quad voor op straat
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
quad voor op straat
is het verstandig om met een yzf 450 op straat te rijden. niet altijd maar grotendeels van de tijd
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
ik (weljah men pa) rijd met de yfz op de baan, en breken zal ie niet zo snel doen
reageert wel redelijk agresief op het gas voor op de baan en lange tijd op constant toerental rijden is niet zo aangenaam.
700 zou beter zijn voor jou gebruik, beste is is een testrit doen op ene, dan voel je het zelf en dan is een testrit op een 700, en mss op een 400 ook (moest het budget de 700 niet toelaten).
reageert wel redelijk agresief op het gas voor op de baan en lange tijd op constant toerental rijden is niet zo aangenaam.
700 zou beter zijn voor jou gebruik, beste is is een testrit doen op ene, dan voel je het zelf en dan is een testrit op een 700, en mss op een 400 ook (moest het budget de 700 niet toelaten).
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
De 450 is echt gemaakt voor de cross, de 700 is een allround quad.
Voor jou is de 700 veel beter, omdat de 700 veel comfortabeler rijd op de weg dan de 450.
De nieuwprijs van de quads is eigenlijk gelijk, de prijs voor een 2ehands ligt aan veel dingen. Pas als al deze dingen gelijk zijn (aantal uren gedraaid, leeftijd etc.) kun je de quads goed vergelijken... Vaak is er met 450's al intensief gecrosst, waardoor deze minder waard zijn. Ook is een revisie bij zo'n motor sneller nodig, waardoor de waarde ook daalt.
Voor jou is de 700 veel beter, omdat de 700 veel comfortabeler rijd op de weg dan de 450.
De nieuwprijs van de quads is eigenlijk gelijk, de prijs voor een 2ehands ligt aan veel dingen. Pas als al deze dingen gelijk zijn (aantal uren gedraaid, leeftijd etc.) kun je de quads goed vergelijken... Vaak is er met 450's al intensief gecrosst, waardoor deze minder waard zijn. Ook is een revisie bij zo'n motor sneller nodig, waardoor de waarde ook daalt.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quadrunner
- Berichten: 685
- Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
- Locatie: Achterhoekse Halle
Crossen op een crossbaan?quadfreak90 schreef:ik ga er niet echt lange baan ritten mee rijden een keer naar school en wat crossen ongeveer 20km aan een stuk, het crossen kan wat meer zijn maar is een 450 niet goedkoper die zie ik staan voor 5000 euro en een 700 kost toch wat meer
Dan kun je gewoon YFZ met kenteken nemen en dan over de weg na de crossbaan rijden! Alhowel bij cross is noppenbanden wel wat makkelijker maarja goeie off-road banden moeten ook lukken!
En anders beter even na de suzuki kijken als je toch niet echt op crossbanen rijd en toch meer voor vervoer is.
Maarja als je perse een yamaha wil kan ook makkelijk hoor! Geen probleem! Er zijn genoeg menwen die met een enduromotor op de weg rijden;) (omgebouwde crossmotor)
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: ma 25 aug, 2008 17:36