Haagje's quads
-
- Quad Master
- Contacteer:
ey
sta er normaal geen nr op het dekseltje van remvloeistof ?
bv dot 4 of dot 5...
sta er normaal geen nr op het dekseltje van remvloeistof ?
bv dot 4 of dot 5...
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Weer even terug komen op mijn remmen.
Ik ben vandaag weer eenns even gaan rijden ( gelukkig maar tot bij men oma en terug)
Aangezien ik nog een toertje met men vriendin wou maken.
hij remde weer slecht.
Nu blijkt dat wanneer ik rem er bij mijn remblokken remvloeitstof vandaan komt.
( dit terwijl ik nu pas de 2de x ermee rij en hem vante voren heb laten ''maken'' bij jumpingjet. )
Ik heb gehoort dat dit waarschijnlijk de rubbertjes zijn? kan dat.
zo ja waar kan ik deze kopen/kosten?
Tevends vind ik het niet normaal dat wanneer ik een bedrag van meer dan 500 euro betaal ik achter 2x rijden weer problemen heb.
( en dan heb ik het nog niet eens over het gevaar dat er kan ontstaan wanneer je 80/100 rijdt. )
Ik ben vandaag weer eenns even gaan rijden ( gelukkig maar tot bij men oma en terug)
Aangezien ik nog een toertje met men vriendin wou maken.
hij remde weer slecht.
Nu blijkt dat wanneer ik rem er bij mijn remblokken remvloeitstof vandaan komt.
( dit terwijl ik nu pas de 2de x ermee rij en hem vante voren heb laten ''maken'' bij jumpingjet. )
Ik heb gehoort dat dit waarschijnlijk de rubbertjes zijn? kan dat.
zo ja waar kan ik deze kopen/kosten?
Tevends vind ik het niet normaal dat wanneer ik een bedrag van meer dan 500 euro betaal ik achter 2x rijden weer problemen heb.
( en dan heb ik het nog niet eens over het gevaar dat er kan ontstaan wanneer je 80/100 rijdt. )
kunnen idd de rubbertjes zijn,
ik heb zo 2 kitjes gekocht voor voor en achteraan in het remsysteem te vervangen en dan de rubbers appart in de klauwen zelf ook vervangen
ik heb zo trouwens nog 1 kitje liggen(weet wel niet of het op de uwe zou passen) ,nieuw kwam het op 37€ voor het kitje
appart kan je de rubbertjes niet krijgen dus
mijne wou ook nniet meer ontluchten omdat ze van het stil staan dus verstorven stonden ,en na al die tijd de olie er terug opgedaan en ze alle rubbers zwelden op tot 2x hun grootte ... vandaar alles vernieuwd ,remt nu terug super zenne
ik heb zo 2 kitjes gekocht voor voor en achteraan in het remsysteem te vervangen en dan de rubbers appart in de klauwen zelf ook vervangen
ik heb zo trouwens nog 1 kitje liggen(weet wel niet of het op de uwe zou passen) ,nieuw kwam het op 37€ voor het kitje
appart kan je de rubbertjes niet krijgen dus
mijne wou ook nniet meer ontluchten omdat ze van het stil staan dus verstorven stonden ,en na al die tijd de olie er terug opgedaan en ze alle rubbers zwelden op tot 2x hun grootte ... vandaar alles vernieuwd ,remt nu terug super zenne
vandaag weer eens ff met de quad gereden.
Heb hem 2 uur moeten opladen en deed nog niet veel ( soms 1 draai aan de startmoter, maar licht enzo deed het wel alweer )
Maar Meteen accu water bij gevult.
En men broer en pa hebben de quad even geduwd, en ja hoor hij ging aan
Moet hem dalijk weg brengen voor zijn achter remklauw.
en hoop ik hem maandag weer terug te hebben ( mits de rubbers passen )
Heb hem 2 uur moeten opladen en deed nog niet veel ( soms 1 draai aan de startmoter, maar licht enzo deed het wel alweer )
Maar Meteen accu water bij gevult.
En men broer en pa hebben de quad even geduwd, en ja hoor hij ging aan
Moet hem dalijk weg brengen voor zijn achter remklauw.
en hoop ik hem maandag weer terug te hebben ( mits de rubbers passen )