan die velgen komen alleen ik weet niet of jullie er 750 euro voor over hebben dat is incl banden(volgens mij), en verder die quads zelfde model als de mijne,kan ik ook krijgen zeker zo'n 500 tot 600 euro goedkoper dan die winkel van die link die een paar posts terug genoemd wordt, mrja de meeste van rijden liever op iets met grotere motor.
-quad kost op marktplaats 1200 euro. -> jij zegt dat je 500/600 euro minder ken verkopen = 700 euro.
-jij zegt 4 banden koste 750 euro.
cut the crap 14 jarige koter met je slap geouwe hoer
(oeps, dat koste me waarderings puntjes )
ik geloof je heleverhaal niet, nananana